OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Family tree - 2. kapitola - Hello brother!



Family tree - 2. kapitola - Hello brother!Téma: The Vampire diaries Pár/y: Bude jich hodně. :) Časové zařazení: Není důležité... Přiblížení děje: Stefan a Damon mají sestru, celkem ráznou sestru, která je nenechá dělat si, co se jim zlíbí. Navíc nenávidí Katherine. Co se stane, až střetne Elenu? Poznámka: Prosím o nějaké komentáře, abych věděla, jestli se vám povídka líbí. Děkuji moc! :) Terry...


 

Chapter two

Hello brother!

(Ahoj, bratře!)

Damon vystoupil z auta. Svou sestru nechal dál spát v autě. Pomalým tempem vzal za kliku od velkých dřevěných dveří a vešel dovnitř. V duchu si říkal, proč si ten, který tady teď bydlí, nepřepsal dům na sebe. Musel tady bydlet člověk. Někdo se jménem Salvatore. A právě ten si měl dům na sebe přepsat. Teď by tady nemusel trpět takovou havěť, jako je Stefan. Damon vešel do velkého obýváku, kde narazil na Zacka. Jeho pra pra pra, dobře, nevíme kolika prasynovce. Když ho Zack uviděl, okamžitě se zvedl ze svého křesla. Damon se jen ležérně opíral o dveře a sledoval jeho zděšení.

„Ty ještě žiješ, Zacku?“ zeptal se sarkasticky Damon s mírným úsměvem na rtu.

„Proč bych neměl žít, vždyť jsi mě viděl před pár měsíci!“ vypálil na něj a vypil všechen obsah alkoholu, co měl ve skleničce. Damon neměl tak nějak ponětí o čase.

„Jak vidím, můj bratr tě dovedl až k alkoholu,“ zasmál se. „Ještě pořád je na veverkách?“ zajímal se. Zack si jen odfrkl.

„Je jiný než ty, Damone. Není chladnokrevné…“

„Monstrum,“ doplnil ho rychle Damon. „Zacku, to jsi ho nezažil ve dvacátých letech, těžko se mi to přiznává, ale já byl proti němu anděl se svatozáří,“ vysvětloval. „Kde vůbec je?“ zajímal se Damon najednou.

„Mám takové tušení, že je s někým, kvůli komu tady jsi i ty,“ řekl synovec v hádance. V Damonovi to všechno pěnilo, zuřilo. Najednou se otevřely venkovní dveře a o pár minut byla v obýváku i Teresa.

„Proč jsi mě nechal v tom autě?“ zeptala se rozespale. Toho, že je tady další osoba, si neráčila všimnout.

„Další tvoje oběť, Damone?“ poukázal na Teresu Zack. Upírka jen nadzvedla jedno obočí.

„Ty nevíš, kdo je tady to? To jako vážně?“ vypálil na něj Damon jízlivě. Zack párkrát zamrkal.

„To je ta Katherine?“ hádal. Terese pomalu začaly rudnout oči.

„Ona tě zabije, ona Katherine nenávidí z celého srdce, a ty jsi ji teď k ní přirovnal. Řeknu ti, máš to marný,“ pokrčil rameny Damon. Teresa pomalu začala chladnout, věděla, že reaguje moc impulzivně, ale aby ji někdo přirovnal ke Katherine! Zastrčila si jednu loknu za ucho a snažila se dýchat.

„Jsem Teresa Salvatore, těší mne. Vím, že i tebe těší! Ale něco ti řeknu, chlapečku, měl by sis zopakovat historii rodu,“ odfrkla si Teresa. Bylo trochu zvláštní, když sedmnáctiletá dívka říká pětatřicetiletému chlapovi chlapečku.

„Pane Bože!“ vydechl s úlekem. „Věděl jsem, že Salvatorovi byli tři, ale ve všech denících se psalo, že jsi zemřela na stáří. Měla jsi rodinu…“

„Gilbert se asi nudil,“ podotkla jedovatě Teresa směrem k Damonovi. Ten se jen usmál. „Je tu Stefan?“ zeptala se Zacka nenuceně. Ten teď hloubal nad vším možným, vůbec ji nevnímal. Jen se snažil přijít na to, jak je možné, že je upírka i ona.

