OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Jen a jen pro tebe - 4. kapitola



Jen a jen pro tebe - 4. kapitolaJaké byly první dny a měsíce manželství?

Loki po Sigyn toužil ze dne na den víc a víc. Byla krásná, vzrušovala ho tak, jako žádná jiná. Nevěděl, jestli to způsobilo jejich spojení při sňatku, nebo za to mohlo silné charisma jeho ženy. 

Nic na ni nezkoušel, v tomto ohledu se choval jako naprostý gentleman. I když by rád, nechtěl jí ublížit. Což nechápal. Sigyn ho mátla, nikdy neměl potřebu nikoho takto ochraňovat a snažit se, aby se cítil co nejlépe. Tyto pocity neznal, až doteď… Nahlas by je nepřiznal, ale byly tam. 

***

Jednou si se Sigyn vyjeli na koních. Bylo to asi měsíc po jejich sňatku. Loki jízdu miloval a Sigyn se také cítila silná v sedle. 

Po dlouhé projížďce nechali koně odpočinout na louce u jezera. Sedli si do trávy vedle sebe. Probírali různé věci. Minulost, rodinné vztahy, dětství, ale i souboje a magii, kterým dobře rozuměli oba. 

Když už si neměli co říci, jejich oči se setkaly. Loki pomalu přibližovat svou tvář k její. Chyběl kousek, aby se jejich rty setkaly.

„Ne," zašeptala Sigyn, odvrátila se a rychle vstala. Loki tiše zaklel a vstal také.

„Proč ne?" štěkl, pomalu mu docházela trpělivost. „Jsme manželé, nemáme na výběr. Budeme spolu už navždy a já celibát odmítám."

„Protože proto," křikla Sigyn a zaujala bojovný postoj. Narozdíl od něžností jim hádky šly skvěle…

„To není odpověď," zašeptal Loki, dlouhým krokem překonal vzdálenost mezi nimi, chytil ji za pas a políbil. Sigyn ztuhla, tohle nečekala. V hlavě se jí míhalo tolik myšlenek, navzájem se srážely a způsobovaly neskutečnou bouři. Loki pustil ty měkké rty, ale neodtáhl se, naopak začal svýma rukama zkoumat její záda, modrýma očima propaloval její zelené. Sigyn chvíli nevěděla, co dělat. Jeho doteky byly příjemné, to nemohla popřít. Nakonec pomalu zvedla ruku a přejela po jeho tváři. Dlaně položila na jeho ramena a tentokrát políbila ona jeho. Loki to samolibě očekával, proto nebyl tak zaražený, jako předtím jeho žena, ale polibek naopak ještě prohloubil. Stáli u jezera a líbali se… A bylo to skvělé…

To se ale stalo před několika dny a od té doby se nic nedělo.

Loki ležel na posteli a četl si. Slyšel, jak Sigyn vešla do ložnice, ale nevěnoval jí pozornost. Normálně by si lehla vedle něj, on za chvíli odložil knihu, sfoukl svíci u postele a ulehl také. Někdy se k sobě přitiskli, někdy ne, záleželo, jaká byla nálada. Tentokrát se však tato rutina nekonala.

Loki registroval, jak si Sigyn usedá na postel, potom ale ucítil váhu na svém klíně. Vykoukl zpoza knihy a spatřil svou ženu, jak na něm obkročmo sedí, střídmě zahalená v zelenkavém saténovém krátkém županu, vlasy jí jako tekuté stříbro splývaly kolem obličeje. Odložil knihu a pohodlně se opřel. Nejdříve chtěl pronést nějakou uštěpačnou poznámku, nakonec si to ale rozmyslel. Proto se tichým hlasem ujala slova Sigyn.

„Přemýšlela jsem," začala a drobnýma rukama prozkoumávala jeho odhalený hrudník. Župan jí při tom pohybu sklouzl z ramene a odhalil hladkou kůži. Lokim projela vlna vzrušení. „Jsme manželé a zřejmě už navždy budeme."

„Ano," přikývl, jednu ruku jí položil na pas, druhou hladil holou kůži na rameni. Tušil, kam míří, a upřímně doufal, že se nemýlí.

„Takže je ve výsledku jedno, jak dlouho budeme čekat a já… Já jsem připravená," vydechla. Lokiho srdce radostně poskočilo. Odhrnul stříbrný pramen z její tváře a vášnivě ji políbil…

***

Když bylo po všem, Sigyn odpoutala jejich těla a padla na postel, Loki se svalil vedle a nespouštěl z ní oči. I ona se na něj podívala.

„Čekala jsem toho hodně," zašeptala vyčerpaně, „ale určitě ne něco tak… tak…“ Nemohla najít vhodná slova.

„Božského?" dokončil její manžel.

„Přesně," přitakala s úsměvem Lokimu, který se mezitím otočil na bok a přitáhl si ji co nejblíže k stále ještě rozžhavenému tělu. „Proč jsi mě k tomu nepřemluvil dříve?" zeptala se.

„Protože jsem byl gentleman," zašeptal v polospánku bůh, vyčerpaný nadmíru příjemnou činností.

„A teď už nejsi?" zeptala se ještě Sigyn, optimisticky očekávající odpověď.

„Teď už jsem konečně získal to, co jsi mi slíbila dát po svatbě svým přívěskem," prohlásil a poddal se spánku.

