OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Our Little Sister 17. kapitola



Our Little Sister 17. kapitolaSophie sa snaží spoznať Bonnie a zistiť, prečo ju chcel Klaus zabiť.


Mystic Falls, súčasnosť 

     Usadila som sa s Bonnie v mojej izbe. Bonnie sedela na mojej posteli a obzerala sa okolo seba. Ja som postávala ďalej od nej a snažila sa byť ticho. Nevedela som kto je. Tušila som však, že je čarodejnica. Asi po dvadsiatich minútach som prerušila ticho.
 „Takže, Bonnie, čím si sa previnila, že ťa Klaus chcel zabiť?“ spýtala som sa. Bonnie sa na mňa pozrela ako keby zvažovala, či sa so mnou oplatí diskutovať.
 „Chcela som Klausa zneškodniť tak, aby sa nestalo nič s jeho pokrvnou líniou, ale nevyšlo mi to,“ povedala napokon. Zamračila som sa. Mala som na ňu toľko otázok.
 „Zneškodniť? Prečo? Ako to myslíš s jeho pokrvnou líniou?“ nechápala som. Bonnie zdvihla obočie.
 „Ty o ničom nevieš?“ Pokrútila som hlavou..
 „Ak zabiješ pôvodného, zomrie s tým celá jeho pokrvná línia,“ vysvetlila mi. Zmätene som na ňu vyvalila oči.
 „Kto vlastne si, Bonnie?“ spýtala som sa ako tupec. Bonnie sa na mňa usmiala snáď po prvýkrát. 
 „Som Elenina kamarátka, tvoji bratia a ja sme mali plán, ako ti zabezpečiť slobodu, zlyhala som. Prepáč,“ povedala potichu.
 „Nemusíš sa ospravedlňovať, nemôžeš za to,“ povedala som povzbudzujúco. „Klausa sa dá zbaviť naozaj veľmi ťažko.“ Zasmiali sme sa.
 „Ty sa asi viac podobáš na Stefana, že?“ spýtala sa ma.
 „Ťažko povedať,“ usmiala som sa a sadla si k nej.
 „Asi by som mala ísť domov,“ povedala po chvíľke. Pocítila som napätie. Som ovplyvnená, aby som Bonnie nikam nepustila.
 „Myslím, že to nepôjde,“ zamrmlala som.
 „Prečo?“ nechápala.
 „Som ovplyvnená tak, aby som ťa nikam nepustila, keby si sa o to pokúsila a veľmi by si mi vzdorovala, zabila by som ťa,“ povedala som jej to na rovinu. Bonnie stiahla obočie a premerala si ma hnedými očami.
 „Možno máš predsa len niečo aj z Damona,“ povedala rozhodne. Pousmiala som sa.
 „Prečo mám pocit, že Damon je ten zlý,“ povedala som.
 „Lebo je ten zlý. Teda bol, teraz je už na tom trochu lepšie,“ odvetila Bonnie.
 „Ja si Damona pamätám ako dobrého, sem-tam bláznivého, ale nie zlého,“ trvala som na svojom.
 „Poznáš ho ako človeka. Ako upír bol Damon trochu iný. Prvý rok v Mystic Falls tu bez výčitiek svedomia zabíjal a robil Stefanovi a Elene zo života peklo,“ vysvetlila mi Bonnie. Nechápavo som pokrútila hlavou. Nechcela som sa s ňou hádať, ale aj tak mi to nesedelo na Damona. Možno len vypol emócie a teraz ich nechal zapnuté.
 „Dobre, Bonnie, je dosť neskoro, takže môžeš si ísť ľahnúť do izby Rebekah,“ navrhla som jej. Bonnie pokrútila hlavou.
 „Nechcem tu spať a vôbec nie v izbe Rebekah,“ povedala.
 „Musíš tu spať,“ povedala som rozhodne. „Nechceš, aby sa ti niečo stalo, pretože sa zmeníš na upíra. Ráno ti vybavím slobodu,“ sľúbila som. Bonnie si ma opäť premerala.
 „Budem ale spať v tvojej izbe,“ trvala na svojom. Vzdychla som.
 „Dobre, ale nikam nepôjdeš, keď sa o to pokúsiš, zobudím sa a neskončí to dobre,“ povedala som mierne s výhražným tónom a nechala Bonnie samú v izbe. Nechápala som, prečo Klaus nechce, aby odišla, ale nemala som energiu sa nad tým zamýšľať.

