OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Humusáčka zo Slizolinu - 15. kapitola



Humusáčka zo Slizolinu - 15. kapitolaDôkaz lásky? Black, si chorý?!

Ako už nadpis napovedá, Sirius sa Liny nevzdá len tak bez boja! Tak... čo asi vymyslel? A pre fanúšikov "tvrdej a bezcitnej" Liny mám dobrú správu - vráti sa, aj keď nie na dlho. A či sa nakoniec so Siriusom udobrí? Neprezradím, no mali by ste vedieť, že aj keby sa tak stalo, tak Lina už nikdy nebude ako pred tým...

Killy

Najbližších pár dní strávila v bezprostrednej blízosti Cissy a ostatných slizolinčanov. Boli to zvláštne chvíle, pretože sa zdalo, že ich nenávisť voči nej opadla. Nevedela prečo ale mala pocit, že má v tom prsty Narcissa. Koniec koncov sa ani nemýlila. Po Rokforte sa totiž rozšírila správa, že je Cissy zasnúbená s Luciusom Malfoyom – veľmi vplyvným, mladým a krásnym mužom o ktorom sa povrávalo, že stojí na strane Temného pána. Ale keďže nemali proti nemu dôkazy, tak aj naďalej ostával iba jeden z podozrivých a ani sám minister mágie s tým nemohol nič urobiť.

V ten deň do školy opäť prišla Lily s ostatnými. Lina sa dlho zdráhala porozprávať sa s ňou a keď už sa k tomu konečne odhodlala tak zistila, že Lily o tom už dávno vie. Pravdepodobne im – Lily a Jamesovi – poslal Sirius sovu so správou o tom, čo sa stalo. Lina ho ešte viac znenávidela, pretože jej odrazu niečo došlo. Nech bol minulý mesiac akokoľvek veselý a plný priateľov, strata Siriusa znamená aj ďalšiu vec – strata všetkých ostatných. Boli to Siriusovi kamaráti, nie jej. A ona si bola istá, že v tomto prípade sa postavia na Siriusovu stranu, prinajmenšom všetci Záškodníci. S Lily si nebola istá no chodila s Jamesom. A tak bolo jasné, že všetka jej podpora bude značne obmedzovaná. Je síce pravda, že James za tú stávku dostal poriadne vynadanie a dokonca mu strelila aj facku, no tým to končilo. Lina bola pre to tak rozzúrená! A nešťastná. Bola sama viac ako kedykoľvek pred tým. Pretože aj Cissyno priateľstvo bolo isté len po určitú hranicu. Presnejšie povedané: Budú kamarátky len do konca školy. A potom... Kto vie, kam ich vietor odveje? Obidvom bola iba jedna vec istá. Ďaleko od seba.

A o dva dni neskôr sa situácia stále nelepšila. Za ten čas, čo boli všetci Záškodníci aj s Lily v škole, za ňou všetci postupne prišli a pokúsili sa jej to vysvetliť. No Lina ich zakaždým odbila s tým, že nič nechce počuť. Bola si istá, že si Black vymyslel nejakú výhovorku, aby mu odpustila. Raz bol za ňou dokonca sám, no nestihol jej povedať ani úbohé ahoj, lebo mu hneď strelila facku. Pred celou školou. Medzitým sa po škole rozšírila spáva, že sa Sirius s Linou rozišiel. Áno, on s ňou, nie ona s ním. Povrávalo sa aj o tom, ako ju využil, že to bola len ďalšia hlúpa obeť stávky a on ju vyhral – dostal ju do postele. Všetci si na ňu ukazovali prstom, dievčatá, ktoré jej ešte pred týždňom závideli sa jej smiali do očí a chlapci ju prezývali „tá slizolinská štetka“.

Lenže Lina to nevnímala. Vlastne sa opäť začala tváriť povýšene a arogantne, každú urážku prijala s nepríjemným úsmevom na perách a keď sa jej snažila dohovoriť Lily alebo Remus, odbila ich rovnako ako ostatných. Videla, že jej bývalých kamarátov to desí, hlavne teda tých dvoch a ešte aj Jamesa. Sirius sa jej snažil vyhýbať a Lina mala neblahý pocit, že niečo pripravuje. Videla, ako jej zmena v správaní Lily desí. No bolo jej to jedno. Konečne našla stratenú ochranu pred okolitým svetom, ktorú pred pár mesiacmi stratila. A bola za to nevýslovne rada. Netrpela. Aspoň si to nepripúšťala – do svojho vnútra nepustila nijaké emócie. V tomto ostatným pripomínala Snapea a musela si aj ona sama priznať, že je v tomto rovnaká ako on. Tiež sa vedela obrniť, keď chcela... Jedine pred Cissy sa správala uvoľnene, normálne. A Narcissa jej nezvyčajné chovanie nijako nekomentovala.

