OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Change Of Life 3. kapitola



Change Of Life 3. kapitolaInštitút, nečakané zistenie a návšteva. Príjemné čítanie, sarner123.

3. kapitola:

Isabelle ku mne pristúpila a dala mi dole putá. Od nich mi na rukách ostali nepekné ryhy. Vytiahla som z vačku zapaľovač a podala ho Jaceovi.

Hodnú chvíľu si ho prezeral, a potom skonštatoval: „Musíš ísť s nami do Inštitútu.″

„Prečo by mala?″ spýtala sa zúrivo Isabelle.

„Lebo toto stélé zo seba vysiela zo seba nejakú energiu, ktorá ma na to nahovára,″ odvetil prosto.

„Čože?″ zdvihla som obočie.

„Stélé. Tým môžeš maľovať runy,″ vysvetlil, a pokračoval v hádke s Isabelle: „Musí ísť s nami. Mám taký pocit, že tá čaša je v Inštitúte.″

„Dobre ale nemôžeme len tak nosiť Dolnosveťanov do Inštitútu! Je to posvätné miesto!″ zakričala Isabelle.

„Povedal som, že pôjde. Týmto sa na naša debata definitívne končí,″ odsekol Jace, otvoril ťažké kovové dvere a vyšiel von.

S Isabelle sme sa na seba pozreli. Mykla som plecami a vykročila za ním.

 

(Pred Inštitútom)

„To čo je? Cintorín?″ spýtala som sa so smiechom, keď sme stáli pred veľkou, masívnou a gotickou budovou.

„Inštitút,″ povedala Isabelle. Všetci sme vstúpili dnu cez obrovské dvere s asi dvadsiatimi mohutnými zámkami.

„To ste len vy dvaja tieňolovci?″ ozvala som sa, keď sme prechádzali dlhou chodbou.

„Je nás oveľa viac,″ odpovedal krátko Jace.

Zrazu som s dolnej chodby začula krik. „Počuli ste to?″

„Čo?″ nechápal Jace.

„Niekto v dolnej izbe kričí,″ zbystrila som sluch.

Isabelle sa krátko pozrela na Jacea. „Hneď som tu,″ otočila sa a rozbehla sa naspäť tou cestou, ktorou sme sem prišli.

Jace začal kráčať dopredu a ja za ním. Moje nohy sa samé od seba zasekli a zacúvali späť. So záujmom som sa pozrela na maľbu na stene.

Zvláštne ma priťahovala. Vyžarovala zo seba auru, ktorú som nevedela rozoznať. Maľba mala divné tvary. Podobalo sa to na kosu. Že by smrť?

„To je odkloňovací blok,″ ozval sa za mnou Jace.

Spýtavo som sa na neho zahľadela.

„Táto runa ti pomôže odvrátiť veci. Napríklad útok,″ vysvetlil a pokračoval v ceste. Zastavil sa až v nejakej veľkej knižnici.

„Teraz musíme nájsť tú čašu. Takže.″ Podal mi do ruky stélé a otvoril ho, čím sa rozsvietil malý modrý plamienok. „Zavri oči,″ prikázal.

„Prečo?!″ nechápala som.

„Proste ich zavri. Tuto ti aj tak nemôžem ublížiť,″ prikázal znovu.

Zavrela som oči a počúvala Jaceov hlas. „Skús sa sústrediť na tú silu.″

V dlaniach som cítila energiu, ktorá mi pomaly vstúpila do hlavy.

„V mysli sa tej energii spýtaj, kde nájdeme čašu,″ počula som.

Energia mi postupne zahmlila hlavu. Kde nájdeme čašu života? spýtala som sa v mysli.

Nájdete ju tam, kde slnko nikdy nesvietilo, ozval sa jemný hlások.

A to je kde? skúsila som.

To zistíš vtedy, keď nájdeš svoje pravé ja, ozvala sa odpoveď.

Okamžite som pustila stélé a to s cinknutím dopadlo na zem.

„Tak čo?″ spýtal sa zaskočený Jace.

„To je... také zvláštne,″ zašepkala som ešte stále v šoku.

„Čo?″ nechápal.

„Ten hlas vravel, že... čašu nájdeme tam, kde slnko nikdy nesvietilo,″ povedala som.

„A to je kde? Všade svieti slnko,″ krútil hlavou Jace.

„Hlas vravel, že to zistím vtedy, ak nájdem svoje pravé ja,″ zopakovala som, čo mi povedalo stélé.

„Fúha... toto bude ťažšie, než som si myslel,″ skonštatoval Jace a sadol si do kresla.

„Musíme ísť za Magnusom,″ ozvala sa Isabelle, ktorá sa opierala o rám dverí.

„Čo si počula?″ spýtala som sa.

„Úplne všetko. Nateraz tu ostaneme a v noci vyrážame,″ povedala Isabelle.

„Jace, musím sa s tebou porozprávať. Osamote.″ Vyšla z knižnice a Jace tiež.

Obzrela som sa, či sa niekto nepozerá, a vytiahla som si knihu, ktorú som už dlhšiu chvíľu pozorovala. Otvorila som ju na prvej dvojstránke, a začítala sa. Ani som si neuvedomila a tri hodiny boli preč. Zaklapla som knihu a vydala sa hľadať Jacea.

