OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Cesta prekliatych - 18. kapitola



Cesta prekliatych - 18. kapitolaVeľmi skoro tu máte aj ďalšiu kapitolku. Som si istá, že táto vás baviť bude. :)

Killy

Z prízemia sa ozýval nepríjemný zvuk zvončeka. Caroline sa vyšvihla na nohy a utekala otvoriť dvere návšteve. Do domu potom vstúpil Jeremy s Elenou a Damonom. Bonnie s Viou sa na seba iba pobavene zaškerili. Carolinin nápad, že sa dnes večer zabavia a zahrajú si fľašu s názvom povedz-pravdu-buď-odvážny-alebo-sa-vyzleč a popri tom budú popíjať alkohol, sa im príliš nepozdával, no boli ticho. Koniec koncov, kto by už len odporoval Caroline?

 

Care, čo sa stalo? Poslala si nám naliehavú sms-ku, že sa niečo deje a máme okamžite prísť,“ vyhŕkla Elena hneď pri dverách. Na tvárach Damona a Jeremyho bolo neskrývané napätie. Via si s Bonnie vymenila jeden významný pohľad a radšej boli ticho. Naliehavé?

 

„Na dnes večer si plány nerobte, vy traja si idete zahrať fľašu!“ zvískla od radosti a už za sebou ťahala Elenu s Jerom. Damona nemusela, ten išiel ochotne aj sám.

 

„Čože? Vravela si, že je to naliehavé! Mysleli sme si, že ste niečo našli ohľadom Stefana...“

 

„Och, Elena, nie všetko sa točí len okolo Stefana. Buď tak láskavá a nekaz nám srandu,“ prerušila ju, na počudovanie všetkých prítomných, už trošku podnapitá Bonnie. Elena otvorila ústa, že niečo povie, no nevydala ani hlásku a tak ich zase zavrela.

 

„Bonnie má pravdu. Tak teda, kde máte chľast?“ spýtal sa na rovinu potešený Damon a zamieril do obývačky. Keď prechádzal popri Vii, vrhol na ňu kradmý pohľad. Prečo bol vlastne Damon tiež tu? Care povedala, že pošle sms-ku len Elene a Jeremymu, pomyslela si.

Potom sa všetci presunuli do obývačky, sadli si na studenú plávajúcu podlahu a Caroline odkiaľsi vyhrabala prázdnu fľašku od šampanského.

 

„Viete... Ja asi nebudem hrať,“ ozval sa rýchlo Jer. Všetci na neho vrhli nahnevané pohľady a tak zmĺkol a potom už bol ticho.

 

„OK, pravidlá vám pre istotu zopakujem. Ach na teba ukáže hrdlo fľaše, ten, na koho ukázala druhá strana, sa ťa smie na niečo opýtať. Ak odpovedať nechceš, musíš urobiť presne to, čo ti prikáže. A ak už nebudeš mať naozaj na výber, niečo si dáš dolu. Neplatia sponky, gumičky, náramky a podobné blbosti. Vlastne... Aj ponožkám by som sa najradšej vyhla. Môžeme začať?“ Po týchto slovách sa všetci naraz rozosmiali. Caroline to najskôr zobrala ako súhlas a tak prvýkrát roztočila fľašu ona. Kým sa točila na šmykľavej podlahe, Via sa rýchlo porozhliadla okolo seba. Oproti nej sedela Caroline. Sakra! Z jej ľavej strany sedela Bonnie a z pravej Damon čo znamenalo, že pravdepodobnosť, že budú mať možnosť dať jej otázku, bola minimálna. Avšak aj tak možná. Vedľa Bonnie sedel Jeremy a vedľa Damona Elena. Via si skľúčene uvedomila, že najčastejšie jej bude otázky pokladať Care a bola si istá, že šetriť ju určite nebude. Fľaša sa dotočila. Hrdlo ukazovalo na Caroline a druhá strana bola otočená na Damona. Caroline si skľúčene zavzdychala. Damon sa škodoradostne zaškeril.

