OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » In Another Skin 1. kapitola



In Another Skin 1. kapitolaDostala som nový nápad na poviedku, tak dúfam, že zaujme. Poviedka je FF na Avatar. Noah je súčasťou kmeňu Omaticaya. Žije obyčajný život v pohorí Aleluja, až kým za ňou otec nepríde a neoznámi jej, že do kmeňu nastúpil jej nový snúbenec Tamen, za ktorého sa má vydať. Noah je ale neprístupná vo všetkých smeroch a život sa jej dočista zrúti. Čo ak do Pandory príde skupinka ľudí, ktorí pracujú na výskume Avatar, za účelom sledovať kmeň Omaticaya? Noah zaujmú ešte viac, keď jej navrhnú, že môže okúsiť život v inej koži. Netušila však, že v inej koži sa zamiluje do človeka. Bude sa ešte chcieť vrátiť do kmeňu a vydať sa za Tamena? Má láska Na´vi a človeka šancu?

1. kapitola

„Otec, to mi nemôžeš urobiť!" Zúfalo som si zložila hlavu do dlaní.

„Nerád to robím, ale musím."

„Ja odmietam! Nevydám sa za neho!" Krútila som hlavou.

„Tamen je dobrý, ochranársky muž! A presne takého ty potrebuješ!" Ruky si prekrížil na hrudi. Prísne sa na mňa díval svojimi žltými očami.

„Ale ja sa nechcem vydávať. Dokonca ani mama s tým nesúhlasí." Odsunula som si z tváre malý vrkoč, ktorý mi zavadzal.

„Musíme myslieť aj na potomstvo. Ty si krásna, on je mužný. Dokonalosť sama," zamrmlal.

Tamen je synom náčelníka kmeňu Atarama. Všetky ženy majú oči len pre neho, odkedy sem došiel. Ja ale nie. Nie som bábika!

Nadýchla som sa a vzdorovito vypäla hruď. „Ja nie som žena, s ktorou môžeš manipulovať, pretože ty to chceš! Nevydám sa za neho, ani keby by mal nastať koniec sveta!"

Zvrtla som sa a dala sa na odchod.

„Nevyhneš sa tomu!" začula som ešte.

Schytila som zo stromu luk so šípmi a rozbehla sa mne známym smerom. Pri behu za mnou len vial chvost.

Pri mohutnom, veľkom strome s bielou korunou som prudko zastavila a sadla si pred neho.

„Eywa, prečo mi to robíš? Čo som ti spravila?" zašepkala som a zahľadela sa na strom. „Ja sa nechcem vydávať. Ešte nie. Nenašla som toho pravého."

Strom stále stál na mieste a vo vetre sa mu pohybovali dlhé konáre.

„Si bohyňa umiestnená v tomto strome, ktorej odmalička verím! Klaniame sa ti k nohám a ty mi urobíš toto? Takúto vec? Toto ti nikdy neodpustím," nesúhlasne som šepkala a plakala zároveň.

Ľahla som si do mäkkej vlniacej sa trávy, hlavu si oprela o hrubé konáre stromu a privrela oči.

„Noah? Čo tu robíš?" ozval sa vedľa mňa tenký hlas.

Otvorila som oči. „Mami? Som tu... pre nič," vzlykla som.

Sadla si vedľa mňa. „Teba trápi tá svadba, však?"

Prikývla som.

„Ak nechceš, nemusíš. Skúsim to otcovi vysvetliť."

Venovala som jej pohľad. „To sa ti nepodarí. On si bude stáť za svojim," vysvetlila som. „A to len kvôli potomstvu," stíšila som hlas.

„Myslí to dobre. Po čase ani nebudeš vedieť, že si vydatá. Napríklad, aj ja som to tak mala, ale s otcom sme sa po čase začali mať radi." Chytila kúsok trávy a hrala sa s ním.

„Ale u vás to je iné. Ja sa nikdy nechcem vydávať. Som rada taká, aká som," nedala som sa.

„Nebudem s tebou vyjednávať!" zvýšila hlas. „Každý Na´vi to tak má, tak je to dané a nebudem sa o tom s tebou dohadovať! A už nechcem počuť žiadne protesty. Inak svadbu posuniem o dva týždne skôr."

Zaskočene som na ňu civela. Ona sa zdvihla a odkráčala preč.

Dlho som sa za ňou pozerala. Ona, jediná osoba, ktorej som mohla aspoň trochu veriť, je preč. Otec si ju získal na svoju stranu.

Prečo mi toto robia?! Však som nikomu nič nespravila.

Ostala som tu sama. Na svadbu, snúbenca aj rodičov som zostala sama.

Matka Eywa, ako ja len svoj život nenávidím! Kiežby som mohla byť niekto iný.

Niekto, kto toto nemusí prežívať. S týmito úbohými myšlienkami som sa odobrala do svojho bunkru v strome a zaspala.


Toto bola len taká úvodná kapitola. Prosím, napíšte, či sa vám to páčilo alebo nie. Ak ste nejakým slovám neporozumeli, tu je pár vysvetliviek:

Na´vi - je pôvodný druh inteligentných humanoidov (perex obrázok)

Matka Eywa - bohyňa, ktorú uctievajú Na´vinovia. Má vlastný strom (uvedený v kapitole)

Omaticaya - Na´vi kmeň



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek In Another Skin 1. kapitola:

2. sarner123 přispěvatel
11.04.2015 [12:12]

sarner123Cathy: Pokúsim sa ešte dnes. Emoticon

1. Cathy
11.04.2015 [10:42]

Kedy pridáš ďalšiu? :) podľa mňa super :**

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!