OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » He saved my life - Kapitola první



He saved my life - Kapitola prvníPřináším další kapitolovku. Je kratší, ale i tak doufám, že se bdue líbit. A o čem vlastně je? Harry se s Voldemortem setkal jedinkrát a to, když Ginny našla deník. Jinak se nic nestalo. Když se Harry rozhodne Ropnovi koupit dárek, čeká ho nemalá návštěva. Kdo to bude? No to si přečtěte. Příjemné čtení, Vaše LIttleGii.

Zachránil mi život…

Kapitola první

 

Šel jsem znovu tajně po chodbě. Bylo pozdě večer a učitelé hlídali na chodbách, ale já díky svému neviditelném plášti mohl nepozorovaně vyjít z našich komat. Rozhodl jsem se, že se zajdu podívat k jezeru. Často jsem tam chodil a trénoval ty kouzla, která mě Snape učil. Je to velice komické, když si vezmu, že mi pomáhá, ale všichni si myslí, jak hrozně se nenávidíme…

 

Před několika měsíci

Bylo tě jenom pár hodin poté, co se světem roznesla ta ohromující zpráva. Voldemort žije. Byl jsem vyděšený k smrti, jen o vlásek jsem mu uniknul a to jsem vlastně ani nechápal, co se stalo. Byl jsem se s Hermionou podívat v Londýně, abychom koupili Ronovi dárek k sedmnáctinám, když v tom se ozvala ta ohlušující rána.

Hermionu jsem odstrčil a sám čelil tomu, co se objevilo. Když jsem ho spatřil… Bylo to, jako bych tam stál tehdy v noci, když zabil moje rodiče. Poznával jsem jeho tvář a cítil tu dlouho potlačovanou nenávist.

„Harry Pottere, konečně se setkáváme. Myslím, že já se představovat ani nemusím.“ Jeho hlas zněl jako hadí sykot. Podíval jsem se do jeho krvavých očí. Zdálo se, že jsou plné krve jeho nevinných obětí. Byl zlo, zlo které musí zemřít.

„Tom Raddle, už jsme měli tu čest. Tehdy v komnatě,“ šeptal jsem, zdálo se, že i tak se můj hlas ozývá ozvěnou.

„Ach ano, vlastně díky tomu tady jsem. Tvoje kamarádka Ginny, pro mě mohla být šancí, ale byl si to ty sám, kdo mi umožnil se vrátit. Trvalo to sice skoro tři roky, ale i tak jsem tady. V plné síle, připraven tě zabít.“ Kdokoliv by to nemusel postřehnout, ale já ano. Tušil jsem, že tahle chvíle jednou přijde. I když ne možná tak brzy. Jeho hlas se ozval zároveň s tím mým. „Avada kedavra,“ vykřikl. „Sectumsempra.“

 Z jeho hůlky vylétl paprsek zeleného světla, z té mojí rudý. Ale místo toho, aby se kouzla odrazila se spojila. Z jedné časti zelený, z druhý rudý paprsek nyní spojoval moji a Voldemortovu hůlku. A to nebylo všechno, i naše mysli se spojily.

„Harry si příliš slabý, nemůžeš nade mnou vyhrát.“ Zazněl mi jeho hlas v hlavě a já odtrhl pohled od té záře a zadíval se do jeho tváře.

„Ale můžu,“ vykřikl jsem plnou silou, škubnul hůlkou a znovu v mysli pronesl kouzlo, nyní plnou silou mířené na Voldemorta. Ten si však hned uvědomil, co se děje a dřív než se k němu kouzlo dostalo se přenesl, kouzlo ale stáhl sebou. Vyčerpáním jsem se zhroutil k zemi.

 Probral jsem se až na ošetřovně. Tam mi tehdy Brumbál vysvětlil, co se vlastně stalo. To že Voldemort není mrtvý, že nemůže zemřít do té doby, dokud nezničím všechny viteály. O jeho úmluvě se Snapem, ale i o tom, že Snape mou matku miloval.

 

 

Současnost

Té noci začala honba, za jedinou šancí jak zabít Voldemorta. Brumbál postupně nacházel místa, kde by viteály mohly být, nebo co by mohlo jím být, ale za šest měsíců jsme to dokázali. Zničili jsme je, ale věděli jsme, že si to Voldemort uvědomuje. Teď zbývalo to poslední. Musel jsem ho zabít.

Z toho důvodu, jsem jedné noci navštívil Snapea. Samozřejmě se netvářil nadšeně, když otevřel dveře svého sklepního kabinetu a našel tam mě. Ubohého kluka, který ztratil rodiče, má potenciál, ale neumí ho využít. A nebo taky kluka, tak jak ho viděl právě on. Chlapce, kvůli kterému zamřela jeho životní láska.

„Co tady chcete, Pottere?“ zeptal se jízlivě.

„Vaši pomoc,“ odpověděl jsem a bez vyzvání vstoupil dovnitř. Bylo to tam přesně, jak jsem si to pomatoval. Kolikrát jsem si tady dole odpykával svůj trest, jenom proto, že mě neměl rád?

„Proč bych vám měl já pomáhat? Nezvládáte snad domácí úkol?“ Z jeho hlasu sršel sarkasmus.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek He saved my life - Kapitola první:

2. Sasanka přispěvatel
08.03.2012 [14:45]

SasankaMám alergii na anglické názvy českých povídek. Příjde mi to úplně zcestné, když se všechno dá napsat česky. Ale občas jsem schopná to zkousnout.
Co ale nezkousnu, je chyba v názvu povídky. Jestli ti ten život zachránil (tedy minulý čas), potom správná podoba slovesa je saved. A právě tohle zatoulané písmenko mě naprosto odradilo od čtení.

1. LidkaH
07.03.2012 [16:31]

velice zajimave, rychle dalsi prosim!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!