„Ten tě asi vnímat nebude,“ prozradil jí Damon. Teresa si znuděně povzdechla a šla si najít pokoj. Byla celkem rozzuřená. Ne za to, že ji ten chlap nazval Katherine – to ještě nějak přežila, ale to, že nevěděl, kdo je! A že si myslel, že ona zemřela někdy před sto padesáti lety, ji urazilo.

Damon opustil penzion a šel svému milovanému bratříčkovi naproti. Kousek od penzionu se konala nějaká party. Neváhal a šel se na ni podívat. Chtěl zjistit, jestli tam náhodou Stefan není po boku Eleny, té dívky, kterou poznal nedávno na silnici. Ona si na něj samozřejmě nepamatovala, a tak to taky mělo zůstat. Damon musel být opatrný, nechtěl, aby ho někdo zahlédl. Najednou si uvědomil, že by nebylo úplně od věci, kdyby se tady nakrmil. Myslím, že by to Stefan jako takové upozornění přijal.

Stefan stál na kraji lesa a poslouchal Elenu, jak se baví ještě s několika kamarádkami. Potkal ji, je jiná než Katherine, a on si to moc dobře uvědomoval.

„Má pohled jak z milostných románů,“ řekla Bonnie, nejlepší kamarádka Eleny. Společně popíjely pivo a pozorovaly okolí. Elena po očku hledala Stefana, toho kluka, se kterým včera strávila večer v Grillu, a to s partou jejich kamarádek, které ho rozebíraly dost nahlas.

Stefan postřehl křik. Samozřejmě nikdo jiný z party si toho nevšiml. On ale rychle zareagoval. Rychle se vrhnul do lesa. Postupoval za sílou křiku. A cítil krev, velké množství krve. Na zemi uviděl ženské tělo, nehýbalo se, sklonil se k ní. Poznával ji, byla to sestra od bývalého Elenina kluka. Najednou kolem něj prostupovala mlha. Uvědomil si, že je tady další upír. Rychle se otočil, uviděl tam mužskou postavu v černém. Byl to jeho bratr!

„Ahoj, bratře,“ šeptl směrem k němu s úsměvem Damon. Stefana to upřímně nepřekvapilo, čekal, že Damona zase uvidí, a tady to bylo jeho přivítání.

„Damone,“ hlesl Stefan hlasem. Někdo by si to mohl vyložit jako pozdrav, kdyby Stefanův hlas nebyl otrávený.

„Za tu holku se omlouvám, ale měl jsem hlad, navíc jsem věděl, že tě to přiláká,“ mrkl na něj.  Stefan jen protočil oči, tady to nebyla omluva, jen taktní upozornění na mrtvolu, co leží u jeho nohou.

„To jsi celý ty, co tady děláš, Damone? Maloměsta nesnášíš!“ začal Stefan rozhovor na úrovni.

„Teresa tě chtěla vidět, a ty víš, že jí nedokážu nic odepřít…“

„Nenávidí tady to město!“ poznamenal naštvaně Stefan. Damon jen pozvedl ramena.

„Jo, máš pravdu. Jsem lhář,“ odpověděl se zářivým úsměvem. „Myslím, že víš, proč tady jsem. Asi ze stejného důvodu, proč jsi tady ty! A všechno se to skrývá v jednom malém slovíčku… Elena,“ prozradil mu tajemně.

„Ona není Katherine!“ upozornil Damona bratr naštvaně. Černovlasý upír jen smířlivě přikývl.

„Já vím, že není, a ty by sis to měl taky uvědomit!“ křivě se pousmál. „Asi už půjdu, víš, že Teresa nemá ráda, když nejsem v její přítomnosti. Jistě jí chybím. Ty bys za mě měl uklidit, určitě nechceš mít problémy, co?“ pousmál se a pomalu odcházel, při tom si pískal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Family tree - 2. kapitola - Hello brother!:

2. Des
21.05.2013 [16:56]

To je dokonalä povídka:)

1. Annett
31.03.2013 [16:31]

Hezká povídka těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!