OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Dark witch - 1. kapitola



Dark witch - 1. kapitolaTakže máme tu novú poviedku na TVD. Marishka, stvárňuje moju postavu, charakter má Katherin a aj výzor, až na inú farbu vlasov. Dej sa bude konať, keď sa vráti Esther, aby spojila svoju rodinu. Marishka je obyčajné dievča, ktoré pozná nadprirodzené bytosti, ale sama netuší, že aj v nej sa niečo skrýva. Kto to odhalí? Marishka je Damonova kamarátka, stane sa medzi nimi niečo? Čo ak spozná niekoho nového?
Príjemné čítanie, Leainka. :)

1. kapitola

Ples

 

Volám sa Marishka. Ľahko si ma zapamätáte, moje meno pripomína trávu. Niekedy som tak rozmýšľam, či rodičia nefetovali, keď mi ho dali. Mám blond kučeravé vlasy s modrými končekmi. Oči sa mi každý deň menia, neviem čím je to, ale mám to tak od narodenia. Som dievča chudej, vysokej postavy.

Pozriem sa do zrkadla. Mám na sebe čierno-modré šaty z tylu na ples. Dnes sa u pôvodných koná ples. Mám tam ísť s Damonom. Celkom sa aj teším, bude to fajn odreagovanie od toho všetkého stresu tu v poslednej dobe. Otvorím dvere, vonku stojí Damon v smokingu. Je taký zlatý.

„Môžeme?“ Ako pravý gentlman mi podá ruku a vedie ma k svojmu autu, kde mi otvorí dvere spolujazdca.

Boli sme tam za necelých desať minút. Damon mi pomohol vystúpiť a spolu ruka v ruke sme vošli do domu. „Ahojte.“ Hneď ku nám prišla Elena so Stefanom.

Pozrem na Damona a vidím, ako sa zase na Elenu pozerá. Toto ma fakt nebaví. „Vyzeráš vážne skvelo, Elena.“ Prevrátim očami a idem si pre niečo na pitie. Čašník mi podá šampanské.

„Ďakujem,“ zdvorilo poďakujem a idem si sadnúť von.

Niekto si ku mne prisadne. Otočím sa a vidím chlapca so svetlými vlasmi a hnedými očami. Musím uznať, vyzerá skvelo. Nikdy som ho tu pred tým nevidela, je možné, že patrí k pôvodným.

„Dievča ako ty by si malo nájsť lepšiu spoločnosť ako partiu tých idiotov. Aké je tvoje meno, zlato?“

„Do toho ťa nič není,“ odvetím tvrdo. Na dnešok som sa fakt tešila, ale štve ma Damon.

„Tak to skúsime ešte raz. Som Kol, jeden z pôvodných.“ Tak predsa.

„Prečo sa jednoducho nestratíš, Kol?“ nadvihnem obočie.

„A prečo by som to robil? Mám rád malé veci s ostrým jazykom. A toto je môj dom, ty si hosť.“ Rukou mi prejde po líci. Odstrčím mu ruku. Postavím sa a dám na odchod. Strhne ma k sebe za lakeť. „Ale no tak, pokoj. Čo povieš na jeden tanec?“ Pozriem sa na parket. Je tam Stefan a Damon aj s Elenou. Prečo oni sa zabávajú a ja by som tu mala len tak sedieť?

„Prečo nie?“ usmejem sa konečne a podám mu ruku. Stiahne ma na parket. Ruku mi dá okolo pásu a druhú mi chytí dlaň. Tancuje sa valčík. Pozrem mu do očí.

Damon sa k nám prirúti a chytí Kola za zápästie. „Nechytaj sa jej.“

Kol sa len usmial. „Rozumel si?“

„Je mi to jedno,“ usmial sa naňho Kol.

„Damon, prečo si nejdeš zatancovať s Elenou?“ Nadvihnem obočie.

„To si zase urazená, Marishka?“

„Nie, nie som, len sa bavím, tak ako ty,“ usmejem sa na Damona a s Kolom sa premiestnime do stredu parketu.

„Takže Marishka, hej?“ Prevrátim očami.

„Alebo moji rodičia fetovali, keď mi to meno dali,“ zasmejem sa spolu na tom.

„No neviem ti povedať, nebol som pri tom.“ Spravíme otočku a vrátime sa späť ku klasickému tancu.

„Musím ísť, rád som ťa poznal. Ešte sa uvidíme.“ Pobozkal mi ruku a odišiel na schodisko k ostatným súrodencom.

Hudba stíchla a všetci sme sa dole zoradili.

Damon sa posunul ku mne.

„Dnes sme sa tu všetci stretli, aby sme oslávili znovuzrodenie mojej rodiny. Je to deň, kedy sa všetci stretávame a dávame dokopy. Na zdravie,“ preniesla Esther prípitok. Všetci sme zdvihli poháre a odpili si. Všimla som si, aká je Elena napätá, keď si odpíjala.

