OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Change Of Life - Prológ + 1. kapitola



Change Of Life - Prológ + 1. kapitolaSom tu s mojou novou poviedkou. Alicia je upírka, ktorá je odlišná od ostatných. Žije vo svete plnom monštier, ako napríklad démoni a bosoráci. V živote si zažila viac než dosť, a odniesla si to aj jej rodina v podobe smrti. Raz stretne tieňolovca, s ktorým zistí, že jej rodina má ešte nádej žiť. Tak, som zvedavá, čo na to poviete, a či má vôbec význam pokračovať. Ale aj tak prajem príjemné čítanie. :)

 

Prológ:

Alicia Owellová. Má deväťnásť už osemdesiatšesť rokov. Upírka, ktorá žije vo svete, v ktorom existujú tieňolovci, vlkolaci, démoni, čarodejnice, bosoráci, ba aj dokonca anjeli. Ona je však iná ako ostatní upíri. Môže sa voľne pohybovať na slnku, a kríže, cesnak, alebo svätená voda, jej neublížia. Žije samotársky, pretože jej život priniesol nejednu katastrofálnu porážku v podobe smrti jej rodiny. Jej druhý život podľa nej nemá cenu, keď pri sebe nemá podporu a lásku rodiny. To sa ale zmení, keď zistí, s pomocou tieňolovca, že jej rodina má ešte šancu žiť.

 

1. kapitola:

Západ slnka. Slnko postupne mení farby zo žltej na oranžovú. Vlasy mi jemne vejú vo sviežom jesennom vánku, a moja, už dlhé roky, chladná pokožka si vychutnáva ešte posledné lúče. Okolitý svet pozorujem z vysokej budovy.

Odrazu som začula detský smiech. Asi šesťročné dievčatko držalo svoju mamu za ruku, rozprávalo a neustále sa smialo. Moji rodičia sú už päťdesiat rokov mŕtvi. Vrátane mojej malej sestry, ktorá sa nedožila ani desať rokov. Zabili ich napol bosoráci, napol démoni, a to im v mojom budúcom živote zrátam aj s úrokmi.

Svet sa od tejto zničujúcej udalosti nezmenil. Démoni sa stále menia na rôzne podoby. Čarodejnice zamotávajú ľudom hlavu. Bosoráci si stále robia z upírov a démonov poskokov. Takto tento svet bude vyzerať za sto rokov. Bude to tu preplnené príšerami. Za storočie tu bude prebiehať vojna, akú nikto nikdy nezažil. Neprežije ani jeden jediný človek. Len tieto obludy, ktoré budú medzi sebou bojovať. A v práve tomto boji chcem vyzabíjať všetkých bosorákov aj démonov. Rozmýšľala som tak dlho, že som si ani neuvedomila, a nastala mladá noc.

Poobzerala som sa po okolí. Na ulici sa pohybujú iba autá, kamióny a motorky. Zrazu som zbadala v tmavej slepej uličke človeka, ktorý sa pomaly tácal a podkýnal o svoje vlastné nohy. Večera, pomyslela som si s úsmevom. Ticho som zoskočila z dvadsaťdvaposchodovej budovy a priblížila sa k nemu. Mrmlal niečo nezrozumiteľné, čo som nevedela odhadnúť, a to som upír. Tesáky sa mi samé od seba vydrali von.

Rozbehla som sa naňho zozadu rýchlosťou blesku. Práve vtedy, keď som ho chcela zdrapiť za krk, otočil sa a ukázal mi svoju hroznú a uškľabenú tvár. Namiesto očí mal iba bielka, krv mu tiekla po celej tvári a mal veľký chrup s asi tromi radmi dlhých ostrých zubov.

Démon.

V momente som sa otočila, že utečiem, ale on ma stihol chytiť sa bundu a svojimi dlhými pazúrmi mi zaškriabol do krku.

„Pusť ma, ty ohava!″ chrčala som.

„Urobím si z teba dezert, upír,″ zlostne sa zaškeril a vyplazil asi pätnásť centimetrový slizký jazyk.

