OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Kúzlo Modrého mesiaca - Prológ



Kúzlo Modrého mesiaca - PrológAhojte! Táto poviedka je plná fantázie, plná dobrodružštiev, ťažkých rozhodnutí a lásky. Dúfam, že sa vám bude páčiť. :)

Prológ

Strach. Odvaha. Moc. Túžby. Nenávisť. Múdrosť. Sila. Láska. Toto sa nachádza v mojom svete. Avšak nenávisti a strachu je o trošičku viac. Dostane sa nám až pod kožu, a preto niekedy konáme tak, ako aj konáme. Neskoro si však uvedomíme, že to, čo sme urobili alebo povedali, sa dalo spraviť aj inak. Bez zbytočných sĺz alebo zlomených sŕdc. Niekedy sa nám podarí všetko napraviť a snažiť sa to už druhýkrát nepokaziť, no nie vždy nám odpustia. To už záleží od toho druhého, komu sme ublížili. Či by sa aj po tom všetkom na nás dokázal pozrieť alebo sa s na mi smiať.

Volám sa Cora a žijem vo svete, ktorý by si nikto nevedel ani vo sne predstaviť. Ja to tu však aj tak milujem a všetko čo sa tu nachádza. Hlavne ľudí. Je to tu iné, také neobyčajné, že nie každý tomu aj rozumie. Zo začiatku som sa aj ja bála, že ako to bude celé prebiehať, no neskôr som sa dozvedela, že to nie je až také zlé ako to na prvý pohľad vyzeralo. Žijem v kraji menom Avalon. Je to moje rodisko a stále bydlisko. Kto by si bol pomyslel, že v takomto nenávistnom svete bude miesto, ktoré miluje skoro každý?! Avalon je najväčšia krajina na celom ostrove. Je preto aj v strede ostrova. Áno, moja krajina sa nachádza na ostrove, ale nie len tak obyčajnom. Tu je to iné ako inde na svete. Tu je to krajšie. No ako sa to vezme. Povedzme, že sa vrátime na úplný začiatok tohto všetkého. Od vytvorenia Avalonu.

Pred viac ako päťsto rokmi, bol tento ostrov veľmi maličký, že by sa naň zmestilo tak sto ľudí. Nič extra. Ale, skupina ôsmych ľudí to zmenila. Týchto ľudí poznáme ako Stvoriteľov. Stvorili náš svet pomocou mágie, ktorá je tu dosť známa, avšak nie každý ju ovláda. Prakticky len tí, ktorý sú potomkami týchto Stvoriteľov. Pomocou mágie tento ostrov zväčšili a rozdelili na osem častí. Každý vládol tomu svojmu kraju. Kraj preto pomenovali podľa svojho mena. Avšak ich život netrval dlho. Vytvoriť taký veľký ostrov mohli len pod veľkou záťažou a vyžiadalo si to ich životy. Včas však na svoje miesto postavili svojich dedičov, následníkov. Krajiny tak dlhé storočia spĺňali svoj cieľ a dávali strechu nad hlavou každému pocestnému. Ovládať blaho ľudí je ľahké, ale ovládať prírodu zas nie najľahšie. Práve preto sa príroda z ničoho nič začala meniť, až sa zmenila na nepoznanie. Všetko veľmi veľké sa zmenšilo a všetko veľmi malé sa naopak zväčšilo.

Žijem v tomto svete už osemnásť rokov a celý ten čas bojujem nielen madzi zlými ľuďmi, nielen medzi prírodou, ale aj sama so sebou. Od mojich šestnástich rokov sa na mňa začínali lepiť samé problémy a ja som s nimi nie vždy vojnu vyhrávala. Keď som si už myslela, že sa to začína nejako spestrovať, dopadla na mňa taká úloha, ktorú neviem či zvládnem. Ja a moji priatelia sme teraz odkázaní na záchranu našej krajiny a aj ostatné. Všetky životy, vo všetkých krajinách závisia od toho, či my uspejeme. No dokážeme to? Dokážeme zmeniť to čo je už dané?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kúzlo Modrého mesiaca - Prológ:

3. Arterie přispěvatel
17.03.2013 [12:47]

ArterieUáu, po dlouhé době mě chytil nějaký příběh.. :)
Celkem zajímavé a líbí se mi nápad s osmi stvořiteli! Těším se na další díl! :)

2. LiliDarknight webmaster
16.03.2013 [20:48]

LiliDarknightLen tak pre budúcnosť - číslovky sa píšu slovom, nie číslicou. Výnimku tvoria len letopočty a vyjadrenie času.

1. LiliDarknight webmaster
13.03.2013 [13:18]

LiliDarknightAhoj
*Článok vraciam na opravu. Problém je počet slov. Minimum pre akýkoľvek článok (okrem drabble) je 500 slov, ale ten tvoj má len 281, čo je rozhodne málo. Takže máš dve možnosti – buď si niečo dopíš, alebo si k prológu pripoj aj prvú kapitolu. Keď si to opravíš, znovu zaškrtni “Článek je hotov”.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!