OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win - 6. časť - Nezvaná návšteva



Lie for win - 6. časť - Nezvaná návštevaVečierok.
Damon ide s Caroline. Elena o tom nevie. Čo sa na večierku stane? Kto bude nezvaná návšteva? Objaví sa tu už Tyler, alebo nie?
A čo sa bude diať medzi Damonom a Caroline? Príde šerifka Forbesová na to, že medzi nimi niečo je?
Každý komentár poteší. Perla :)

Takže... predtým, ako sa pustíte do čítania, by som vám, milí čitatelia mojej poviedky, chcela veľmi pekne poďakovať za to, že vás baví to čítať a ďakujem všetkým, ktorí hlasovali o naj poviedku mesiaca august. Veľmi si to vážim a nečakala som to. Perla


6. časť

Nezvaná návšteva

 

Vyhadzovala som zo skrine šaty za šatami. Nemohla som nájsť žiadne, ktoré by mohli byť ako-tak dobré.

„Bože! Prečo práve ja?“ Bola som naštvaná. Mala som už len tri hodiny do začiatku toho večierku a nemala som čo na seba.

Nakoniec som vytiahla nejakú škatuľu zozadu. Otvorila som ju a v nej...

Tak to teda nie! rozhodla som sa automaticky. Vo vnútri boli totiž šaty, ktoré som dostala do Klausa. To nehrozí. Nevezmem si jeho šaty. Už nikdy viac. Keď som sa ale znova pozrela na hodiny, nemala som na výber.

Mama už odišla z domu. Porazenecky som si vzdychla a navliekla sa do nich. Išla som si urobiť vlasy a namaľovať sa.

Všetko som to stihla v rekordnom čase. Asi po prvý krát.

Obula som sa a keď som otvorila dvere, Damon tam stál ako správny džentlmen.

„Dobrý večer,“ pozdravil ma a podal mi ruku, aby som sa ho mohla chytiť.

„Aj tebe.“ Nevedela som byť veľmi zdvorilá. No čo už. S tým dokážem žiť.

Nasadli sme do jeho auta a behom troch minút sme už boli na mieste. Damon šoféruje ako... ani ma nenapadá správne slovo. Proste ako šialenec.

Vystúpili sme z auta a spoločne vykročili na večierok.

Vo vnútri bolo už všetko v plnom prúde. Všetci sa rozprávali, tancovali spoločenské tance a veselo sa bavili.

Keď sme prekročili prach, Damon urobil asi tú najväčšiu chybu. Pobozkal ma na líce presne vtedy, keď k nám prišla Bonnie.

No do riti! zanadávala som si v duchu.

„Caroline? Ty si sem prišla s Damonom?“ spýtala sa ma hneď.

„Áno, prišla. A ty?“

„S Jeremym. Ale... môžem sa s tebou, prosím, porozprávať o samote?“ A potiahla ma za ruku.

Ja som sa jej však vytrhla a držala sa Damona. „Bonnie, prosím ťa, veď on to aj tak bude počuť. Tak to povedz pred ním.“

Na chvíľu zaváhala. No potom však spustila. „Nemala by sa s ním ťahať. On je zlá voľba. A keď ťa s ním uvidia, bude to hrozné.“

Ja som len pretočila očami. „Upokoj sa. Všetko bude v poriadku.“ A nasadila som úsmev.

Ďalej sme sa už nezastavovali a vošli do hlavnej miestnosti. Práve sa začínal tanec a Carol vyzvala všetkých mladých, aby sa pripojili.

Samozrejme, Damonovi sa to zdalo ako skvelý nápad, a tak sme sa pridali. Určite sa chcel len zviditeľniť, aby ho niekto uvidel.

Začala hrať hudba. Poznala som ju. Bola to pesnička od Owl city - Meteor shower.

Všetci sme tancovali a ja som si nič iné nevšímala. Cítila som na sebe mamin pohľad a to ma desilo.

Hýbali sme sa po parkete celkom rýchlo. Damon mal úžasné držanie tela a keď sme sa točili, musela som sa naňho usmiať. On mi úsmev opätoval a pokračovali sme ďalej. Všetkým to išlo veľmi dobre. Videla som Matta, Jeremyho s Bonnie, no Elenu nikde.

