OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Rozkošné mrchy - 3. kapitola



Rozkošné mrchy - 3. kapitolaTakže prinášam Vám novú kapitolku s názvom služba.
O čo sa jedná? Nechcem toho veľa prezradiť, ale bude to viac akčnejšia kapitolka. Je aj dlhšia.
Damon príde za Rebekkou, čo asi tak bude chcieť?
Pomôže mu Rebekkah? A ak áno, čo za to bude chcieť?
Viac sa dočítate.
Príjemné čítanie praje Vaša Leainka. :)

3. kapitola

Služba

 

Hneď ráno, ako som vstala, som sa rýchlo poobliekala. Navliekla som na seba modré tričko s krátkym rukávom, krátke letné šortky a doplnila to kozačkami čiernej farby. Nie je nad čiernu. Dnes bol piatok. Piatok zbožňujem. Aj keď už dávno nemusím chodiť do školy, piatok mám stále najradšej. Domom sa rozoznel zvonček. Sakra, kto to zase môže byť?

Prisahám, ak je to ten dementný pošťár, roztrhám ho v zuboch.

Otvorila som dvere. Stál tam Damon. Musím priznať, prekvapil ma, pretože mi Damon ešte nikdy nezvonil tu, doma.

„Damon, čo potrebuješ?“ Postavila som sa do dverí tak, aby on nemohol vojsť.

„Malú pomoc.“ To ma prekvapilo ešte viac. Veď predsa, čo by slávny Damon Salvatore mohol chcieť od druhých?

„O čo ide?“

„Chceš to vážne rozoberať vonku? Nepustíš ma dnu?“

„To si uhádol, nepustím. Povedz mi to tu, inak máš smolu.“ Damon si len povzdychol

„Dobre, dobre. Máme prúser a keď hovorím máme, myslím tým, že ho máme všetci. Rada sa o nás dozvedela.“ Nadvihnem obočie. To akože toto je ten prúser?

„A čo s tým mám ja?“

„Potrebujem, aby si mi s nimi pomohla. Chcú nás zabiť, už to plánujú. Do mesta majú prísť noví lovci.“

„Damon, stále si mi nepovedal, čo chceš odo mňa.“

„Si expertka na pomstu, mohli by sme sa dať dokopy ako team.“ Nemôžem si pomôcť a začnem sa smiať.

„A čo z toho budem mať ja?“

„Predsa večer so mnou,“ usmeje sa Damon. Prevrátim očami a idem zavreť dvere, keď Damon do nich dá nohu. „Počkaj, robil som si srandu, čo chceš?“

„Elenin prívesok. Je môj a chcela by som ho na späť. Ber, alebo nechaj tak.“

Odpoveď som, samozrejme, vedela.

„Dobre zoženiem ho. Ja... idem ti ho teraz zháňať a bude to ťažké. Ty zatiaľ choď niečo poriešiť s radou. Stretneme sa pri hroboch o takej deviatej.“ Na súhlas mu prikývnem.

Samozrejme, že viem, kto je v rade. A viem aj ich najslabší článok. Za pár sekúnd som bola na mieste.

Zazvonila som na zvonček Loren. Loren je dcéra hlávneho predsedu rady a aj ona sama patrí do rady.

„Môžem vám nejako pomôcť?“ otvorí mi dievča s dlhými hnedými vlasmi, s orieškovými očami a vysokou postavou. Jop, to je ona.

„Som nová lovkyňa na tú vašu zver,“ pošepnem jej a ona ma hneď pustila dnu. Aká hlúpa.

„Prišla ste sama? Myslela som si, že vás ma prísť viac. Dáte si čaj?“

„Jop, som tu zatiaľ sama. Prišla som o pár dní skôr. Nech si získam nejaké body a začnem s lovom čo najskôr.“ Sladko som sa na ňu usmiala. Otočila sa mi chrbtom a začala robiť v kanvici čaj. Moja príležitosť. Zuby sa mi vysunuli von a pod očí naskákali žilky.

V momente som ju zvierala pod krkom. Mala by som dostať za toto oscara. Joj, aká som dobrá herečka. Chytila kanvicu s čajom, čo varila a hodila mi ho do tváre. Skríkla som, sakra, bol v tom železník. Na moment som ju pustila a ona sa hneď rozbehla von. Pozbierala som sa a rozbehla za ňou. Zhíkla, keď som sa objavila tesne pri nej. Chytila som ju pod krk.

„Hlúpe naivné dievčatko, ty si v rade? Si len úbožiačka.“ Zahryznem si do zápästia a priložím jej ho k ústam. Krv jej nechám natiecť do krku.

„Nie, prosím nie!“ začala kričať, keď vedela, čo nasleduje. Jedným pohybom som jej zlomila väzy. Jej telo padlo na zem. Chytila som olej a poliala ním celé dolné poschodie. Dievča som si prevesila cez plece. Som zvedavá, čo budú robiť, až sa v rade dozvedia, že ich dcéra je upírka. Alebo by som jej mohla aj prepichnúť srdce a dať ju rade.

No a vlastne môže mi to byť fuk. Je to Damonov odpad.

Zatvorila som za sebou dvere a Loren zavrela v kufri auta. Vrátila som sa späť k domu. Vytiahla som zápalky, a škrtla jednu. Hodila som ju na miesto, kde bol roztečený benzín. Oheň sa hneď rozšíril domom. Nasadla som do auta. Vydýchla som si, pozrela sa na hodinky. Za chvíľu bude deväť. Naštartujem auto a idem na cestu.


Keď som došla k hrobom, Damon ma tam už čakal. Meškala som.

„Meškáš“ Odlepí sa od stromu a ide smerom ku mne. Vypnem motor a vystúpim.

„Ja viem. Máš to, čo chcem?“ Hneď idem na vec. Damon si povzdychne a siahne do vrecka nohavíc. Z vrecka vytiahne tak známy prívesok a začne mi ním mávať pred očami.

„Bolo oveľa ťažšie ho získať. Zaslúžim si nejaké body navyše. Dokonca som bol nazvaný aj úchylákom.“ Začnem sa smiať. Nadvihnem ruku, do ktorej mi Damon vloží prívesok.

„Tak a teraz ty, čo si vybavila?“ Ukáže na mňa prstom.

Prídem k nemu bližšie. Damon si ma pritiahne za pás a pobozká na krk. Nahnem sa k jeho uchu a nežne ho do neho hryznem. „Máš malý darček odo mňa v aute.“

„Malé darčeky nemám rád,“ usmeje sa na mňa Damon tým svojím úsmevom. Natiahne sa k mojím perám a pobozká ma. Hmmm, to aby som mu pomáhala častejšie.

„Tak idem ja.“ Než stihol namietať, bola som preč.


Tak čo, páčilo sa?

Túto kapitolku chcem venovať Ajke. Teší ma, že to niekto číta. Kapitolka bola dneska dlhšia a na tú ďalšiu sa môžte tešiť.

Prezradím Vám len toľko, že v 4. kapitole sa Tyler/Klaus viac zblíži s Rebekkou.

Budem rada za Vaše komentíky. :) 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozkošné mrchy - 3. kapitola:

3. ajka
17.11.2012 [12:35]

No ak by sa ti chcelo tak mi môžeš Tatiu nakresliť. Dakujem. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ada
15.11.2012 [6:34]

Emoticon

1. zuka
12.11.2012 [17:01]

uzasne uz sa tesim na dalsiu kapcu Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!