***

Ráno mladou bohyni probudily sluneční paprsky, lechtající její tvář. Protáhla se a otevřela oči. Manžel vedle ní neležel, což ji chvilkově znepokojilo. Vstala, zvedla z podlahy župan, který tam Loki včera pohodil, a oblékla se. Vydala se na balkón a našla tam přesně toho, koho hledala.

Loki tam stál jen v kalhotkách, vlasy rozcuchané do všech stran, i přesto si však zachovával svou eleganci. Sigyn se postavila vedle něj a on si ji k sobě přitáhl.

„Jak se cítíš?" zeptal se hlubokým hlasem.

„Skvěle," přiznala. „Možná trochu rozlámaně…“

„To k tomu patří," ušklíbl se. „Brzy si zvykneš."

„Něco mi říká, že budu muset," dodala provokativně. Loki si ji otočil čelem k sobě a prudce ji políbil.

„Budeš," pokývl samolibě, když její rty pustil. „Nechala jsi mě čekat dlouho, musíme si to vynahradit."

„Musíme?" zeptala se Sigyn naoko překvapeně.

„Neříkej, že to pro tebe budou muka." Odtáhl se, odebral se do pokoje a nechal svou ženu samotnou. Cítila se zvláště. Nebyla zamilovaná, ale možná chtěla být. Chtěla by svého manžela vroucně milovat a chtěla, aby i on oplácel svou lásku. Zůstala tak na balkóně sama se svými pomatenými pocity…

***

Sigyn ten den procházela chodbou okolo stájí. Prudce se zastavila, když zaslechla provokativní hvízdnutí. Otočila se za zvukem a spatřila jednoho z Thorových přátel. Toho blonďáka, co si myslel, že sežral všechen šarm devíti světů. Pomalým krokem k ní vyšel, měla pocit, že ji svléká pohledem. 

„Má půvabná lady Sigyn," zašeptal, sklonil se a políbil jí ruku. Ona nevěděla, jak si počít, věděla, o co mu jde. 

„Nepamatuji si tvé jméno," řekla prostě. 

„Fandral, krásná paní," představil se, přitáhl si její ruku na svou hruď a hladil ji po dlani. Sigyn pozvedla jedno obočí v nechápavém výrazu. Měla co dělat, aby mu nevrazila nůž do toho jeho arogantního výrazu. Víte," pokračoval, „když jste přišla, tento dvůr se hned rozzářil. Bez vás tady takové krásy nebylo…“

„Nechápu, o co vám jde, Fandrale, jsem přece… ehm… vdaná žena. Mému manželovi by se jistě nelíbilo, kdyby o tomhle věděl," snažila se znít nevinně a naivně. Zřejmě se jí to dařilo, protože na Fandralově tváři se objevil posměšný úšklebek. 

„Lokimu? Ale no tak. Ten chladný sobec přece nemůže vědět, co je to cit. A rozhodně nemůže dát tak krásné ženě, jako jste vy, to, co potřebuje." Fandral uchopil i druhou Sigyninu ruku.

„A to je?"

„Láska, vřelost, něha… Mám snad pokračovat?" Sigyn si ani neuvědomovala, že ten blbec je jí čím dál tím blíž. Už se chystala mu jednu natáhnout, když vtom ji zastavilo pronikavé „ehm" ze začátku chodby. Fandral od ní odskočil a oba spatřili Lokiho, jak je se zájmem pozoruje. Natáhl ruku k Sigyn a ona se k němu poslušně vydala. Chytila ho a pak se stalo něco, co nečekala. Loki si ji jemným škubnutím přitáhl k sobě a něžně ji políbil přímo před zraky Fandrala.

„Co kdybychom se jeli projet?" navrhl jí, když pustil její rty, a ona souhlasně přikývla. Při odchodu nezapomněl zpražit toho tupce vražedným pohledem.

***

„Je moje, rozumíš!“ vyštěkl Loki a přirazil Fanrdala ke stěně. Byla už noc, když se se Sigyn vrátili, a on stále musel myslet na to, jak na ni ten tupec sahal. Byla jeho! Jen jeho! Nevěřil svým vlastním myšlenkám, ale bylo to tak. Žárlil. „Přísahám, že ještě jednou se budeš k mé ženě takhle lísat, pošlu tě do hlubin Hellheimu!“ Fandral takové výlevy emocí zrovna od Lokiho nečekal. Byl zděšen, to nepopíral.

„Nemůžu uvěřit, že zrovna tobě na ní tak záleží," zamručel provokativně. Od Lokiho se dočkal jen další vzteklé rány. Bůh lží se otočil na podpatku a vydal se za svou manželkou, která na něj už jistě netrpělivě čekala.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jen a jen pro tebe - 4. kapitola:

3. AndysekAndysek přispěvatel
29.05.2017 [18:55]

AndysekAndysekMěla mu jednu lísknout, úlisákovi jednomu škaredému Emoticon si každý myslí, jaká není nanynka. Líbí se mi, jak do sebe ryjou, to já ráda Emoticon

2. Jane
28.05.2017 [10:45]

Kéž by ty kapitoly byly delší Emoticon je dobré si přečíst takovou jejich minulost. Hlavně bych někdy chtěla "vidět" tu jejich hádku Emoticon

1. Neznámí
27.05.2017 [23:05]

Moc děkuji za pokračování,kapitoly se čtou jedním dechem,moc se mi líbí a baví to rozlouskávání Lokiho, pomalu a jistě se mu jeho ženo dostává pod kůži a on zas jí. Jsou báječná,zajímavá a vtipná dvojce,moc se těším na další část. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!