OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Osud nechtěných - Prolog



Osud nechtěných - PrologPrvní kapitola mojí první povídky zde. Asi to zní zamotaně, ale je to tak. Vypráví o dívce, která se dostane do nápravného centra. Pro feťáky, bulimičky, anorektičky... Je zařezena do kategorie FanFiction, jelikož mnoho věcí jsem převzala z knih Holky na vodítku. Nyní o kapitolce, dívka přijíždí... Všechno z pohledu její spolubydlící.
Krásné chvíle strávené nad tímto článkem Vám přeje LeahNatalyDragonette

Jmenuji se Kelly a jsem feťačka. Žiju v nápravném centru pro lidi jako já. Máme tady nymfomanku, sebevražedkyni, vraha, kleptomanku, anorektičku, bulimičku, feťáky, alkoholiky … no hotová ZOO. Je nás tady celkem deset. Zatím žádné světoborné číslo, ale vezou nám sem další. Prý dítě ulice. Uvidíme, co se z ní vyklube. Bude zjevně bydlet v pokoji se mnou a Anne.

Anne je tady moje nejlepší kamarádka. Ona je sebevražedkyně. Kvůli každé pitomosti si podřezává žíly. Opravdu nechápu, proč to dělá. I když… ona taky nechápe, proč jsem fetovala. Hold, tady je každý nějaký. Jsme tady zavření za to, co jsme dělali. Vlastně… zavření? Snaží se nám pomoct. Někde to jde lépe a někde hůře. Například u Anne. Je tady tolik ostrých předmětů, o které se může pořezat. Jenže bez nich to nejde. Jak byste si chtěli ukrojit chleba tupým nožem? Asi těžko. Já jsem osobně dávala přednost jehlám. Těch tady moc není. Vlastně žádná. Prostě dokonalá ZOO. Aby se nám zvířátka nezranila. Hrůza.

„Kell, pohni. Těšíme se na tu novou. Bůh ví, co to je,“ zakřičela Jane. Jane je zdejší anorektička. Hubená jako lunt a bílá jako stěna. Nijak moc hezká nebyla. To opravdu ne. Vlasů měla málo a kůži měla popraskanou. Opravdu nevím, co na tom ty holky vidí.

Vstala jsem a vydala se na chodbu. Stála tam celá naše ZOO a čekala. Náhle se otevřely dveře. Vyšel z nich doktor Bílek. Byl to tady něco jako ředitel a doktor v jedné osobě. Pomáhal nám zbavit se závislosti, strachu. Za ním se vynořily dlouhé opálené hubené nohy, uzounké tělo, nádherná tvář s ledově modrýma očima a blonďatá bohatá hříva. Nemohla jsem uvěřit svým očím. To asi nikdo. Stálo tam vyděšené děvče připomínající modelku. Až na ty oči. Pokaždé, když o mě zavadila pohledem, přejel mi mráz po zádech. Ty oči byly chladné jak led. Fuj.

„Jak to tak vypadá, tak tví noví přátelé jsou celý nadšení a zjevně jim slovo zdvořilost nic neříká,“ zamumlal doktor mezi zuby. Zjevně nás chtěl pokárat, ale mi stáli jako přikovaní a zírali. Nikdo z nás nic takového nečekal. Dívka se otočila a odešla. Zjevně jí ty pohledy znervózňovaly, ale já se jí nedivím.

„Jděte, vidíte, jak jste ji vystrašili? Nekoukejte a běžte,“ řekl doktor a odběhl za ní. Všichni jsme zůstali stát jako přikovaní. Něco takového tady nikdo nikdy neviděl.  Tiše jsem kluky napomenula, aby zavřely ústa.

Po chvíli čekání se nový přírůstek konečně dostavil na pokoj. Nepromluvila ani slovo.

„Ahoj,“ řekla jsem po chvíli. Dívka se ani neotočila a pokračovala ve vybalování. Moc toho neměla. Ručník, kartáček, hřeben, pyžamo.

„Já jsem Kelly, ale říkej mi Kell. Jsem feťačka,“ řekla jsem znovu. Dívka se ani nehnula. Lehla si na postel a skulila se do klubíčka. Zjevně si bude muset zvykat. Všimla jsem si sešitu, který ležel netknutý na jejím stole. Aha, dostala taky deník. No uvidíme, zda slečna záhadná bude něco psát. Pokud jo, velice ráda bych si to přečetla, ale je to zakázané. No od čeho jsou pravidla? Aby se porušovala. Zasmála jsem se a šla se projít. Cestou jsem potkala partu kluků od nás. Chtěla bych vám představit naši partu. Nebo teda všechny party tady. Začnu asi u holek.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osud nechtěných - Prolog:

6. ApplexD
02.11.2011 [21:30]

Souhlasím se Shire.
Knížky jsem taky četla, ale nějak jsem se nedostala k Alici (škoda Emoticon ). Je to zatím dost zajímavé, takže určo pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Gracewhite přispěvatel
06.10.2011 [8:10]

GracewhiteJsem fakt ráda, že je tady něco, co ještě nikdo nepsal. Máš u mě jedno velké PLUS. Emoticon
Námět na povídku je opravdu dobrý, jak jsem si přečetla jen shrnutí, tak jsem se nemohla dočkat přečtení.
Je to fakt dobrý... brzo sem dej 1. kapitolu. Emoticon Emoticon

4. BJaneVolturi
05.10.2011 [15:54]

Konečně něco jiného... Škoda, že to bylo tak krátké... Doufám že další kapitolka bude delší a brzo...

3. Shire přispěvatel
05.10.2011 [15:54]

ShireK Holkám na vodítku jsem se také dostala (četla jsem tu gamblerku). Jediné, co mě zarazilo - ta nová holka je snad naprosto stejná, jako ta z té tvé potterovské povídky - k tomu jsem se už předtím vyjádřila. Možná by se nemuselo stále opakovat slovo ZOO - bije to do očí.
Jinak by to mohla být docela slušná povídka. (Pokud nám z neznámé nevyroste Mary Sue chudinka).
Emoticon

2. martinexa přispěvatel
05.10.2011 [13:02]

martinexaNo zase něco jinýho, než jsme tady doposud zvyklá. No jsem zvědavá na pokráčko. Škoda, že ta kapča byla tak krátká:)

1.
Smazat | Upravit | 04.10.2011 [13:23]

*Pozor na shodu přísudku s podmětem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!