 

„Chcel by som vám opäť pripomenúť, že skúšky MLOK-a sa blížia! Nevidím dôvod, prečo by niekto z vás nemal prejsť – pokiaľ sa, samozrejme, svedomite pripraví a bude dávať pozor na mojich hodinách. Však, slečna Moranová?“ povedal Slughorn a očami spočinul na Line. Lenže sa mýlil – Lina počúvala.

„Samozrejme, pán profesor. Som si istá, že tohtoročné skúšky budú pre nás siedmakov malina. Hlavne preto, že máme za učiteľa vás.“ A chladne sa na neho usmiala. Slughorn zneistel. Úprimne ho prekvapila pohotovou odpoveďou. Hlavne preto, že sa celú hodinu pozerala kamsi pred seba a on tak mal pocit, že mu nevenuje absolútne žiadnu pozornosť. Trochu ho aj vystrašil jej ľadový úsmev. Pripomenula mu ním Luciusa Malfoya, keď ešte študoval. Slughorn sa na ňu opäť pozrel a zistil, že ho ešte stále sleduje. Na čele sa mu zaskveli perličky potu a profesor sa nervózne pousmial.

„Áno, slečna Moranová, bol som si istý, že sa na to pozeráte takto... A ďakujem, nemuseli ste ma tak chváliť,“ odvetil po pár sekundách trápneho ticha. Lina sa na neho pobavene usmiala. Desila ho jej zmenami nálad. V tej chvíli zazvonilo a žiaci okamžite vystrelili z lavíc. Cissy s Linou počkali, kým všetci neodídu a z triedy vyšli ako posledné. Narcissa sa pred triedou zachichotala.

„Toto mu nerob, Lina. Ešte ho klepne a my nebudeme mať profesora elixírov. Videla si, ako sa na teba díval? Ach... Musím priznať, že toto mi chýbalo,“ povedala Ciss. Lina sa na ňu pousmiala. Áno, mala pravdu... Už aj zabudla, ako vedela manipulovať s ľuďmi, keď chcela. Ako mohla zabudnúť? To určite ten Chrabromil... Buď statočný, priateľsky, úprimný... To všetko bola! A kam ju to doviedlo?! Naletela na prvý trik, ktorý sa jej postavil do cesty. Ešte pred rokom by Blackove úbohé pokusy prešla bez mihnutia oka.

Spolu s Cissy smerovali na herbológiu, ktorú mali s Bystrohlavom. Asi v polovici chodby im niekto zastal cestu. Chodba bola skoro prázdna. Sirius!

„Čo chceš, Black?“ ozvala sa Cissy a opovržlivo si Siriusa premerala. Ten sa na ňu zamračil a oči stočil na Linu.

„Chcem sa s tebou porozprávať. O samote, Narcissa,“ povedal, keď videl, že Cissy chce niečo namietať. Cissy sa na Linu pozrela s otázkou v očiach. Najradšej by síce vyškriabala svojmu bratrancovi oči, no toto je Linino rozhodnutie, nie jej. Na Line bolo vidno, že váha. Koniec bol s jej ľadovou maskou. Keď bol na blízku Sirius... Nedokázala to. Sakra! Nakoniec predsa len pokynula Narcisse, aby ich nechala o samote a Ciss sa vydala na hodinu.

„O čom chceš hovoriť?“ spýtala sa ho aj keď dopredu poznala odpoveď. Snažila sa o chladný tón, ktorý sa jej aj v konečnom dôsledku celkom podaril. Sirius sa zamračil.

„Nie je to tak, ako to vyzerá, Lina,“ začal a nervózne si prešiel po vlasoch.

„Ó, vážne? Chceš povedať, že si sa s Jamesom nestavil, že ma dostaneš do postele?“ odsekla a nenávistne si Siriusa premerala.

„To netvrdím,“ pokrútil hlavou a urobil pár krokov dopredu.

