OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Cesta prekliatych - Prológ



Cesta prekliatych - Prológ

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce května. Na den umisťujeme prolog na titulní stranu, jelikož je povídka dokončená a vy si ji díky tomu můžete přečíst naráz. Gratulujeme!

Konečne tu máme prológ k pokračovaniu HT. Dúfam, že nebudete sklamaní. Táto "kapitola" bude v celku o ničom, no je to predsa iba prológ, čiže väčšiu "akciu" čakajte v nasledujúcich kapitolkách. A prosím vás o komentáre, či má zmysel pokračovať!!!
Killča

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce května. Na den umisťujeme prolog na titulní stranu, jelikož je povídka dokončená a vy si ji díky tomu můžete přečíst naráz. Gratulujeme!

Nemyslím si, že som zlý človek. Možno som zapredala svoju dušu diablovi tým, že som súhlasila byť upírkou. A možno ma zlou urobila iba Damonova prítomnosť alebo  to, že som  chcela patriť do jeho života. Avšak prečo? Možno to je preto, a ja sama si to veľmi nerada pripúšťam, že Damon je jediný pevný bod v mojom živote. Aspoň donedávna to tak bolo.

To posledné, čo som kedy chcela, bolo stáť medzi ním a ňou, ktorá mi pravdepodobne zničila všetko, na čom mi záležalo. Nenávidím ho. Nie preto, že ma zradil a opustil, to by bolo príliš jednoduché...

Hovorí sa, že je nenávisť zlá vlastnosť, tú cítia iba zlé bytosti. Čo to potom znamená?  Že som sa dobrovoľne pridala na stranu zla. A je úplne nepodstatné, ako veľmi ho milujem...

 

..........................................

 

Boli práve v Tokiu, v jednom z najdrahších hotelov, avšak ani jeden z nich nebol spokojný. Viu už zo začiatku bavilo chodiť po múzeách a rôznych miestnych atrakciách. A Damon si hneď v prvý týždeň zvykol na pravidelný a dobrý sex s tou najchutnejšou krvou pod slnkom, no bola tu jedna vec, ktorú sa obidvaja snažili prehliadať. Nudili sa. Nie je to však nič oproti tomu, čo Damon zažíval ešte pred Viou alebo pred samotným návratom do Mystic Falls, a to si on aj uvedomoval. No už dlhší čas myslel na to, že by sa rád vrátil. Späť k Stefanovi, k tej malej otravnej Bonnie a večne hlúpej blondíne Caroline... k Elene.

„Nasledujúca krajina?“ spýtala sa ospalo Via a unavene si oprela hlavu o jeho hruď. Na krku mala obväz, cez ktorý už presakovala karmínová krv. Za tých pár mesiacov si zvykla mať nejaký ten obväz po ruke – v kabelke ich mala celú kopu a o kufri už ani nehovoriac. Damonova krv jej neprišla ako úžasná lahôdka, takže uprednostňovala spanie s gázou na krku.

„Kapské mesto? Majú tam národný park a aj Stolovú horu...“ zašomral nesústredene. Via si znudene povzdychla.

„Nejaký lepší nápad?“

„Nechceš navštíviť Rose?“ povedal jej už z číreho zúfalstva. Via sa na neho podozrievavo pozrela.

„Myslím si, že si Rose s Thomasom poradia aj bez nás,“ uškrnula sa. „Nechcel by si ma zoznámiť so svojím úžasne svätým bračekom?“  navrhla a Damonovi sa razom rozžiarili oči pri spomienke na Elenu.

„Myslím si, že navštívime Mystic Falls,“ skonštatovala, keď zbadala Damonovu reakciu. Ona osobne nemala žiaden lepší nápad a tak sa uspokojila s myšlienkou, že stretne vlkolaka a ďalšiu čarodejnicu. Za štyri mesiace jej Damon dopodrobna vyrozprával zážitky z Mystic Falls a aj to, koľko ľudí chcelo vidieť Elenu mŕtvu. Jediné, čo jej akosi „zabudol“ spomenúť, boli jeho city k Elene... A ani nemal v úmysle jej o nich povedať.

Koniec koncov, je to už minulosť, pomyslel si.

 

.........................................

 

Stála som na nejakej lúke. Všetko okolo mňa sa trblietalo a žiarilo jasným svetlom, jeho lúče ma oslepovali. Jediné, čo som ako-tak dokázala s určitosťou povedať, bolo to, že sa mi to všetko len a len sníva. Bolo to zvláštne, pretože ja som si sny nikdy nepamätala a toto vyzeralo byť až príliš reálne. Uprostred lúky bolo jazierko, nie väčšie ako napustená vaňa, do ktorého ústili dva miniatúrne potôčiky. Pristúpila som k nemu bližšie a zahľadela sa na svoj pohybujúci sa odraz. Skamenela som od šoku. Spod vodnej hladiny sa na mňa pozeral jeden pár očí, ktoré boli hnedo-zelenej farby. No to bolo asi jediné, čo by sedelo s mojou tvárou – osoba hľadiaca priamo na mňa mala hnedé, kučeravé vlasy a úzke, červené pery.

