OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Cesta prekliatych - 19. kapitola



Cesta prekliatych - 19. kapitolaKapitola s názvom "Nákupy". V obchode však Via stretne niekoho, koho tam ani najmenej nečakala. Žeby niekto z minulosti? Užite si predposlednú kapitolu!

Cesta autom bola otrasná. Caroline celý čas trkotala o tom, či sa jej k pleti nehodí viac staroružová alebo svetloružová. Elena sa tvárila, že zaspala a Bonnie iba nesúvisle prikyvovala na každú Carolininu otázku. Via na svoje zhrozenie zistila, že s ňou začala preberať sex s Damonom. Očividne ju ešte neprešli zvrátené myšlienky z minulého týždňa, keď spolu hrali fľašu. Celé dni sa jej Via snažila vyhýbať, no nákupom sa nemohla vyhnúť a to rovno z dvoch dôvodov. Tak za prvé: Nemala si čo obliecť na ples. Za druhé: Caroline by ju tam aj tak prinútila ísť.

V Mystic Falls, ako už Via zistila, nie je ani jediný obchod so spoločenskými šatami. Zapadákov, povedala si mysliac na New York.

 

„A sme tu, ľudia!“ zaštebotala Care a zastavili pred obrovským obchodným domom. Elena otvorila oči a zhrozene si prezrela stavbu týčiacu sa rovno pred ňou.

 

„Ehm, Caroline... Stačí vojsť len do jedného obchodu, všakže?“ opýtala sa opatrne. Bonnie sa na Viu pozrela pohľadom je-to-zbytočné.

 

„Samozrejme že nie, Elena. Nepoznám jediný obchod, v ktorom by predávali topánky a šaty súčasne,“ odvetila trpezlivo Caroline cestou ku vchodovým dverám. Ako poslušné psíky ju nasledovali dovnútra.

 

„Tak teda navštívime dva obchody,“ nevzdala to ešte stále Elena, keď zamierili do prvých dverí napravo. Za sklom boli postavené ženské figuríny s nádhernými trblietavými šatami. Via s Bonnie ich rozhovor po očku sledovali v nádeji, že Caroline ustúpi.

 

„Ani nápad! Na tom plese sa opäť stretnem s Tylerom, má sa predsa vrátiť! Och, po takom čase ho opäť uvidím, Elena. A ja musím byť dokonalá!“ prehlásila a začala vyberať prvé šaty. Na „počudovanie“ rozhodla, že ako prvej budú vyberať šaty práve jej. Neprotestovali, aspoň budú mať od nej pokoj. Omyl!

 

„Elena, zlá veľkosť. Ja nemám osmičku!“ hnevala sa už asi po stý raz Caroline. Elena sa na ňu ospravedlňujúco usmiala a odbehla pre menšiu veľkosť. „Tááák? Ako vyzerám?“ dychtivo sa ich vypytovala a zopárkrát sa otočila okolo vlastnej osi. Dievčatá si ju zamyslene prezerali.

 

„Vyzeráš úžasne, sekne ti to!“ prehlásila Bonnie. Via súhlasne prikývla. Chvíľu sa zdalo, že to Care uspokojilo no potom rázne pokrútila hlavou.

 

„Nie, tie nie sú tie pravé,“ odsekla Caroline a zavrela sa v kabínke s tým, že sa prezlečie. Via si unavene vzdychla. Toto boli už piate šaty, ktoré jej perfektne sadli a ona ich neschvaľuje. Bože, to bude dlhý deň!

 

 

....................

 

 

Via vykukla spoza regálu. Pomaly sa pozrela doprava a doľava. Nikde nik. Spokojne si vydýchla a narovnala sa. Zatiaľ čo Caroline vyberala dokonalé topánky ku dokonalým šatám, ktoré si kúpila, Via sa nenápadne odkradla do vedľajšieho kníhkupectva a schovala sa v oddelení pre deti. Dokonca ani Caroline s jej upírskymi schopnosťami si nevšimla, že Via sa vzďaľuje. Elena s Bonnie to šťastie už nemali.

Via si sadla na detskú stoličku pri poličke s rozprávkami a šúchala si ubolené nohy. Carolinine šaty vyberali dve hodiny. Na každých sa jej niečo nepáčilo, či už farba alebo strih („Veľmi malý výstrih,“ tvrdila Care.). Via tŕpla, či ju tu Caroline neobjaví. Musela si už predsa všimnúť, že chýba. Začula niečí smiech a tak sa ešte viac skrčila. Osoba sa približovala. Via sa postavila a schovala sa za regál. Opatrne nakukla, kto sem ide. Boli to dve ženy, asi o dva roky staršie od Eleny. Prišli jej príšerne známe. Šokovane otvorila ústa, teraz, keď si ich mohla z blízka prezrieť, už presne vedela, o koho ide. Adriana?! Prue?!

 

„Čo myslíš? Popolušku alebo Snehulienku?“ vypytovala sa Adriana. Prue zamyslene našpúlila pery.

 

„Keď ja ti neviem. Vždy som mala najradšej Šípkovú Rúženku.“ Via nahlas zalapala po dychu. Jedna vec bola, že ich Via stretla v obchode pár kilometrov od Mystic Falls. Ale pristihnúť ich, ako si vyberajú detské knižky? Nešlo jej to do hlavy. Opäť si ich premerala od hlavy až po päty. Skoro vôbec sa nezmenili, a predsa boli o dosť iné. Prue mala oveľa dlhšie, nosila štýlové hranaté okuliare, cez ktoré takmer neboli vidieť jej oceľové oči a pod oblečením sa jej rysovali svaly. Pravdepodobne posilňovala. Adriana mala po lopatky ostrihané brčkavé čierne vlasy, hnedé oči jej žiarili, keď si prezerala obrázkovú knižku. Až potom si to Via všimla. Zdá sa jej to, alebo Adriana pribrala?

