OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Prízrak minulosti - Prológ



Prízrak minulosti - PrológS novým školským rokom pridávam aj prológ dlhoočakávanej poviedky Prízrak minulosti. Posledná časť trilógie, ktorá bude plná zvratov a nečakaných udalostí.

Poďme sa ale na začiatku pozrieť, čo Katherine spolu s novým nepriateľom chystajú.

Killy

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


Katherine nervózne pochodovala po izbe. Bola vzrušená a nedočkavá, no hlavne sa bála. Povedal jej, že má kontakty, že vie, čo robí, no aj tak mu úplne nedôverovala. Kedykoľvek ju mohol podraziť a ona výnimočne nemala žiaden triumf v rukáve. Celú hru tentokrát riadil on.

A to sa jej vôbec, ale vôbec nepáčilo.

Mala určité pochybnosti, či urobila dobre. Možno predsa len mala povedať Damonovi pravdu a boli by naňho dvaja. No inštinkt jej radil čosi iné. Keby ju nepodrazil Michael, urobil by to Damon a tak by na tom bola oveľa horšie ako teraz. Najviac ju však štvalo, že to sa už nedozvie. Svoju šancu už prepásla, Mystic falls teraz znamenal koniec.

Nikto, kto by jej mohol pomôcť, tam neostal, možno len tá naivná čarodejnica Bennettová. Damon je preč, Elena je preč, dokonca aj tá hlúpa Caroline sa vyparila. Katherine vedela, že s presťahovali kdesi na juh Anglicka.

Samozrejme keby chcela, tak do troch dní vie presne, kde sa nachádzajú. No ako už jej raz pripomenul Michale, tí teraz hrali vedľajšiu rolu.

Musela priznať, že závidela. Och, ako veľmi závidela tej malej blondíne, ktorá jej ich ukradla – oboch. Teraz bola Via v blízkosti mužov, ktorých kedy Katherine milovala. Akoby nestačilo, že sa so Stefanom vídavala každý deň, musela dostať ešte aj Klausa. Klausa! Jej Nicka!

Hoci ho teraz chcela zabiť – plánovala to – tak ju skutočnosť, že niekto pokoril Klausovo srdce a získal si ho, ju zasiahla. Bolo to tak urážlivé! A obzvlášť urážlivé voči Katherine, ktorá sa o to pokúsila ako prvá. Bezúspešne!

Jasné že v prvej chvíli si myslela, že ho má omotaného okolo prstu... Ako veľmi sa mýlila! Bolo to presne naopak. Omylom si získala nesprávneho brata – ako vždy – a nakoniec skončila ako porazená.

A Via? Nielenže nebola upírkou, nebola ani len ženou. Bolo to len malé, hlúpe decko! A nemusela urobiť nič, nič! Klaus si ju aj tak všimol vďaka jej pôvodu. Katherininmu pôvodu!

Lenže Katherine už bola bezcenná, Elena takisto. A Klaus vedel, že keby sa o Eleninu krv rozhodol bojovať skôr, zaplietol by sa do toho Damon a možno aj Stefan. A potom, keď ju začal sledovať, tak sa stala druhá dôležitá vec. Zamiloval sa. Hlúpo a zvrátene, no predsa.

Michael bol prvý, kto odhalil Klausovu slabinu. Nezistil si o tej žene všetko. Nevedel, že papiere boli zamenené, že to všetko bola len pasca. Vymenili sa otcovia, to síce vedel, no netušil pri ktorých dvoch deťoch. Neunúval sa pátrať viac.

Odrazu sa otvorili vchodové dvere a dnu vošiel Michael.

„Zistil si niečo nové?“ vyštekla na neho. Michael sa zarazil a ostro sa na ňu pozrel.

„Dávaj sa pozor na jazyk, Katarína. Ja nie som tvoja hračka,“ odvetil naoko kľudne, no v očiach mu blčali iskričky hnevu. „Našiel som tie dokumenty z nemocnice. V podstate mi iba potvrdili, že Klaus celý čas sledoval nesprávnu ženu. Vidno, že nie je môj syn. Hlupák. Celý ten čas mal dvojníčku rovno pod nosom a namiesto
nej sledoval Lestrangerovú,“ zasmial sa povýšene. „A s dvojníčkou som mal pravdu, vyzerá presne ako Rowena.“

Katherine prižmúrila oči.

„A tá čarodejnica? Urobí všetko tak, ako si jej povedal?“ Michael prikývol.

„Toho sa neboj, jej rodina pre mňa robí už celé generácie. Ak nám tento plán vyjde - a ja som si istý, že vyjde – tak sú Niklausove dni už spočítané.“

 

................

 

Kratší a nič nehovoriaci prológ. Viem, že som sa s touto poviedkou dlho neozvala, no potrebovala som si dať pauzu s TVD. A teraz, po troch mesiacoch vkladám prvú časť pri čom dúfam, že si na mňa väčšina čitateľov spomenie. ;)

Killy - Prcek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prízrak minulosti - Prológ:

5. Nika248
03.09.2012 [14:20]

Bolo to tajomné a pritom zaujímave. Čítala som aj prdchádzajúce série a chcela by som ti oznámiť,( i keď to určite vieš) že píšeš úžasne. Emoticon Emoticon Veľmi sa teším na pokračovanie, ktoré dúfam, bude už čoskoro. Emoticon Emoticon

4. Tereza
02.09.2012 [20:12]

Já mám takovou radost, když jsem si všimla, že už je tu prolog :) . Sice nějak jsem teď nějak na vážkách, nevím co si o tom myslet, ale i tak jsem nadšená z prologu :).

3. Perla přispěvatel
02.09.2012 [12:31]

Perlatakže ja som ti už hovorila, že je to super na fb a teraz sa len zopakujem. Znova super! Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lulu
02.09.2012 [11:50]

LuluZaujímavý prológ, aj keď som z neho veľa nevyčítala. Teším sa na prvú kapitolu :)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Leainka
02.09.2012 [11:31]

Hmmm neviem čo si mám myslieť. Katherin sa spykla s Michaelom?no one. Ďalšiu kapču kde bude aj Via ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!