     Zišla som do haly a našla tam sedieť Klausa. Zvonil tam mobil a Klaus sa na neho len pozeral.
 „Nezdvihneš ho?“ spýtala som sa neisto.
 „Zdvihni si to sama, je to tvoj brat, volá Bonnie,“ povedal Klaus chladne. Opatrne som vzala mobil. Svietilo tam Damon. Nadýchla som sa a zdvihla.
 „Bonnie! Konečne, tak ako to dopadlo? Je Klaus mimo hry? A Sophie - kde je? Za chvíľu som na ceste tam,“ vychrlil na mňa Damonov hlas.
 „Damon,“ ozvala som sa.
 „Sophie?“ Damonov hlas bol zmätený. 
 „Klaus takmer Bonnie zabil,“ hovorila som chladným hlasom.
 „Doriti,“ zanadával Damon, „prisahám, že ho...“
 „Damon,“ skríkla som na neho. „Upokoj sa, odkáž Elene, že Bonnie je v bezpečí, dám na ňu pozor. Dobrú noc,“ zložila som. Vedela som, že Damon je nahnevaný. Do očí mi vytryskli slzy. Snažila som sa ich žmurkaním zastaviť, no nešlo to. Otočila som sa Klausovi chrbtom.
 „Použila na mňa nejaký elixír. Mal ma ochromiť, omámiť. Nevyšlo to,“ hovoril Klaus. Mlčala som. Počula som, ako sa Klaus postavil za mňa.
 „Prečo sme prišli do Mystic Falls?“ spýtala som sa ho trasúcim hlasom. Klaus ma jemne hladil po chrbte.
 „Myslel som si, že bude zábava prísť sem,“ povedal.
 „Myslel si si, že bude zábava ničiť život mne a mojím bratom ešte viac?“ skríkla som a so slzami v očiach sa na neho pozrela. Klaus mierne odstúpil.
 „Chcel som ti len ukázať tvoje rodné mesto aj s tvojimi bratmi,“ povedal Klaus.
 „Vážne? Chcel si mi ukázať, že žijú, aby si mi ich opäť vzal,“ povedala  som skľúčene.
 „Sophie, všetko chápeš zle,“ krútil hlavou Klaus.
 „Nič nechápem zle,“ skríkla som. „Ja takýto život nechcem! Vieš čo, Klaus, radšej ma zabi, odmietam žiť vo väzení,“ kričala som. Klaus sa na mňa dlho pozeral. Palcom ma pohladil po pere.
 „Chcel som ti pripraviť krásny život, brával som ťa na miesta, na ktorých normálni smrteľníci neboli a ty sa mi odvďačíš takto,“ hovoril.
 „Klaus, prestaň,“ ozval sa neviem odkiaľ Elijah.
 „Teraz nie,“ skríkol Klaus „plním Sophie želanie,“ usmial sa Klaus. Zrazu som ucítila ostrú bolesť. Padla som na kolená a zadívala sa na Klausa. Nevedela som, čo mi urobil, ale cítila som sa zle.
 „Pekné sny,“ zašepkal Klaus a mňa pohltila tma. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Little Sister 17. kapitola:

5. tajemný fanoušek
24.12.2012 [14:37]

Emoticon

4. telka99
22.12.2012 [16:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. ivana
21.12.2012 [20:03]

Aj tak Klausa stále milujem Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 21.12.2012 [17:31]

Emoticon Emoticon Emoticon

1. mea
21.12.2012 [17:07]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!