OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Ice Of Our Heart - 1. kapitola



Ice Of Our Heart - 1. kapitolaPovídka z prostředí Harryho Pottera. V době čtvrtého ročníku (pohár tří kouzelníků) přijíždí ihned po zahájení výuky nová žákyně. Alexis. Jenže nikdo netuší, jak se jmenuje dál. Podivné Hagridovo chování Harrymu ještě napoví, že tady není něco v pořádku... V první kapitolce Alxis přijede. Doufám, že se Vám bude kapitolka alespoň trochu líbit. Vaše LeahNatalyDragonette

„Dobrý den, žáci,“ pozdravil Hagrid potěšeným hlasem. Harry protočil oči. Hagridovy hodiny bývaly zábavné, ale po tom incidentu s Klofanem, se začal spíše zajímat o teorii. Podíval se směrem, kde stála Hermiona a Ron. Ron se svojí hůlkou mával a opakoval si nějaká kouzla, které ho učili jeho bratři. Hermiona stála v pozoru a poslouchala každé slovo.

„Dnes mám pro vás něco, co se jen tak nevidí,“ řekl Hagrid a v očích se mu nebezpečně blýsklo. Harry chvilku přemýšlel. Může to být opravdu něco tak zajímavého? Určitě ne. Zase to bude jednorožec, nebo testrál. Prostě nic pro kluka.

„Mám pro vás draka,“ řekl a máchl rukou. V tu chvíli se tam objevilo něco obrovského. Drak. Drak byl zlatý s červenými křídly. Vypadal děsivě. Hagrid se na něj díval s láskou v očích. Zjevně další nezvyklý mazlíček, pomyslel si Harry.

„Tohle je … drak. Patří mezi nejvíce nebezpečné, ale tenhle je naprosto neškodný. Jmenuje se Trn. Na vás teď bude, abyste zjistili, jak se s takovým drakem spřátelit. Není to nic jednoduchého. Nějaký zájemce?“ zeptal se Hagrid a přeměřil si očima třídu. Nikdo se ani nehnul. Zasmál se pod vousy. Obvyklá reakce. Možná už se dalo očekávat, že se jen tak někdo nebude chtít seznámit. A při tom je to tak neškodný dráček…

„Opravdu nikdo?“ zeptal se pobaveně. Harry se zašklebil a ještě více ustoupil. Toho draka se nikdo ani nedotkne.

„Já bych to zkusila,“ ozval se drzý hlas s anglickým přízvukem. Nikdy jsem ho neslyšel, pomyslel si Harry.  Z davu se vynořila dívka. Na něco takového zjevně nebyl připravený ani Hagrid. Tiše ustoupila, sledoval tu osobu před sebou. Nádherné rovné blond vlasy a ledově modré oči. Nebyla oblečená jako většina. Měla ledově modré šaty, dlouhé stejně barevné rukavice a vysoké sametové kozačky.

„Slečno Alexis, jsem tak rád, že jste dorazila tak brzy,“ řekl ironickým hlasem Hagrid. Je tady. Zjevila se jako blesk uprostřed čistého nebe. Neočekávaná, nechtěná. Jenže chtě nechtě se musel chovat slušně.

„Nebýt těch děsně pomalých testrálů, byla bych  tu dřív,“ řekla a na důkaz toho, že to myslí vážně si odfrkla.

„Vy jste zjevně v minulé škole draky brali,“ poznamenal suše Hagrid. Určitě je brala tak ve dvou letech. Nebylo by to nic neobvyklého.

„Ano,“ odpověděla a znuděně převedla váhu na druhou nohu. Čekala, kdy se ten starý „obr“ rozhodne jí ponechat velení. To potom celé škole něco ukáže. To budou koukat. Neregistrovaný zvěromág v Bradavicích.

„Dobrá tedy, podělte se s námi o vaše zkušenosti,“ řekl Hagrid a ustoupil k davu dětí. Jak nesnášel tuhle proradnou zmiji. Sice jí ani neznal, ale tušil, co je zač.

Dívka, tedy Alexis, postoupila směrem k drakovi. Nebála se ho. Byl plachý. Jenže to nechtěla. Lehce zamumlala kouzelnou formuli. Drak náhle mohutně zařval a vypustil oheň ze chřtánu. Jenže v té chvíli tu již nestála dívka, ale další drak.

Všichni o krok ustoupili. Harry doširoka rozšířil oči. Tohle bylo něco nevídaného. Dívka a drak. Tedy spíše drak a drak. Ona byla trošku jiná. Větší než druhý drak a černá jako uhel. Trn zařval. Alexis mu melodičtějším hlasem odpověděla. Trn zamával křídly a byl pryč. Alexis se podívala na rozzuřeného Hagrida. Zase bude mít problém. Proto raději rychle zamávala křídly. Poslední co Harry viděl, byl nádherný černý drak letící k velkému jezeru…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ice Of Our Heart - 1. kapitola:

1. Shire přispěvatel
05.10.2011 [15:31]

ShireNechci být zlá, ale dost věcí musím vytknout (sama tu mám potterovskou fanfiction, takže vím, co jde zjistit).
Zaprvé anglický přízvuk - to je docela jasné, když jsou Bradavice v Anglii (možná tak Skotsku nebo Walesu, ale zkrátka v Británii).
Alexis je nová a zároveň naprosto úžasně krásná a ještě neregistrovaný zvěromág? Promiň, ale pak je to tedy hrozná Mary Sue (Mary Sue = postava, která ukazuje, jak by chtěl její autor vypadat, kdyby se dostal do příběhu. Bývá naprosto dokonalá nebo naprostá chudinka a obvykle ukořistí chlapce, kterého má její autorka nejradši atd.)
Když je neregistrovaný zvěromág měla by to asi skrývat ne? Jinak to dlouho nezůstane tajemstvím a těžko zůstane neregistrovaná (navíc je to krapet vykrádačské, nezdá se ti?).
Je mi líto, ale sebelepší zápletku to zkrátka úplně zkazí. Dokonalé postavy jsou sice dokonalé, ale taky naprosto předvídatelné a nudné. Každý člověk má chyby (jak ve vzhledu, tak v chování) a tak by je měla mít i Alexis(tak se jmenuje, že?).

A nakonec - tenhle komentář nepíšu, abych ti ublížila, nebo protože si myslím, že neumíš psát. Chci jen, abys pochopila, na co narážím a aby další kapitoly tvé povídky byly lepší a lepší. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!