 

„Stále si myslím, že by si mala ukončiť štúdium, Adriana. Už dosť, že na teba celá škola pozerá ako na ducha. Som si istá, že by bolo pre dieťatko lepšie, keby si zostávala doma. Ben sa už o teba  postará,“ dohovárala jej Prue. Via si musela prikryť ústa rukou, aby ju nepočuli, lebo vykríkla. Adriana je tehotná?! Ako je to možné? A prečo mi to nepovedala?! premýšľala Via.

 

„Chcem dokončiť aspoň prvý ročník. Potom štúdium preruším, neboj sa. Do konca školského roka je to už len čosi vyše mesiaca, to vydržím. Preboha, Prue, som len vo štvrtom mesiaci!“ odsekla A odložila knihu s názvom „Aladinova čarovná lampa“.

 

„OK, nebudem sa s tebou hádať. Aspoň mi povedz, ako sa ona alebo on bude volať? Premýšľala si nad tým?“

 

„No... Ak to bude chlapec, bude sa volať Nathan. A ak to bude dievča... Páči sa mi meno Truedy. Veď vieš, po madam McC,“ povedala potichu Adriana so zasneným výrazom na tvári.

 

„Nevedela som, že sa volá Truedy. Páči sa mi... Bude to malá True,“ odvetila Prue s úsmevom. „Naozaj to nechceš povedať Vii a Rose?“ Adriana si chvíľu mlčky prezerala Zlatú knihu rozprávok.

 

„Až keď sa narodí. Pozvem ich na krst. Bude to prekvapenie,“ rozhodla napokon. „Okrem toho, nechcem im pokaziť šťastnú, dobrodružnú cestu okolo sveta s dvoma sexy chlapmi. Nie som si istá, ako to zoberú. Via ani Rose sa nikdy nezmienili, že by chceli mať rodinu. Myslíš si, že mi rodinu budú schvaľovať?“

 

„Že váhaš. Som si tým istá, sú to predsa naše kamarátky. S trocha šťastia im otvoríme oči a ony to s tými svojimi krásavcami skončia. Nič v zlom proti Damonovi a Thomasovi, no neprišlo mi, že sú rodinný tip.“

 

„Preboha, prestaň, Prue. Sú to ešte len deti, majú čas. Myslíš si, že popri tom, čo im život nachystal, chodili s niekym iným ako tými dvoma? Majú právu na prvé lásky a sklamania. A aj práve preto sa bojím ich reakcie. Kto by povedal, že my dve – známe voľné dievčatá so zmyslom pre nezáväzné vzťahy – tak rýchlo dospejeme? Popravde sa toho tak trošku desím. Vieš si predstaviť, že už nebudeme chodiť na diskotéky?“ uškrnula sa Adriana.

 

„Má to aj svetlé stránky,“ podotkla Prue.

 

„Áno, to má... Rodinu,“ prikývla. Spoločne sa začali vzďaľovať – išli smerom k pokladni. Via si všimla, že Adriana držala v ruke knihu „Malá morská víla“.

 

…....................

 

 O štyri hodiny neskôr Via sedela v aute, ktoré smerovalo späť do Mystic Falls. Spoločne s Caroline, Bonnie a Elenou si kúpili šaty na ples a práve sa tie tri rozprávali, aké to bude úžasné, keď Tyler príde domov. Via mlčala rozmýšľala nad tým, čo sa stalo v kníhkupectve. Myslela na to, aká je šťastná, že Adriana čaká bábätko a pravdepodobne sa bude v najbližšej dobe vydávať. Osteň žiarlivosti sa snažila skryť kamsi do úzadia.

 

***

 

Pre informáciu: Adriana s Prue majú okolo 21 rokov. Asi som to trošku pozmenila, no sedelo mi to tak. A ja pokorne čakám na vaše komentáre ku kapitole! Som veľmi zvedavá, čo na to, že je Adriana tehotná, hovoríte. :)

P.S. Neviem, kedy bude 20. kapitola, pretože bude extrémne dlhá. Pokúsim sa ju pridať ešte cez víkend.

Killy

P.S. FuckTheSystem:

Ak by si pravidelne chodila na moje zhrnutie, uvedomila by si si, že Ďalšia kapitolka tam je už od 18.5.2012. Nemôžem za to, že admini mi kapitolu schválili až teraz. Toto ma naozaj nahnevalo, a že kto tu má nízku inteligenciu!!! :(:(:(:( Kapitolu som dokonca uverejnila ešte skôr a už tu máš aj ďalšiu - 20.! Tak ja naozaj neviem, prečo sa snažím, keď na človeka nakričíte pre takú blbosť, ako je tvoja nepozornosť!

20.kapitola

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 19. kapitola:

4. FuckTheSystem
31.05.2012 [21:23]

probuh nešil tolik

3. BJaneVolturi
29.05.2012 [11:31]

No... Měla si s nimi popovídat... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Tereza
26.05.2012 [0:29]

Dokonalé to bylo, ale přišlo mi divné, že se jim Via neukázala. Těším se na další kapitolu, a doufám, že ji přidáš ještě o víkendu :).

1. Lulu
24.05.2012 [20:52]

Zaujímavé, už sa veľmi teším na poslednú kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!