OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Saviour or a killer? - part one



Saviour or a killer? - part oneFF na Teen wolf/ The vampire diaries.
Chris Argent to dokázal. Zabil jedného zo slávnych upírov. Zabil Stefana Salvatoreho.
Damon, nahnevaný na Lovcov, unáša preto Allison a je odhodlaný urobiť jej také peklo, aké prežíva on.
Čo sa ale stane, keď si uvedomí, že to dievča nie je len také obyčajné, ako všetky ostatné?

 

- part one

 

Závesy nechal odtiahnuté a tak hneď, ako vyšli prvé slnečné lúče na oblohu, ja som otvorila oči. Nemohla som spať. Nedokázala som to. Nie po tom, čo sa stalo včera. Síce sa to javilo ako celá večnosť.

Posadila som sa na posteli a siahla si rukami na krk. Jasne som cítila miesta, kde sa jeho tesáky zaborili do môjho krku. Ešte teraz to bolo úplne neznesiteľné na dotyk. Ten prekliaty upír!

Opatrne som sa postavila a prešla k dverám. Cestou som schytila to prvé, čo mi prišlo pod ruku a rozmýšľala, ako to využijem na útek. No moje myšlienkové pochody ma nechceli poslúchať. Stále som myslela len na včerajšok a tú noc, ktorú som s ním zažila.

Zobral si ma. Aj keď som sa chcela brániť, ovplyvnil ma. A ja som s tým nedokázala bojovať. Nemala som pri sebe rodinný náhrdelník, v ktorom bol uložený železník. Preto vyhral a dostal ma. Jasne som si pamätala, ako mi prikázal, aby som nemyslela na nič iné. Len na neho a to, čo sa stalo.

Striaslo ma.

Čo to môže byť za netvora? Ak ma chce zabiť prečo to jednoducho neurobí hneď?

Tuho zvierajúc v ruke svietnik som vyšla z izby a zamierila k dverám. Bolo mi jedno, čo všetko sa mi môže stať, ale... chcela som ujsť. Niekam preč, niekam ďaleko. Nájsť rodičov.

Zbehla som dole po schodoch a poobzerala sa po obývačke. Nikto tu nebol. Tým lepšie pre mňa.

„Pozrime, kto sa nám zobudil,“ prehodil mužský hlas spoza mňa.

Zamrzla som na mieste, neschopná sa otočiť. Cítila som, ako mi na tele naskákala husia koža a potom... som odrazu cítila jeho dych na šiji.

V ruke som pevnejšie zovrela svietnik a vystrela sa. Dýchala som plytko a celé telo mi obliala horúčava.

Prudko som sa otočila a zahnala sa naňho so svietnikom. On to ale predpokladal a zohol sa, takže som udrela naprázdno.  Chytil mi lakeť a naklonil sa ku mne, s arogantným výrazom na tvári.

„Ale no tak... hádam si si nemyslela, že mi ublížiš, či áno?“ posmešne si premeral môj výraz.

Vykrútila som sa mu a zaútočila som znova. Tento raz som sa trafila, pretože nečakal, že sa mi podarí vykĺznuť. Udrela som ho do hlavy, až sa zapotácal dozadu. To som využila a rozbehla sa k dverám.

Behom dvoch sekúnd však bol predo mnou.

„To od teba nebolo pekné,“ prehodil šúchajúc si hlavu.

Kyslo som sa usmiala.

„Ani ty si neurobil nič pekné,“ vrátila som mu to a ustupovala dozadu. On kráčal ku mne a vyzeral, že si to užíva. Bavilo ho, ako sa ho ľudia báli. Necítil k nim nič. Akoby boli horší ako on. Ale kto je tu ten, čo zabíja?

„Och, áno, samozrejme. K tomu včerajšku,“ vyčaril na tvári úsmev a oblizol si pery. „mali by sme sa o tom porozprávať...“ začal, ale to už som k nemu vystrela ruku, aby som ho umlčala. Nechcela som ho počúvať.

„Tak to rozhodne nie! Včerajšok... bol najhorší deň, aký som kedy zažila a preto by si sito mohol odpustiť!“

Upír nadvihol obočie a podišiel ešte bližšie. Ja som už nemala kam ustúpiť.

„Naozaj? A prečo bol najhorší?“ zaujímalo ho.

Ja som len krútila hlavou a snažila sa uhnúť jeho pohľadu. Damonovi rýchlo došlo, o čo sa pokúšam a chytil ma za bradu. Donútil ma sa na neho pozrieť.

„Povedz mi, prečo nie,“ prikázal mi.

Vzdychla som si a naštvane na neho hľadela.

