OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Family tree - 1. kapitola - Vítej zpátky v Mystic Falls



Family tree - 1. kapitola - Vítej zpátky v Mystic FallsTéma: The Vampire diaries Pár/y: Bude jich hodně. :) Časové zařazení: Není důležité... Přiblížení děje: Stefan a Damon mají sestru, celkem ráznou sestru, která je nenechá dělat si, co se jim zlíbí. Navíc nenávidí Katherine. Co se stane, až střetne Elenu? Poznámka: Prosím o nějaké komentáře, abych věděla, jestli se vám povídka líbí. Děkuji moc! :) Terry...

f


Chapter one

Welcome back to MysticFalls

(Vítej zpátky v Mystic falls)

 

„Všechno nejlepší!“ zakřičel upír s černými vlasy na svou sestru. Jeho sestra ležela na posteli, jeho hlas ji probudil, a tak po něm vší silou hodila polštář.

„Jdi do háje!“ křikla na něj upírka, která měla stejně černé havraní vlasy jako on. On se jen zasmál a začal ji provokovat.

„Vím, že už nestárneš. Je ti navždy šestnáct, ale má vina to není,“ dobíral si ji. Jeho sestra se posadila a hodila na něj nepříčetný výraz.

„Nemůžu za to, že jsem byla přeměněna den před mými sedmnáctými narozeninami!“ odpověděla mu uštěpačně.

„No, ale je ti navždy šestnáct!“ stále ji provokoval. Ona už to nevydržela a odešla do koupelny. Cestou do ní přemýšlela nad tím, jak může žít s někým tak arogantním, jako je její bratr Damon. Samozřejmě měla i druhého bratra Stefana, ale s ním byla nuda.

„Tereso!“ křikl na ni přes tlusté dveře do koupelny. Teresa se zprudka nadechla, věděla, že to budou další rádoby vtipné poznámky na její účet.

„Ano, Damone?“ snažila se působit vyrovnaně.

„Hádej, kam se stěhujeme!“ rozkázal jí s úsměvem. Teresa si povzdechla, už zase se stěhují. Minimálně dvakrát do měsíce. Damon si totiž rád libuje. Ale on měl teď trochu jiné plány. Nejel si do toho města užívat. Šel tam někoho hledat. Teresa si povzdechla a otevřela dveře od koupelny, když ji Damon uviděl, trochu se pousmál.

„Na to, že je ti šestnáct,“ sestra po něm šlehla pohledem. „Pardon, sedmnáct, včera jsi to asi trochu přehnala s alkoholem…“

„To mi říkáš zrovna ty!“ obořila se do něj. „Kam se teda stěhujeme?“ odběhla od tématu.

„Mystic Falls,“ vyslovil název ostře. Terese se napjal každý sval v těle.

„Na to zapomeň,“ prohlásila a zavřela se zpátky do koupelny. Vešla do sprchy a nechala na sebe padat kapky horké vody. Jak si Damon může myslet, že tam s ním pojede? myslela si. Moc dobře ví, že z toho města nemám moc dobré zážitky, hlavně co se týče roku 1864!

„Vím, že pojdeš,“ houkl na ni.

„Nemyslím si,“ oplatila mu stejnou tóninou. Vypla vodu a zabalila se do osušky. Otevřela dveře od koupelny, tam samozřejmě postával Damon. Zřejmě si myslel, že má nějakou šanci svou malou sestřičku přemluvit.

„Proč tam chceš jet?“ zajímala se Teresa rychle. V té chvíli se Damonovi usadil úsměv na rtu. Myslel si, že má vyhráno.

„Ani nevím, usadit se,“ začal si vymýšlet.

„Damone,“ zavrčela jeho sestra. „Znám tě celý svůj život a moc dobře vím, že ty se rozhodně usazovat nechceš!“ zpražila ho pohledem. Najednou si dala dvě a dvě dohromady.

„Je tam Stefan, že? Na to zapomeň! Už jednou jsem ti jasně řekla, že z vašich hádek se mi dělá na nic! Nechci stranit, ale vy mě k tomu pořád nutíte!“ řekla naštvaně.

„Vybrala sis stranu, ne? Jsi se mnou,“ usmál se na ni typicky Damonovským úsměvem, jelikož ho Teresa moc dobře znala, nebrala ho v potaz.