„Fajn, pretože by som ti to aj tak neverila. Tak čo mi povieš teraz? Že si sa počas tej stávky do mňa bezvýhradne zamiloval a chceš so mnou stráviť zvyšok svojho života? Nebuď smiešny, Black!“

„Odkedy mi hovoríš Black?“

„Odkedy si sa so mnou vyspal a Peter mi povedal, že len o to ti celý ten čas šlo. Povedz, Black, bola som aspoň dobrá? Uspokojila som tvoje chúťky? Užil si si to?!“ na konci už zvyšovala hlas a tiež sa k nemu približovala.

„Nehovor tak! Ty vieš, že mi nešlo len o to. Ty to vieš! Vieš, že ta milujem, Lina!“ kričal. Lina sa na konci zarazila a celého si ho premerala.

„Nehovor, Sirius. Koľko dievčat vlastne miluješ? Koľkým si nahováral presne toto isté? A povedz, ktorá úbožiačka ti to uverila? A vlastne... Som prekvapená, že sa o mňa ešte zaujímaš. Nemal si hádam dosť? Nestačila ti jedna noc? Chceš ma ešte viac ponížiť?“ spýtala sa ho skoro šeptom. A Sirius tam pred ňou len tak stál, neschopný slova. Až teraz si úplne uvedomil, ako veľmi jej ublížil... Ako veľmi musí trpieť.

„Tú stávku som s Jamesom zrušil. V deň mojich narodenín. Lebo som si uvedomil, že ťa milujem. Ty si prvé dievča, ktoré to odo mňa počuje. Rozumieš mi, Lina? Čo mám urobiť, aby si mi uverila? Milujem ťa, sakra! A urobím čokoľvek, naozaj čokoľvek len preto, aby si mi odpustila a dala mi druhú šancu,“ povedal a chytil ju za ruku. Lina zamračene pozorovala ich spojené dlane a nič na to nehovorila. Musela uznať, že to na ňu zapôsobila... Ale nakoniec sa nadýchla a zvolala:

„Dôkaz lásky? Black, si chorý?! Musel by si sa zosmiešniť pred celou školou, aby som ti uverila. Ale to ty nespravíš, na to si až príliš hrdý!“ A po týchto slovách odišla.

 

Ešte v ten deň večer sa konal ďalší metlobalový zápas – Chrabromil proti Bystrohlavu, na ktorý Lina úplne zabudla. Až o štvrtej jej Cissy pripomenula, že ak chcú vidieť celý zápas, tak by si mali švihnúť a ísť obsadiť dobré miesta na tribúne. Lina chvíľu zvažovala, či tam ísť, no napokon sa rozhodla že kvôli Siriusovi nepríde o vzrušujúci večer a tak súhlasila. Presne o pol hodinu ho zahájila madam Hoochová a zápas sa začal.

Aj keď si pred zápasom povedala, že nikomu fandiť nebude, tak automaticky tlieskala, keď skóroval Chrabromil. Po pól hodine viedli 50:10 a takmer nikto nepochyboval, že Chrabromil vyhrá. Line to nedalo a celý čas pozorovala Siriusa, ako sedí na metle a vietor si pohráva s jeho vlasmi. Prišlo jej to tak ľúto!

„A prehadzovačku má opäť Chrabromil! Longbottom chytil loptu a mieri s ňou rovno na bránku! Bystrohlavskí odrážači po ňom strelili dve odrážačky naraz, no Frank sa im bez ťažkostí vyhol a letí ďalej! Ideš, Frank!“ A naozaj – Chrabromil opäť skóroval a viac ako polovica divákov nadšene zakričala.

V tom si Lina všimla, ako sa James rúti nesmiernou rýchlosťou smerom k bystrohlavským obručiam. Uvidel Zlatú strelu. No tesne po ňom ju musel uvidieť aj bystrohlavský stíhač, pretože sa vydal rovnakým smerom a už bol zarovno s Jamesom. Všetci hráči zastavili a prestali hrať, len sledovali, kto chytí strelu. Ak by ju chytil Bystrohlav, bez ohľadu na terajší stav by vyhral o dobrých sto bodov. James ju skrátka musel chytiť. Už spolu s druhým stíhačom naťahoval ruku pred seba... BUM!

Naraz do nich trafili štyri dorážačky.

„To bola teda rana! Zdá sa, že všetci odrážači mali rovnaký nápad! Stíhači sa, ako vidím, nijak výrazne nezranili, no Zlatá strela sa im medzi tým stratila,“ kričal Parker. Lina si sklamane povzdychla. Bola si istá, že keby to odrážači nepokazili, tak chrabromilčania vyhrajú.

