OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Princezná z Daikiko - Prológ + 1. kapitola



Princezná z Daikiko - Prológ + 1. kapitolaPoviedka je inšpirovaná knihou Eon... Ako by Eona žila ďalej, keby v červenom zväzku nebolo meno draka? Čo by sa stalo s cisárom a ostatnými?

Prológ

Som Eona. Princezná z Daikiko. Zaklínačka Zrkadlového draka. Aspoň kedysi som bola. Ido mi nedovolí vstúpiť do energetického sveta, a tak neviem, čo sa s ním stalo. Či mám ešte stále spojenie s ním, alebo je mŕtvy. Navždy preč. Tak či tak viem, že vďaka spojeniu s Idom, mám spojenie aj s Potkaním drakom. Strážcom severo, severozápadu. A to mi zatiaľ stačí! Tak mi to povedal Ido. A mne neostáva nič, len sa mu podriadiť. A to urobím radšej dobrovoľne. Aj tak by ma k tomu donútil. Toto bolí menej.


1. kapitola

Bola som pritisnutá o chladný múr háremu. Ido sa tlačil na moje telo. Bol tažký. Cez tenký hodváb som cítila pevné svaly jeho tela. Strčil mi nohu medzi moje. Naklonil sa ku mne s úmyslom vtisnúť mi na ústa bozk. Otočila som hlavu nabok a pevne stisla pery. Na hrdle som pocítila teplý pevný stisk ruky. Otočil si ma späť ku sebe a pritisol svoje pery na moje.

Odtiahol ruku z môjho krku. Lapala som po dychu a otvárala mu svoje ústa. Oblízal mi jazyk a zubami prešiel po mojej spodnej pere.

Ústa mi zaplnila sýta vanilkovo-pomarančová chuť. Chuť Potkanieho draka. Zahryzol do jemnej kože, až som sa mykla bolesťou. Do hrdla mi stekala horúca krv a čiastočne prebíjala vanilku a pomaranč. Ido prešiel rukou po pevnom náprsnom páse a sklonil sa mi k uchu. 

„A teraz chvíľu počkáme. A potom budeš moja," zašepkal zvodným hlasom a jeho teplý dych ma šteklil na pokožke. Rukami mi skĺzol na brucho a pás. Oči mu zahoreli. 

Z úkrytu pani Dely sa ozvalo zúfalé zakňučanie. Asi sa jej nedarí nájsť meno draka, pomyslela som si. Alebo možno mala len zlé svetlo. 

Kútikom oka som zazrela, ako Idov strážca podišiel k jej úkrytu a zdrapil ju za vlasy. Dotiahol ju k nám a hodil ju Idovi k nohám. Ten si ju nevšímal. Bozkami pokrýval každý kúsok môjho tela, kde mohol. 

Zrazu som pocítila, ako sa mojou hua rúti energia. Modrá energia moci Potkanieho draka. Ulička sa akoby ohla a ja som pocítila, ako sa moja a Idova myseľ spojila. 

Si moja, Eona. Počuješ ma? Moja! Cítila som jeho zvrátenú radosť. 

Prosebne som pozrela na pani Delu a hľadala v jej očiach upokojenie. Vedela som, že stihla preložiť celý zväzok. No v jej očiach sa zračilo len zúfalstvo a strach. 

A to znamenalo len jedno. Meno Zrkadlovej dračice v zväzku nie je. Oblial ma studený strach. 

Ido sa odo mňa odtiahol a silou mysle ma donútil stáť vedľa neho. Vzal od strážcu meč a zamieril hrotom na pani Delu. Vrhla som sa k nej a stiahla ju za seba. Vedela som, že je to márne, no nemohla som sa len tak pozerať.

Idovi sa na tvári zjavil krutý úškrn. 

„Ustúp, Eona!" prikázal mi pevným, pokojným hlasom. Pokrútila som hlavou. Ryko bol mŕtvy! Nemohla som dovoliť, aby zabil aj pani Delu. 

Ustúp, inak s tebou tak zatočím, ako sa ti ani v najhorších nočných morách nesnívalo!" Oblial ma strach, no ostala som na mieste a odhodlane mu pozerala do očí. Rozmýšľala som, prečo ma nedonúti to urobiť. Prečo ma neovládne. 

Bola chyba o tom rozmýšľať. Tým som mu posunula do hlavy spôsob, ako ma potrestať za neposlušnosť. Do očí mi vyhŕkli slzy.

Ako šíp vletel do môjho srdca, mojej duše a ovládol mi telo. Pohol mojími nohami, rukami a o pár sekúnd som stála pred pani Delou. V očiach mala hrôzu. Pocítila som odpor. Vnútri som vzlykala a prosila bohov o pomoc. 

Skap, ty kreatúra!" povedala som. Ido hýbal mojím jazykom. Dúfala som, že pani Dela to vie. Donútil ma zdvihnúť ruku a seknúť. 

Hlava pani Dely so žuchnutím padla na zem. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezná z Daikiko - Prológ + 1. kapitola:

4. Leylon přispěvatel
24.08.2012 [11:16]

Leylonto som rada Emoticon Emoticon Emoticon

3. Seelia
24.08.2012 [11:04]

fú skôr k tým sad Emoticon ale táto bude asi s happy endom Emoticon keď má toľko nešťastia

2. Leylon přispěvatel
23.08.2012 [21:03]

Leylonnedávno som dočítala Eonu a veľmi sa mi páčila... no, túto tému sa mi ešte nejak nechce opustiť, som rada, že si s tým začala. len otázočka - máš sklony k happy alebo sad endom? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Midori přispěvatel
23.08.2012 [19:05]

MidoriPáni! Už aby byl další díl! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!