OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win - 1. časť - Rozptýlenie



Lie for win - 1. časť - RozptýlenieO týždeň neskôr. Caroline ešte stále smúti. Zrazu jej však príde do domu malé rozptýlenie. Čo sa stane?

1. časť

Rozptýlenie

 

Zabuchla som za sebou dvere. Kľúče som hodila na poličku naľavo a tašku hodila do kúta.

S Eleny je upírka. Damon je ranený a spí s každou, ktorá mu príde. Stefan je znova dobrý. Ako sa to všetko zmenilo. Vzdychla som si.

Ale Tyler... ten sa mi už nevráti. V hrdle mi navrela hrča a bála som sa čo i len dýchať. Cítila som, že sa každú chvíľu znova rozplačem.

Pomaly som vošla do mojej izby a sadla som si na posteľ. Zdalo sa mi zbytočné pretvarovať sa a hneď som sa rozplakala. Slzy mi tiekli ako vodopád a ja som len spomínala na Tylera. Na tie krásne chvíle s ním.

Roztrasenou rukou som si prešla po perách a znova spomínala na náš posledný bozk. Ako som ho videla na zemi zvíjať sa v bolestiach a kašľať...

Dosť! Pokrútila som hlavou a vstala z postele. Nemôžem predsa celé dni len preplakať! Koľko to už je? Týždeň? Tak to už nejde, napomínala som sa v duchu.

Vtom niekto zazvonil. Išla som teda otvoriť.

„Čo tu robíš, Damon?“ spýtala som sa prekvapene.

Keď som si ho ale prezrela, bolo mi jasné, že ani sám dobre netuší, čo tu robí. Bol opitý na mol. A to je upír. Musel sa veľmi snažiť.

Zapotácal sa a vletel mi rovno na chodbu.

„Šiel som okolo a tak ma napadlo, že môžeme smútiť za starými časmi spolu.“ Pokúsil sa o úsmev a zakýval s rukou, v ktorej mal veľkú fľašku vodky.

Prešiel do obývačky a sadol si na gauč. Prisadla som si tiež a hneď si aj odpila z jeho fľaše.

„Tak fajn,“ prikývla som nakoniec. Damon možno nebol vždy dobrý, milý, ale dokázal ma svojimi hlúpymi vtipmi rozptýliť.

Znova sa napil a videla som, ako sa mu po líci skotúľala jedna slza. On sa však smial.

„Je to na figu,“ konštatoval. „Čakal som všetko, ale toto vôbec. Heh.“ Hovoril, akoby sám pre seba. Nemala som ani potuchy, o čom to tu melie.

Zobrala som mu fľašu a odpila si poriadny dúšok. Ak o tu mám počúvať, tak musím byť asi ešte viac opitá ako on.

Netrvalo dlho a ako on rozprával, prišlo mi ho ľúto. Celý čas, čo som Elene hovorila, že Stefan je jej epická láska, vôbec som nevnímala Damonove city. A teraz... je mi z toho blbo tiež.

Pohladila som ho po ruke. „To bude dobré, Damon. Vieš, koľko dievčat na svete by pri prvom pohľade na teba hodili všetko za hlavu, len aby mohli byť s tebou?“ Skúšala som ho utešiť, ale ako už len ja dokážem utešiť gigola Damona?

Naklonil sa ku mne a nadvihol obočie.

„A čo mám z ostatných dievčat? Ony nebudú ako Elena.“ Na chvíľu stíchol a potom sa z ničoho-nič rozosmial.

„Čo ti tu je smiešne?“ nechápala som. Asi som už bola pripitá aj ja.

„Pozri sa na nás. Ako sme skončili. Ja bez jedinej ženy, ktorú milujem a ty bez chlapa. Je to komické.“ A smial sa ako úplný kretén.

Zobrala som mu fľašku z ruky. „Tak dosť, Damon. Už nepi.“ On sa ale fľaše držal a nechcel ju pustiť. Zobrala som ju teda len tak, aby som sa z nej mohla čo najviac napiť.

Chcela som zabudnúť. Vypnúť tu bolesť. Ako je možné, že Damon to robí akoby len mihnutím oka?

Priblížil sa ku mne ešte bližšie. „Vypi si poriadne a bude ti lepšie,“ pošepkal a nechal mi fľašu v ruke.

Bez váhania som sa napila.

„Ako ho Alaric zabil?“ ozvala som sa odrazu.

Damon sa na mňa pozrel. „Chceli sme ho naložiť do dodávky, aby s ním Rebekah odišla, no on bol rýchlejší a silnejší...“ Odmlčal sa. „Zvyšok si už vieš domyslieť.“

Zaklonila som hlavu dozadu a naliala som do seba posledné kvapky vodky. Bolo mi hrozne. Alkohol nepomáhal. Bola som opitá, ale nebolo mi lepšie.

Nakoniec som to nevydržala a hodila som sa Damonovi okolo krku.