„Ale prehadzovačku chytil opäť Chrabromil! Ametová! Merin! Ametová! Longbottom! Znova Ametová! A Chrabromil skóruje! Je to sedemdesiat ku desiatim! Zdá sa, že sú bystrohlavčania už mierne zúfalí! A prehadzovačku chytil Bystrohlav! Stone mieri na bránku a prihráva Cantiemu! Ale nie! Zasiahla ho dorážačka a prehadzovačku má Longbottom!“

Lina si všimla, ako Sirius víťazoslavne zdvihol ruku nad hlavu. Trochu sa zamračila a svoj pohľad upriamila na Jamesa. V tom istom okamihu sa otočil a zamieril strmhlav na zem. Diváci vystrašene vykríkli. No James to v poslednej chvíli vyrovnal a opäť vyletel do výšok držiac v ruke brániacu sa Zlatú strelu. Všetci študenti s červenými vlajočkami nadšene vykríkli a chrabromilský tým sa vo vzduchu objal. Chrabromil zvíťazil. Potom hráči divoko začali lietať po ihrisku hore-dole a nechávali za sebou ohnivočervené šmuhy. Zosadli na zem a nadšene začali vykrikovať... všetci až na jedného. Sirius bol stále vo vzduchu.

„Čo to ten Black robí?“ ozvala sa Cissy. Lina nemo pokrútila hlavou a sledovala, ako Sirius kľučkuje medzi obručami. A potom za sebou opäť začal nechávať červenú farbu, ktorá sa používala v prípade výhry a oslavy daného týmu. Lenže neostalo len pri tom. Ako Sirius robil zložité slučky a kotrmelce, tak sa vo vzduchu začali zjavovať slová.

Lina otvorila ústa do korán a počula, ako diváci okolo nej zhíkli. Nad chrabromilským bránkoviskom sa vznášali slová: Milujem ťa, Lina!

 

....................

 

Viem, čo si hovoríte. Sirius a ROMANTICKÝ??? Nuž, láska s človekom robí divy. Ja mám na vás ale inú otázku - prečo nekomentujete? Ak sa vám niečo nepáči, napíšte to! Bude to lepšie ako dva komentáre, ktoré som dostala pri minulej kapči (Ronnie je ospravedlnená lebo viem, že je na dovolenke). Nuž, môžem len dúfať, že sa nado mnou zľutujete a necháte mi aspoň jedného smajlíka. (To mi vážne stačí!) Samozrejme, ak chcete písať kritiku, neváhajte. Už som sa ju naučila brať tiež. ;)

Killy


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Humusáčka zo Slizolinu - 15. kapitola:

14. stass přispěvatel
10.10.2012 [19:08]

stassneviem, čo napísať Emoticon Emoticon Emoticon

13. SaDiablo přispěvatel
29.09.2012 [13:41]

SaDiabloJé. Emoticon

12. Ronnie přispěvatel
28.09.2012 [22:59]

RonnieJediná věta Kiloušku.
To bylotááááááák romantický! Aaach.

11. leainka přispěvatel
18.08.2012 [18:56]

leainkaJop už sa na teba vrhám už si jenom má :D Emoticon

10. leainka přispěvatel
18.08.2012 [9:11]

leainkaJo jo killouši seš prcek :D ale sme na tom skoro rovnako vtom vekovom rozpätí ;) Hadam by sme mohli byť aj kamošky ;)

9. leainka přispěvatel
17.08.2012 [16:16]

leainkaPretože,prcku :D na to že máš len 13 píšeš krásne :).Tvoje poviedky ma moc bavia a to si ich čítam už od začiatku,len som nepísala nikdy komentíky :). Moc ma baví aj Humusáčka zo slizolínu a moc sa teším na pokračovanie TVD :)

8. leainka přispěvatel
15.08.2012 [15:36]

leainkaKilly ty máš vážne 13??

7.
Smazat | Upravit | 14.08.2012 [23:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Tereza
13.08.2012 [23:46]

Konečně mám volno v práci a tak procházím mé oblíbené blogy. Samozřejmě Tvůj taky, a ta zpráva, že už dopisuješ Humusačku, a že máš napsaný prolog k PM, mi udělal takovou radost. Už se těším až vydáš prolog, sice mě zase čekají přednášky na VŠ a brigáda, ale číst budu poctivě :-) .

5. LittleGii
13.08.2012 [16:54]

ty jo!n Tu povíkdu jsme shltla celou najednou a ted teprve zjistím, že ještě není dokončená!!! honem další díl!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!