Vtom ma vyrušil Damon, ktorý ma chytil za ruku a ja som musela urobiť otočku. Bolo to... nádherné. Celý tanec som si užila zo všetkých síl.

Keď pieseň skončila, všetci sme si zatlieskali a spolu s Damonom sme sa rozhodli, že pôjdeme do nejakej prázdnej miestnosti. Zavreli sme za sebou dvere.

Než som ale stihla niečo povedať, z tieňa sa vynorila silueta Eleny.

„Ty si tu s Damonom? On je tvoj doprovod?“

Prikývla som. Nenapadalo ma nič, čo povedať. Zrazu už bola predo mnou a vykrútila mi ruku. Damon sa na ňu vrhol no bez menších problémov ho odhodila na druhú stranu izby a znova sa venovala iba mne.

„Ty nie si Elena,“ vydýchla som.

Elena by predsa toľko sily nemala. Bola by slabšia ako ja a proti Damonovi by nemala ani najmenšiu šancu.

Elena sa zatvárila trocha smutne. „Čo ma prezradilo?“

Damon sa medzitým postavil. „Katherine.“

Katherine sa k nemu otočila a jemne sa uklonila. „Damon.“

Ja som si medzitým narovnala ruku a postavila sa. „Elena by nebola taká silná. Damona by nepremohla,“ vysvetlila som jej. „A teraz... čo tu chceš?“

Prešla ku kreslu a sadla si.

„Som predsa na večierku. Vy hádam nie?“

Damon si prekrížil ruky na hrudi. „Ale no tak, Katherine, ty by si sem len tak neprišla. Tak hovor, o čo ti ide?“

„Prišla som sa pozrieť na Stefana. Možno aj zatancovať si s ním, zviesť ho... a zvyšok si už hádam viete domyslieť.“ A znova si na tvár nasadila úsmev šelmy.

„Stefan ťa odhalí. A ako chceš donútiť Elenu, aby sa od neho odtrhla?“ Pochyboval Damon.

„No... povedzme, že vás dvoch teraz Elena hľadá, pretože chce, aby ste jej niečo vysvetlili. No ale prečo ja vám tu vlastne hovorím môj plán? Ah... pretože viem, že nič nepoviete, však?“

Rozosmiala som sa na plné hrdlo. „Zabudni. Samozrejme, že jej poviem, že balíš zadaného chlapa.“

Pomaly prešla k Damonovi a začala mu prstom prechádzať po hrudi. „A čo ak ti dám návrh? Čo ak viem zariadiť, aby bola Elena len tvoja?“  

Damonov zarytý pohľad zmäkol. „Ako to chceš urobiť?“

„O to sa už nestaraj. Tak dohodneme sa?“ zaujímalo ju a podávala mu ruku.

„Damon, neopováž sa!“ okríkla som ho.

Už k nej vystrel ruku, že si s ňou potrasie, ale v poslednej sekunde sa zháčil a pritisol ju k stene.

„Prečo si sa vôbec nezmenila, Katherine? Stále si tá manipulatívna mrcha, aká si bola. Ale ja ti na to už neskočím,“ pošepkal jej do ucha.

Ja som sa len usmiala. Bola som na Damona hrdá. Konečne odolal jej čaru.

Katherine ho však v sekunde pretlačila a držala ho vo svojom zovretí. „Tak toto si nemal.“ A zlomila mu väzy.

„Damon!“ skríkla som.

Katherine bola v sekunde preč.

Podišla som k nemu a kľakla si. Vedela som, že tak o desať minút sa preberie, no aj tak som chcela byť pri ňom. Bála som sa, že by potom urobil nejakú hlúposť.

O dvanásť minút sa konečne prebral.

Postavil sa naraz so mnou. „Kde je?“ Chytil ma. „Tak kde je?“

„Neviem. Odišla. Ale keď bude pri Stefanovi, tak podľa šiat spoznáš, či to je Elena alebo Katherine,“ rozmýšľala som nahlas.

„Dobre. Ideme ich nájsť,“ rozhodol a obaja sme vyrazili na párty.

Rozdeliť sme sa nemuseli, pretože hneď sme ju našli. Mala som pravdu. Tancovala so Stefanom.

Damon ma chytil za ruku a spoločne sme pomaly zišli schody. Nechcel upútať pozornosť.

Potešila som sa jeho chovaniu a nebránila som sa jeho majetníckemu úsmevu.