Vtom ho odhodilo prudko dozadu. V tieni som videla postavu, ktorá vytiahla meč, a jedným pohybom zabila démona. Držiac si krk som sa postavila a prizrela sa bližšie. Videla som len človeka, ktorému nebolo vidno do tváre, pretože mal na hlave kapucňu.

„Hej, ty!″ zakričala som.

Otočil sa, a keď ma zbadal, dal si dole kapucňu. Vtedy som uvidela jeho tvár. Bol to mladý chalan, mohol mať tak dvadsať, dlhšie blond vlasy, v tme sa to ťažko rozoznáva, ale určite mal modro-zelené oči.

„Upír,″ skonštatoval sucho.

Mal arogantný a namyslený hlas. Pustila som si ruku z krku, lebo som už nekrvácala.

„Prečo si mi zachránil život?″ spýtala som sa.

„Nezachránil som teba, ale svet,″ povedal, ako keby spasil múdrosť sveta. Nechápavo som na neho pozrela. Ten čo si o sebe myslí?!

„Je o jedného démona menej,″ vysvetlil jednoducho.

„Počuj, kamarát, naozaj neviem, kde si nabral polovicu sveta, ale nestáva sa často, aby tieňolovec zachránil upíra,″ nevedela som si to vysvetliť.

„Vravím, že som ťa nezachránil. Rád som ťa spoznal, upírik.″ Rýchlo prešiel okolo mňa a stratil sa v čierno-čiernej tme. 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Change Of Life - Prológ + 1. kapitola:

7. Ba24bu
11.03.2015 [21:36]

Je to skvelé, teším sa na novú časť. Emoticon

6. sarner123 přispěvatel
09.03.2015 [18:38]

sarner123Ahoj Henley, áno, je to Jace. Emoticon A veľmi ďakujem, že ťa to zaujalo, som nesmierne rada. A ak ťa to poteší, za chvíľu bude pokračovanie. Emoticon

5. Henley přispěvatel
08.03.2015 [22:20]

HenleyJace Wayland. Že ano? Jestli jsem se netrefila, tak se asi picnu. Ale možná ne, důkazy nejsou jednoznačné. :) Ale vážně, je to jen můj dojem, že je v perex obrázku i v příběhu ten krásný mladý lovec stínů? Můžu se mýlit, a taky nemusím. Každopádně mě to moc zaujalo, počkám zda mám pravdu. :)
PS: Miluju Město z kostí a všech dalších 5 dílů :)

4. Violet přispěvatel
08.03.2015 [19:39]

VioletStačí keď napíšeš a ja poradím. Som tu stále. Tak mi môžeš napísať na mail. Emoticon
V

3. sarner123 přispěvatel
08.03.2015 [19:11]

sarner123Ahoj Violet, v prvom rade som rada, že ťa to zaujalo. A ona je proste zvláštna, iná od ostatných upírov. Bližšiu odpoveď sa dozvieš ďalej v príbehu. Emoticon A ďakujem, pomoc by som naozaj potrebovala. Emoticon

2. Violet přispěvatel
08.03.2015 [18:11]

VioletTakže
1. Zaujalo ma to ale je mi jedna vec divná Emoticon Ako je možné že upír môže byť na slnku? Emoticon
2. Ak chceš vložiť dáku hudbu mala by si spraviť toto:
1. Nájsť si video
2. Okopírovať ho
3. Získať kód na vloženie
4. Otvoriť si html mód
5. Vlož tam ten kód
P.S.: Ak potrebuješ nejakú pomoc stačí napísať a pomôžem. Emoticon Emoticon V

1. LiliDarknight webmaster
07.03.2015 [22:03]

LiliDarknightAhoj
Článok vraciam na opravu. Do perexu si, podľa pravidiel, dopíš pár slov o obsahu poviedky alebo o obsahu kapitoly. To, že čakáš na reakcie čitateľov, skutočne nestačí.
Takisto si text rozdeľ do odstavcov, takto sa veľmi zle číta. A číslovky sa píšu slovom, nie číslicou (výnimku tvorí len vyjadrenie času a dátumy).
Keď si to opravíš, znovu zaškrtni, že je článok hotový.
ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!