„Mám svou vlastní stranu,“ odsekla. „Rozhodně nikdy nebudu team Damon nebo Stefan! Rozumíš? Jsem sestra vás obou…“

„To jsou jenom plané řeči, máš mě raději, a proto se mnou pojedeš do Mystic Falls!“ oznámil. Věděla, že tam stejně pojede, ale nechtělo se jí zase poslouchat věčné hádky, dělání si naschválů! Zase by byla jejich soudce, za kterým by oba dva chodili.

„Fajn, pojedeme tam, ale varuju tě! Jedno křivé slovíčko, škleb nebo naschvál proti Stefanovi, a odjíždím a je mi jedno, jestli pojedeš se mnou!“ určila pravidla. Damon nahlas polknul, tady to nikdy nedodrží… No, tak mu bude dělat ze života peklo, když tam zrovna ona nebude.

„Navíc, víš, jak jsi vždycky říkala, že chceš chodit na střední?“ začal.

„Nikdy jsem nic takového neřekla! Na střední se nevrátím ani za zlaté prase,“ přerušila ho. „Ale co kdyby ses ty vrátil na vysokou, a tentokrát nemyslím do postele nějaké studentky?“ navrhla mu s jistotou.

„To asi nebude možné… Tak co, pojedeš?“ zamrkal na ni. Teresa si naštvaně povzdechla, ale nakonec souhlasila. Sice jí něco v nitru řvalo, že je to špatný nápad, ale rodina potřebuje oběti. Navíc je tady stále možnost, že by se Stefan a Damon dali dohromady. Navíc Stefana celou věčnost neviděla, když nepočítala to, že si s ním někdy volala. Možná se mezi nimi i urovná ta záležitost s Katherine, kterou Teresa z celé duše i neduše nenávidí. Vlastně jí už neřekla jinak než děvka. Damonovi se to příčilo, protože je do ní stále zamilovaný, ale nechce dráždit Teresu. Vlastně je to jediná osoba, ke které více méně chová úctu. Je to jeho jediné… lidské místo. A jeho milovaná sestřička si to moc dobře uvědomuje.

„Tak vyrážíme?“ zeptal se Damon s úsměvem. Teresa jen přikývla a nastoupila do jeho auta. Kdybyste porovnali sourozence Salvatorovi, všimli byste si následujícího… Teresa má černé vlasy jako Damon, ale zelené oči jako Stefan. Jeli přes den, aby v Mystic Falls byli za tmy. Damon si nepřál, aby je někdo viděl. I když potom, co se usadí, na sebe upozorňovat bude, a hodně.

„Vážně sis to nerozmyslela s tou střední?“ zajímal se starší bratr, když projížděli přes nějaké zapadlé město.

„Ani ne,“ odsekla. „Proč chceš, abych chodila do školy?“ zajímala se. Damon jen pokrčil rameny a dál se věnoval řízení. Pravdou bylo, že nejel do města kvůli bratrovi, jel tam kvůli někomu jinému. Věděl, že tam žije dívka, která vypadá přesně jako Katherine, jeho láska, která je uvězněná v hrobce. Kdyby se Teresa dozvěděla, že tam bydlí někdo takový, tak by okamžitě vystoupila, ztropila scénu a rozhodně by nejela s ním do Mystic Falls. Ona Katherine z celého srdce nenáviděla. Pravda, Katherine si zahrávala i se Stefanem i s ním, ale on jí odpustil, a to je důležité. Stefan Katherine nechce, tak v čem Teresa stále vidí háček?

Damon zaparkoval před penzionem, který vlastní jeho rodina po generace, samozřejmě to není ten původní, ve kterém vyrůstali, ale stojí tady od roku 1864.

„Vítej zpátky v Mystic Falls,“ pověděl natěšený Damon Terese. Ta sebou jen zavrtěla, jelikož usnula, a jeho hlas ji probudil. Bylo krátce po půlnoci a měsíc ozařoval střechu penzionu.

***

No, tak doufám, že se vám první kapitola líbila. Budu moc ráda za komentáře! Děkuji...


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Family tree - 1. kapitola - Vítej zpátky v Mystic Falls:

2. Terry přispěvatel
26.03.2013 [20:29]

TerryDěkuji, budu se snažit přidat rychle další. Emoticon

1. WOW
26.03.2013 [19:41]

Páni, koukám! Super, super! Stále jsem hledala nějaké kvalitní ff na VD, skoro nikdy jsem nic nenašla. Až teď, jsem nadšená, vážně! Prosím, rychle přidej další, moc prosím. Teresa je super holka. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!