Prišli sme k nim.

Katherine na mňa vytrieštila oči. „Čo tu robíš s Damonom? On je tvoj sprievod?“

Pretočila som očami. Musím jej uznať, že to hrá celkom dobre.

„Potrebujeme sa s vami porozprávať. Osamote,“ povedal Damon pokojne.

Stefan súhlasil a všetci sme sa odobrali do kancelárie nebohého starostu Lockwooda.

„Čo sa deje?“ spýtala sa Katherine, keď sme už boli sami.

Damon na ňu skočila a pritlačil ju k stene. Stefan skočil naňho.

„Čo to robíš?“ kričal po ňom Stefan.

„To nie je Elena. Je tu Katherine. Zabila Damona. No... pokúsila sa... proste ho chcela zdržať,“ objasňovala som.

„Čože? Ja  nie som Katherine! Som Elena.“

Prezieravo som sa na ňu usmiala. „A ako je teda možné, že máte rovnaké šaty?“

„Ja neviem. Počkaj! Ona má také isté šaty ako ja?“

Keď som k nej podišla a pozrela sa na ňu, videla som v jej očiach moju kamarátku Elenu. Naozaj to bola ona.

Damon sa odtiahol a pozrel sa na ňu jedným z tých jeho tajomne prekvapených pohľadov.

„Ou. Tak potom prepáč.“

Elena sklopila pohľad a pozerala do zeme. Chcela by som sa s tebou porozprávať, Damon. Osamote."

Na to ale nemám čas a ani náladu."

Znova prešiel ku mne, chytil ma za ruku a bravúrne zakryl svoju potrebu byť pri Elene.

„Mali by sme už ísť,“ oznámil.

Obaja sme vyšli znova do toho všetkého. Cítila som sa divne. Takže Katherine sa odhalila a všetci vieme, že je tu. Ona vie, že my vieme. To znamená, že už ma nejaký premyslený plán, ako urobiť to, čo chce.

Damon mi znova vlepil bozk na líce.

„Prestaň s tým!“ zasyčala som naňho podráždene.

Došlo mi, že sa chce nejako dotknúť Eleny. Že jej chce dať najavo, že už ju nechce.

Vyšli sme z domu Lockwoodovcov. Nechcela som ísť ešte domov a tak som Damona nasmerovala do Grillu. Tam sme presedeli celú noc a keď sme prišli domov, tak sme už len zaspali. 


No takže k nám konečne prišla Katherine! S ňou sa ešte stretneme, keďže sa z nej stáva prvý nepriateľ. :D No a v ďalšej krátkej kapitole k nám zavíta Klaus v Tylerovom tele!

Túto kapitolu som písala narýchlo, a tak to možno nebude veľmi také, ako som chcela. Ale od ďalšej sa toho veľa zmení a v 8. kapitole sa nám do všetkého zapletie aj Rada.

Vaša Perla :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win - 6. časť - Nezvaná návšteva:

8. mima33 admin
17.12.2012 [20:17]

mima33Úúúúú...dá sa povedať, že Damon sa ku Caroline prakticky nasťahoval Emoticon oni dvaja ako pár Emoticon skvelý výber Emoticon už sa teším na Klausa Emoticon

7. mishell
26.09.2012 [16:59]

claudi je to pecka ako neviem co na to povedať a dufam že už prepisuješ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon keď hejj ta sa tešim Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. KacenQa přispěvatel
20.08.2012 [21:16]

KacenQaskvělý Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nemám, co dodat a protože se strašně těším na další, jdu rovnou číst :D... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Maxi přispěvatel
20.08.2012 [21:01]

Maxidalší super kapča! Katherine! Konečne! A ješte když píšeš, že ona je jen prvý nepŕítel, no tak to jsem moc zvědavá, jak se to zamotá.A teším se i na tu Radu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Perla přispěvatel
20.08.2012 [19:44]

PerlaLeainka: ďalšiu kapitolu si už môžeš pozrieť aj teraz :D a znova... ďakujem

3. Killy přispěvatel
20.08.2012 [18:38]

Killy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. B&B
20.08.2012 [15:08]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychle další Emoticon Emoticon

1. Leainka
20.08.2012 [14:20]

Joj moja oblúbená Katherin jak já ju zbožňujem zajtra nech je nov´ kapča :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!