 

„Takže, milá Caroline...“ začal, „Priznaj sa, chcela by si sa so mnou ešte vyspať?“ Nikto nič nepovedal, očakávali niečo takéto. Namiesto toho sa všetci zvedavo zahľadeli na Caroline. Napokon vyhŕkla:

 

„Ale to nie je fér! Ak poviem, že chcem odvahu, všetkým bude jasné, že áno!“ Bonnie vyprskla a začala sa rehotať. Damon sa spokojne usmieval, načiahol ruku za fľašou a roztočil ju. Elena žalostne vzdychla a s obavami sa pozrela na Jeremyho.

 

„S kým si prišla o panenstvo?“ Elena otvorila ústa údivom. „Chcem to vedieť! Si moja sestra a mám právo dozvedieť sa viac,“ hájil sa. Via sa tlmene pochechtávala.

 

„Chcem odvahu,“ vyhŕkla. Jeremy sa na ňu sklamane zahľadel a na chvíľu sa zamyslel. Potom sa mu oči rozžiarili šibalstvom.

 

„Zaspievaj!“ prikázal jej rázne. Elena opäť nesúhlasne pokrútila hlavou – nevedela spievať a neznášala, keď sa pred všetkými musí strápňovať. Nakoniec si rezignovane vyzliekla tričko. Damon si ju premeral žiadostivým pohľadom, čo si Via nevšimla.

A takto to išlo hodnú chvíľu, fľaša sa stále zakrútila a v ďalšom okamihu sa všetci smiali z toho úbožiaka, čo to schytal. Dlho to však Viu obchádzalo až napokon predsa len – fľaška sa zastavila a ukazovala priamo na ňu. Na druhej strane bol Jeremy. Ten sa náramne zamyslel.

 

„Bol Damon tvoj prvý?“ spýtal sa napokon. Via stŕpla.

 

„No tak, Jer, čo ty stále máš s tými úchylnými otázkami?“ ozvala sa Caroline, na perách jej pohrával pobavený úsmev. Jeremy mykol plecom a vyčkával na odpoveď.

 

„No... áno,“ povedala napokon Via. Cítila, ako sa jej do tváre nahrnula krv. Rýchlo očami kmitla ku Damonovi, ale ten sa neprítomne pozeral kamsi do diaľky. Via sa teda načiahla za fľašou a rozkrútila ju. Caroline sa náramne potešila a hneď aj začala:

 

„Tak teda, Bonnie, s kým si naposledy mala sex?“ Via bola rada, že jej odpoveď nikto nekomentoval. Po ďalších pár kolách, keď takmer všetci boli už iba v spodnom prádle (spolu s Viou), sa fľaška zastavila a ukazovala na Jeremyho. Damon sa zamyslel, akú otázku mu položí.

 

„Páči sa ti niekto v tejto miestnosti?“ spýtal sa ho napokon.

 

„Chcem odvahu,“ povedal Jeremy trocha prudšie, ako normálne. Tentokrát však Damon takmer vôbec nerozmýšľal a bez váhania prikázal:

 

„Pobozkaj Viu.“ A keďže bol Jer iba v trenkách, nemal ani najmenšiu chuť odvrknúť a vyzliecť sa donaha. Zvlášť, keď po ňom Bonnie s Caroline tak pokukujú. Pozrel sa na Viu. Všimol si, že si nervózne
hryzie spodnú peru a to mu pripomenulo, čo sa stalo ráno. Napokon sa odhodlal a naklonil sa k nej, pri čom ich Damon zvedavo pozoroval.