Upírskou rýchlosťou som prešla celý Inštitút, až som ho nakoniec našla vonku, kde sa prehraboval vo veľkej drevenej... truhle?

„Nemala si byť náhodou v knižnici?″ ozval sa arogantným hlasom, keď ma zbadal.

„Zásadne nikoho nepočúvam. A obzvlášť nie takého namysleného idiota, ako si ty,″ odvrkla som.

„Pekný kompliment. Postreh,″ hodil mi do ruky meč zo zvláštnou rukoväťou, na ktorej boli nakreslené runy.

„Čakala som niečo väčšie,″ zamrmlala som sklamane, keď som ho skúmala.

„Upírom zásadne neverím, aj keď sme uzavreli mier. Takže môžeš byť rada, že vôbec niečo máš,″ odsekol, a pritom si dával do puzdier dýky, nože, a ostňové krúžky.

„Pripravení?″ došla Isabelle aj s dvoma ďaľšími tieňolovcami.

Trochu nechápavo som prikývla.

„No, toto je Casimir Blackwood,″ ukázala na chalana, ktorý mal blond vlasy s dlhou ofinou, ktorá mu padala do očí.

„A Derek Snoeld.″ Druhý chalan mal hnedé dlhšie vlasy ulízané dozadu a zafixované lakom, čiže sa mu leskli. Úprimne, vyzeral ako teplý.

„A táto tu je Alicia,″ dokončila.

„Nová tieňolovkyňa?″ usmial sa Casimir, čím odhalil biele zuby.

„Upír. Tieňolovcov nemusím,″ pokrútila som hlavou.

„Rande si môžete dohadovať aj neskôr. Poďme,″ popohnal nás Jace a vyšli sme z pozemku, kde stál Inštitút.

Keď sme stáli v spoločenskej hale, kde práve prebiehala nejaká párty plná upírov, snažili sme sa nájsť Magnusa.

„Aha, koho to tu máme. Celú partu tieňolovcov pohromade,″ ozval sa hlas za nami.

Všetci sme sa naraz otočili.

„Vám dvom som už pomohol, či nie?″ zdvihol husté obočie.

„Zmýlil si sa,″ vyštekla Isabelle.

„Ja? Nemožné,″ nesúhlasil.

„Toto nie je Olivia. Je to jej dcéra,″ objasnila Isabelle. V hale ostalo ticho.

„Ona mala dcéru?″ čudoval sa Magnus.

„Ako vidíš, áno. Potrebujeme niečo vedieť,″ ozval sa Jace.

„Potrebujem niečo vedieť,″ opravila som ho.

„Poď so mnou,″ pokynul mi Magnus a ja som ho nasledovala do izby s nástennými maľbami.

„Nechce sa mi uveriť. Ste si také podobné,″ začal a pritom si trošku odpil z tequily.

„Moja mama je mŕtva,″ podotkla som.

Zadíval sa na mňa. „Čože?″

„Počul si. Potrebujem vedieť, kde nájdem miesto, kam nesvieti slnko,″ povedala som narovinu.

„A to ja mám odkiaľ vedieť? Čo som Einstein?″ nechápal.

Päsťou som buchla do stolu, za ktorým sedel. „Si bosorák! Spomeň si!″

„Takto,″ položil na stôl pohár s tequilou a postavil sa, „neviem, ako sa voláš, ale toto miesto nepozná nikto. Nikto nevie, kde nikdy nesvietilo slnko. Všade sa dostanú jeho lúče.″

„Alebo nie,″ zamrmlala som a chcela vyjsť z izby, keď vtom ešte dodal: „Ale radím ti, nepokúšaj sa to miesto nájsť.″

Otvorila som dvere a tam sa mi naskytol hrozný pohľad.


 Venujem Ba24bu. Chcela by som sa poďakovať za doterajšie komenty, ktoré ma veľmi potešili. :)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Change Of Life 3. kapitola:

4. sarner123
16.03.2015 [6:53]

Henley: veľmi pekne ďakujem za krásny komentár, som nesmierne rada, že sa ti poviedka páči. Ako vďaku pridám ďaľšiu kapitolu zajtra. Emoticon Emoticon Ešte raz vďaka. Emoticon

3. Henley přispěvatel
15.03.2015 [22:38]

HenleyTak toto je naprosto boží. Moc moc děkuju za další kapitolku, je nádherná. Už se nemůžu dočkat na pokračování, tohle je vskutko zajímavé. O to více, že je to první povídka na tohle tema kterou čtu. Moc se těším na další, jen tak dál.:))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. sarner123 přispěvatel
15.03.2015 [15:02]

sarner123Violet: Clary bude v ďalšej kapitole, a chápem ťa, že máš veľa otázok, ale budeš ich mať ešte viac po viacerých kapitolách. Toto bola len taká malá zápletka, nič viac. Emoticon A ďalšia kapitola bude čoskoro, pracuje sa na tom. Emoticon

1. Violet přispěvatel
15.03.2015 [14:08]

Violetdobre teraz sa neviem rozhodnúť Emoticon kde je Clary a čo to má všetko znamenať Emoticon Teraz mám jednoducho veľa otázok Emoticon Takže čo najskôr novú kapitolu aby som ich toľko nemala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!