„Gabi?“ ozvala som sa akoby z diaľky. Žiarivo sa na mňa usmiala.

„Sestrička.“ Počula som, ako šepká to slovo stále dokola. Odrazu sa pochmúrne zamračila.

„Moja sestra by sa chcela pomstiť,“ povedala, no to sa už so mnou všetko začalo krútiť a ja som vedela, že sa začínam prebúdzať. Spanikárila som – ja som predsa nechcela odísť! Nie tak skoro.

Ničomu som nerozumela. V hlave sa mi ozývali Gabikine posledné slová, lenže ja som ani nevedela, kde mám ruky a kde hlavu a tak som sa jej nemohla spýtať, čo tým myslela.

„Klaus,“ šepol ešte jej hlas a potom som sa prebudila...

 

.....................................

 

No, pri epilógu som bola v celku trošku sklamaná - iba päť komentárov. Aj tak však ďakujem tým, čo si na mňa spomenuli. Prvá kapitola by mohla byť nabudúci víkend, no nič nesľubujem, keďže nemám absolútne nič dopredu premyslené...

Killy

1.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - Prológ:

10. Damonika přispěvatel
14.02.2012 [12:09]

DamonikaPrečítala som si celú HT, a teraz ten prológ... je to perfektné :D neviem sa dočkať prvej časti! Máš o ďalšiu čitateľku viac :D

9. Dadusha přispěvatel
13.02.2012 [18:08]

DadushaTo je detail:DD Niečo so Slovenskom mala, to je základ:) A nie je za čo:) Tvoje poviedky si vždy rada prečítam:D

8. Katty
12.02.2012 [22:00]

perfektni prolog, uz se tesim na pokracovani :DDD doufam, ze Via to da Damonovi poradne sezrat, celkem by si to zaslouzil :DDD Emoticon Emoticon

7. Ivana
12.02.2012 [20:58]

Vieš čo ? Po tomto som sa práve rozhodla, že si prečítam predchádzajúcu sériu, ale mám radšej priestor Mystic falls (najmä osoby)a Klausa Emoticon (zlý chlapci Emoticon )... takže nech sa môžem pustiť do tejto časti úríbehu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. verca
12.02.2012 [18:55]

woow strasne jsem se tesila na dalsi kapitolu a sem rada ze uz vysla tesim se na to co bude s klausem abych rekla pravdu doufam ze klaus bude s viou a ze via bude na klausove strane bezvadna povidka :D

5. BJaneVolturi
12.02.2012 [18:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. AndrejQa
12.02.2012 [16:24]

Juhuuu strašne som sa potešila ked som zistila, že Proló je vonku!! Emoticon Veľmi ma zaujal. Hlavne koniec! Som strašne zvedavá či sa:
1. Via pomstí Damonovi.
2. ako sa to vyvinie s Elenou.
3. Ale čo bude s Klausom? Žeby sa pridá na jeho stranu??
Veľaa šťastia Emoticon

3. Killy přispěvatel
12.02.2012 [14:52]

KillyDadusha: Dosť si ma pobavila, keďže priezvisko "Lestrange" nie je práve slovenské.. EmoticonAle všimli ste si, že som sa inšpirovala Belatrix Lestrangerovou z Harryho Pottera, nie? Emoticon Ja ani neviem, či je Via prezívka, resp. skratka z nejakého mena... Berte to ako večnú Viinu záhadu, nemám v úmysle tu nápisať, z akej krajiny pochádza.. je jasné, že dosť často narážam na Slovensko, no je to dosť nepodstatné, čiže... Emoticon SimonQa, Dadusha, ďakujem za pekné komentíky,l ste moje slniečka... Emoticon Emoticon

2. Dadusha přispěvatel
12.02.2012 [14:42]

DadushaJasné, že musíš pokračovať ty trúbka:D Čo by som bez HT a aj jeho pokračiek robila? A určite aj ostatní:) Ak by si to chcela vzdať, zorganizujem nejakú bandu a my si ťa nájdeme:D Ale k prológu:
Super napísané(ako vždy:D). Chudák Via... S tou krvou ju chápem, ale stále mať obviazaný krk? To by som nevydržala:) Som zvedavá, ako zareaguje na Elenu:)
A rozmýšľam, že od akého mena je skratka Via. Teda je to skratka, či? :D Keďže je odtiaľto(ako som pochopila zo Slovenských mien kamarátov), napadá ma iba Lývia:D
No nechám sa prekvapiť a čakám na pokračko:)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Simonqua přispěvatel
12.02.2012 [13:15]

SimonquaUrčite má zmysel pokračovať! Emoticon. Teším sa na pokračovanie a na to ako si Via bude rozumieť s "Damonovými starými známymi" a čo bude mať Via s Klausom? A ako zareaguje Damon, keď uvidí Elenu? Dúfam, že ostane s Viou a konečne sa do nej zamiluje. Emoticon
Každopádne skvelá kapitolka ako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!