„Fajn,“ precedila som pomedzi zuby a vytrhla sa mu. „Včerajšok... cítila som sa, ako malé dieťa, ktoré kričí o pomoc a nevie sa ubrániť samo. Chcela som byť silnejšia a nie na niekom závislá. Chcela by som byť silnejšia,“ vysvetlila som a pripadala si ako totálny blbec, keď to vyšlo z mojich úst nahlas.

Upír sa mi ale nesmial. Len na mňa naďalej hľadel. Potom prešiel okolo mňa a šiel si niečo naliať. Tváril sa, akoby ma ani nevidel.

Naštvane som rozhodila rukami. „Tak a teraz čo? Budeš ma tu držať?!“ dožadovala som sa odpovede, on si ma ešte vždy nevšímal.

Zaryto mlčal a to ma iritovalo. Podišla som k nemu a zhodila som celú tácku, na ktorej boli poháre aj s alkoholom. Sklo pri dopade na zem zarinčalo, no ja som mu len hľadela do očí. Chcela som, aby si nemyslel, že som slabá, síce som sa bála. Veľmi som sa bála.

Všimla som si, ako zaškrípal zubami, ale potom sa zhlboka nadýchol a venoval mi jeden z jeho úsmevov.

„Myslíš si, že ja som to najväčšie zlo,“ prešiel okolo mňa a posadil sa d kresla. „Ale podľa mňa ti ešte stále nedochádza, čo urobil tvoj otec...“

„Zabil jedného upíra,“ skočila som mu do reči.

Spomínala som si, ako mi to povedal. Bolo to tesne pred tým, než ma posadil do auta s mamou a nakázal jej, aby ma odviedla do bezpečia. Povedal, že po ňom pôjde veľa upírov, ale že to zvládne. S týmto ale nepočítal.

Damon sa trpko usmial.

„Nebol to len hocaký upír. Okrem toho, že to bol môj brat, Stefan, jeho poznalo dosť veľa upírov po celom svete. Vieš, ako ináč sa mu ešte hovorilo?“ Nadvihol obočie, ja som avšak pokrútila hlavou.

„Rozparovač,“ povedal s úsmevom a vyzeral, že si spomenul na nejakú vtipnú historku.

Pri tom slove som sa mykla, nakoľko som si veľmi živo vedela predstaviť, čo to môže znamenať. Posadila som sa oproti nemu na gauč a čakala, čo povie ďalej.

„A čo si myslel tým zlom? Kto môže byť horší, ako ty?“ odfrkla som.

On sa zasmial.

„Ver mi, zlatko, že takých je tam vonku veľa. No na rozdiel odo mňa, oni by ťa zabili na mieste...“

Založila som si ruky na prsiach.

„Takže by som ti ešte mala poďakovať, že si ma zneužil a teraz sa so mnou rozprávaš?“

„Aj tak by sa to dalo povedať,“ pritakal. Spokojne si odpil z pohára a ďalej sa na mňa díval.

„Považuješ ma za vraha, no netušíš, že som vlastne tvoj záchranca...“

„Viem sa o seba postarať sama,“ prižmúrila som oči a nevrlo na neho zazerala.

„Jasné, to som videl a musím ti povedať, ak si si ešte nevšimla... vyhral som ja.“ Pozrel sa na mňa a keď si všimol môj pohľad pretočil nado mnou očami a vzdychol si. „Ako môžeš byť taká odvážna a sprostá zároveň?!“ oboril sa na mňa.

Vytrieštila som na neho oči.

„Čo prosím?!“ Nechcelo sa mi veriť vlastným ušiam.

„Ale no tak, nepredstieraj, že nevieš o čom hovorím.“ Postavil sa. „Odvážne od teba bolo, že si sa mi tam postavila. Tvoju matku by som rýchlo zabi, to si odhadla správne,“ žmurkol na mňa a mňa až pichlo pri srdci. Predstava, že by som o ňu mala prísť bola otrasná.

„Ale to si asi urobila tú najväčšiu sprostosť, akú som kedy videl.“ Zasmial sa. „Nechápem, ako si si mohla myslieť, že by si proti mne mala nejakú šancu. Si na to príliš slabá. Síce tvoj otec... to je väčšie riziko,“ začal uvažovať. „A za Stefa mi ešte zaplatí.“

Prudko som sa postavila.

„Necháš ich na pokoji,“ precedila som.

„Naozaj?!“ vyštekol na mňa. „A prečo by som mal?! Celý svoj život zasvätili tomu, že nás zabíjajú! Ide o to, že si buď lovec alebo lovená zver, Allison!“ vrieskal po mne.

„Zaslúžiš si to!“ zasipela som.

Tresol sa po hlave.