„Bola by som rada, ak by sme si tento večer uctili tancom,“ dodala Esther a odišla hore.

Damon ma chytí za ruku a spolu začneme tancovať. Každý sme mali ísť na parket.

Uvidela som Caroline s Klausom. Nadvihla som obočie.

Caroline sa len skleslo usmiala. Neverím, že by sním išla dobrovoľne.

Položím Damonovi hlavu na rameno. „Si unavená?“

„Nie, len mi toto chýbalo.“ Zdvihnem hlavu a zrovna vtedy si vymieňame partnerov.

Skončila som v rukách Klausa. „Ahoj, krásna víla," zašepká a urobíme otočku.

„Nemal by si lichotiť Caroline?“ Klaus dnes vyzeral fakt dobre. Smoking mu ide.

„Samozrejme, ale to neznamená, že nemôžem aj tebe.“ Usmejem sa na mňa jeho úsmevom.

„Robíš si zadné dvierka?“ Do kelu, zakopnem o svoju vlastnú nohu. Našťastie ma Klaus zachytí. „Pozor.“ To je tak trápne, som nemehlo.

Hudba skončila. „Prepáč, musím si odskočiť,“ vytrhnem sa mu a idem za Caroline.

Konečne pustili normálny hudbu. Už ma táto vážna hudba začala nudiť.

„Caroline, kde je Tyler?“ Nájdem ju u stánku s punčom.

„On je preč, musel si ísť niečo vybaviť. Videla si Elenu?“

„Nie, niekam zmizli. Zase. A mňa z toho, ako vždy, vynechávajú.“ Zatvárim sa znechutene z nich.

„Marishka, musím ti niečo povedať, keďže sme najlepšie kamarátky.“ Založím si ruky na prsiach.

„Počúvam.“

„Esther prepojila všetkých pôvodných, takže sme vyhrali. Zomrú všetci. Myslela som, že ťa to poteší.“ Poslednú vetu myslela na môj zamračený pohľad.

„Je to super, ale nemyslím, že to pôjde len tak ľahko.“ Chytím Caroline za ruku a už ju ťahám dozadu.

Elena bola v zadnej miestnosti aj so Stefanom a Damonom.

„Prišli sme o niečo?“ Zavriem za sebou dvere.

„Esther ich plánuje zabiť zajtra za splnu.“ Vytreštím oči a ukážem na svoje uši.

„Nepočujú nás. Je to tu chránené kúzlom.“ Aha, no tak na toto som nemala čo povedať.

„Potrebujeme, ale zajtra odlákať ich. Caroline, ty sa zameraj na Klausa,“ začne hovoriť svoj plán Damon.

„Počkať a čo keby Marishka zabavila Kola? Všimol som si, ako na ňu pozerá,“ skočí mu do reči Stefan.

Damon sa zamračí. „V žiadnom prípade.“

Prevrátim očami. „Pokojne, Damon nerozhoduješ za mňa. Chcem sa do toho zapojiť.“

„Asi nemám šancu ti do toho hovoriť, keď si aj tak urobíš po svojom, však?“

„Pochopil si, Damon,“ usmejem sa a odídem dole k ostatným.

Dole sa ešte zrazím s Kolom.

„Už odchádzaš?“ pozrie na mňa s úsmevom.

„No, áno. Jedine, že by si mi chcel robiť spoločnosť a odprevadiť ma domov.“

„Tak na čo čakáme? Idem.“ 

Vyjdeme von a Kol za sebou zavrie dvere. Fúha, trošku sa ochladilo. Strasie ma od zimy. Kol si hneď na to dáva dole svoj sveter a prevesí mi ho cez ramená.

„Ďakujem,“ usmejem sa a už aj stojíme pred mojím bytom. „Dnes to bol fajn večer.“

„To bol, ale nebude žiarliť tvoj priateľ? Ako že sa to volal? Damon?“

„Tak nech, aspoň vie, ako sa ja cítim, keď stále behá za Elenou.“

„Podobáš sa na Katherine.“ Usmejem sa, to mi hovoria často. Vojdem dnu a zamknem dvere.

Usmejem sa. 

Až keď som bola vo svojej izbe, som si uvedomila, že som si nechala jeho sveter. Budem mu ho musieť zajtra vrátiť.


No čo? Páčilo sa? Čo myslíte, ako to bude medzi Marishkou a Damonom a ako sa do toho zamotá Kol alebo Klaus? :) 

 A tu máme obrázok z plesu :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dark witch - 1. kapitola:

2. Lili
06.03.2013 [14:57]

Emoticon Emoticon super

1. Elis
24.01.2013 [16:43]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!