„Chýba mi! Chcem ho tu naspäť, Damon. On si predsa nezaslúžil zomrieť!“ Plakala som mu na pleci.

On ma potľapkal po chrbte. „Caroline, to bude dobré. Určite si nájdeš niekoho iného. Veď si mladá, samozrejme, aj navždy budeš a krásna. Tým svojím spôsobom. A hlavne hľadaj takého, ktorý nehryzie.“

Keby som bola triezva, možno by som ho za tie slová zmlátila. Teraz som ale bola až priveľmi smutná na to, aby som sa s ním pobila.

Zrazu urobil niečo, na čo som nevedela, ako zareagovať.

Pobozkal ma na krk.

Ja som sa hneď odtiahla. „Čo to robíš, Damon?“

„Ale no tak, Caroline. Ty potrebuješ rozptýlenie, ja potrebujem rozptýlenie. Čo je na tom zlé? Nemusíme z toho robiť žiadnu vedu.“

Ako to hovoril, zdalo sa mi to ako dobrý nápad. A teraz mi to bolo už jedno.

Pritiahla som si k sebe Damona a začali sme sa bozkávať. Jazykom mi prešiel po zuboch, zatiaľ čo ja som z neho trhala bundu a rozopínala mu gombíky na košeli. Bolo ich pre mňa príliš veľa a tak som mu ju nakoniec len roztrhla.

Damon mi rýchlo vyzliekol bundu a šatku mi roztrhol na dva. Zvalil ma na zem a tak sme na sebe ležali v obývačke pred krbom. Dotýkala som sa jeho hrude a bozkávala ho.

Zdvihla som ruky, aby mi mohol vyzliecť tričko a potom sme pokračovali ďalej.

Bozkával ma na krk a ja som pod jeho dotykmi vzdychala. Úplne vyplnil každé miesto v mojej mysli. Nemyslela som na nič iné.

„Mali... myli by sme ísť... do izby. Čo ak... čo ak nás zbadá moja mama?“ hovorila som medzi bozkávaním.

Damon nás v sekunde preniesol do izby a už sme boli na mojej posteli. Potiahla som ho za vlasy a on sa usmial. Prevrátila som ho na chrbát, a tak som sa ocitla na ňom. Rozopla som mu nohavice a vyzliekla mu ich. No hneď na to ma znova prevrátil a bola som dole. On sa s mojim rifľami nehral. Proste ich zo mňa strhol a vo vytržení vášne sme sa milovali až do rána...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win - 1. časť - Rozptýlenie:

13. mima33 admin
17.12.2012 [19:26]

mima33Konečne som si našla čas pustiť sa do tejto poviedky. Odkedy som ju našla prešiel už viac než mesiac a ja som sa zaprisahala, že ju prečítam. Prológ som nekomentovala z toho dôvodu, že to bol v podstate opis Tylerovej "smrti" ale toto som už musela. Bolo to perfektné a konečne niečo iné ako ufňukaná Elena Emoticon V prvom rade ťa chválim za výber hlavnej postavy. Emoticon Ok, prestávam kecať a idem ďalej Emoticon

12. Mishell
24.09.2012 [19:56]

claudi ako fakt hustéééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. mnamka
01.09.2012 [22:50]

mnamkaAko tak pozerám, tak od tejto poviedky môžem niečo očakávať! A to som veľmi milo prekvapená. Neuraz sa, ale čakala som niečo nudné a nezáživné, ale prekvapila si ma. Zrejme som sa v mojom úsudku mýlila.
Celkom sa mi to páčilo a dúfam, že neskalmeš moje očakávania, ktoré do teba odteraz vkladám.

10. Kristina přispěvatel
27.08.2012 [16:20]

Kristinano páni! Emoticon to rozptýlenie je teda hej rozptýlenie. Emoticon Ale nie, naozaj zaujímavá časť. Tá hudba ako podklad mi do toho pekne pasovala a ešte kedď sa tam začali bozkávať ako sa vyhrotila. Emoticon
Takže dobre je to a mne osobne sa to páči.

18.08.2012 [13:22]

mackopuúžasná kapitola. To rozptýlenie ma pobavilo. Asi som sa do tejto poviedky zamilovala. No nieže asi, ale určite. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Maxi přispěvatel
17.08.2012 [14:01]

Maxi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon zajímavý... to s Damonem bylo super. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Perla přispěvatel
14.08.2012 [18:42]

PerlaĎakujem... som rada, že sa vám to páči. Emoticon

6. Trisha přispěvatel
14.08.2012 [14:44]

TrishaToto sa ti fakt podarilo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na pokračovanie! Emoticon Emoticon Emoticon

5. aisha přispěvatel
14.08.2012 [11:49]

aishaveľmi podarené Emoticon som zvedavá na další diel Emoticon

4. KacenQa
13.08.2012 [12:07]

Ty potrebuješ rozptýlenie, ja potrebujem rozptýlenie... Emoticon Emoticon Emoticon krásná kapitola, těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!