„Im je jedno, či si to nejaký upír zaslúži!“ nedal sa len tak ľahko. „Zabijú každého jedného! Upíra, vlkolaka... proste ich len tak zabijú!“

Pokrútila som hlavu a odstúpila.

„Nie, tak to teda nie! Zabíjaj len vtedy, keď majú dôkaz, že je to nevyhnutné.“ Trvala som na svojom.

Damon sa zasmial a podišiel bližšie. Chytil ma za zápästie a pritiahol si ma ks sebe.

„Tak potom si sprostejšia, ako som si myslel.“ Pozrel mi na krk, kde som ešte teraz mala zaschnutú krv.

„Tá rana nevyzerá pekne,“ zamyslel sa. Hneď na to si kusol do zápästia a priložil mi ho k ústam. Ja som sa ale mykla.

„Ale ale ale... pomôže ti to zahojiť sa,“ tlačil na mňa a nedovolil mi vykrútiť sa z toho.

Nemala som na výber. Musela som piť.

Po chvíli konečne tú ruku odtiahol a ja som jasne pocítila, že rana na kru sa mi už zahojila. Automaticky som od neho chcela ujsť, ale on ma stále držal.

„Vieš čo? Mám nápad,“ začal odrazu „Aby si sama pochopila, že oni vraždia každého iného,“ šepol mi pri uchu. Naskákali mi z neho zimomriavky.

„Budeš rovnaká ako ja,“ usmial sa a chytil ma za hlavu. Potom prišlo niečo, čo som nečakala a nikdy nechcela.

Zabil ma.


Toto je môj prvý crossover týchto dvoch seriálov. Nakoľko milujem TW a hlavne také zaujímavé kombinácie, napadlo mi toto a dúfam, že sa to aspoň niekomu z vás bude páčiť.

Prosím vás o komenty a stretneme sa pri ďalšej kapitole.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Saviour or a killer? - part one:

11. Arminka přispěvatel
19.08.2013 [11:59]

ArminkaMiluju TW a tohle by mohlo být zajímavé, sice nejsem fanda Alison, ale to se podá. Emoticon

10. Perla přispěvatel
18.08.2013 [0:38]

PerlaAnn: Nápadobne. Ja som totiž TW začala sledovať tiež len nedávno, no za dva dni som zletela všetky diely a odvtedy poctivo každý týždeň čakám na novú časť. Emoticon Emoticon
Trisha: Tak to je veľmi milé prekvapenie, nakoľko ťa poznám dosť dobre a viem, že keď ty čítaš ff, tak to musí by nuda. Každopádne som rada za tvoj záujem. Emoticon

9. Trisha přispěvatel
17.08.2013 [21:13]

TrishaTak... hovorila si mi o tom a budem úprimná, nudila som sa (dobre vieš, že ja TVD na upírske denníky čítam málokedy)a preto som si to prečítala a ako inak dostala si ma Emoticon Netrpezlivo čakám na ďalšiu časť. Emoticon Emoticon Emoticon

8. Ann
17.08.2013 [21:10]

*Allison

7. Ann
17.08.2013 [21:03]

Právě jsi spojila dva seriály, které miluju :)
Právě totálně ulítávám na TW
I já mám radši Alyson než Elenu teď v téhle poslední sérii mi dost lezla na nervy (Elena)
Těším se na další díl :))

6. Perla přispěvatel
17.08.2013 [16:18]

PerlaAjka: číta sa to ako k. A názor? Neviem, nemala som ho rada, ale to vlastne žiadneho z Volturiovcov. Neviem, ale Twilight sám o sebe ma až tak nejako veľmi nezaujal.
Kka ďakujem.
mima33: Nápodobne. Ja Elenu nemám rada a Allison, to je konečne dobrá hl.postava, pretože konečne je schopná sas postaviť všetkému sama a aj keď stratila blízku osobu, žije ďalej.
Ďališa časť už čaká v administrácii. Emoticon

5. mima33 admin
17.08.2013 [10:31]

mima33Naozaj zaujímavé Emoticon Už ten popis sa mi páčil a keď som to otvorila, zamilovala som sa. Milujem Teen Wolf a milujem Allison (je zaujímavejšia ako hlúpa Elena) a kombinácia s Damonom... povedzme, že si dala dokopy dve postavy, ktoré milujem a neviem sa dočkať pokračovania Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kika
16.08.2013 [22:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Ajka
16.08.2013 [22:13]

A ozaj chcem sa ťa spýtať 2.veci.Za 1.Aký máš názor na Aleca.A za 2.Alec to c na konci sa číta ako k alebo tak ako to je.Odpíš prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
16.08.2013 [21:46]

PerlaAjka: áno, poznám. Veď kto by ich nepoznal? Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!