Via trhane dýchala. Čo teraz? Behalo jej stále mysľou. Nemohla odmietnuť a nemala sa ani na čo vyhovoriť. Sakra! Napokon sa ich pery dotkli. Viou prešiel záchvev vzrušenia. Jeho pery boli tak... Mäkké a teplé. A nežné. Úplne iné ako tie Damonove. Už si myslela, že sa dotknú aj jazykmi, keď ich vyrušilo náhle odkašľanie a prudko od seba odskočili. Caroline sa na nich potmehúdsky usmievala a potom poznamenala:

 

„No teda... Damon? Ak by som si nebola istá, že máte jeden pre druhého slabosť, začala by som sa báť, že s tebou skončí. Tie iskri, ktoré medzi nimi lietali, sa mi priam trblietali pred očami.“ Via zahanbene sklopila hlavu a prekvapila sa, keď sa k nej Damon náhle nahol a vášnivo ju pobozkal. Automaticky sa pridala a bolo jej zvláštne, aké je to samozrejmé. A ako veľmi sa jej to páči...

 

„Myslím, že sa nemám čoho báť,“ odvetil Damon, keď sa odtiahol. Via si všimla, že sa v Jeremyho očiach mihol tieň, no potom to už bolo preč a tak si pomyslela, že sa jej to zdalo. Hrali teda ďalej. Nakoniec, keď už aj Bonnie ostala len v podprsenke a nohavičkách, sa hra skončila. Damon si pri tom mrmlal, že s nimi nie je žiadna sranda a, že mohli kľudne pokračovať ďalej. Nikto, dokonca ani len Caroline, nebola toho istého názoru. Aj keď boli značne pripití whisky a šampanským, dokázali ako-tak racionálne uvažovať. Všimla si, že sú už všetci oblečený a tak aj ona sa načiahla za svojim tričkom.

 

„Zabudla som vám povedať, že na budúci víkend sa koná Ples zakladateľov mesta. A nie že sa mi z toho niekto vyvliekne!“ varovala ich Care zdvihnutým prstom. „A vy tri,“ ukázala na Viu, Elena a Bonnie, „si na ďalšiu sobotu nerobte žiadne plány. Pôjde sa nakupovať!“ prehlásila. Elena s Bonnie naraz zavdychali a Vii došlo, že čo sa týka nákupov, Caroline patrí medzi maniačky. Potešilo ju to. Už dlho nebola medzi ľuďmi a neriešila normálne starosti normálneho človeka. Pozrela sa na hodinky. 23:45

A Damon akoby jej čítal myšlienky – chytil ju za ruku a povedal, že by už mali ísť domov. Nikto nenamietal. Všetci boli unavený. Elena nastúpila s Bonnie a Jeremym do svojho auta a odfrčali preč, pri čom im Caroline detinsky kývala z okna. Damon pretočil očami a tiež si sadol za volant. Na strane spolujazdca už bola Via.

 

Damon s Viou vstúpili do svojej izby. Zatiaľ čo on sa s prezliekaním veľmi neunúval – nechal si na sebe iba čierne rifle, Via si na seba natiahla tmavomodrú nočnú košieľku a ľahla si do postele. V miestnosti panovalo nepríjemné ticho. Okrajovo videla, že Damon nespí a mlčky hľadí do stropu. Vzdychla si a pretočila sa na bok chrbtom k nemu. Po chvíli zaspala.

No Damon nespal. Premýšľal nad Elenou, aj keď sa mu to zdalo voči Vii trochu nefér. Trochu... Uvedomil si, že mu ju Via nenahradí. Čo ako sa snažil, necítil ku Vii to, čo k Elene. Možno ju mal rád, možno sa pri nej cítil sám sebou, ale... Milujem Elenu, pomyslel si už takmer zúfalo. A Elena miluje mňa. Sama mi to povedala. Mysľou zablúdil ku jednému z dní, kedy sa stretol s Elenou v Grille. Uvedomil si, ako veľmi ju miluje a šiel za ňou. Povedal jej, čo k nej cíti a ona mu povedala tie najkrajšie slová, aké mohla. Vlastne v nich ani nedúfal. Milovala ho. Žiadal ju, nech na Stefana zabudne. Váhala. Vedel, čo si myslí. Stále milovala jeho mladšieho brata a nechcela ho zradiť. Nevedela, ktorého z nich viac miluje... A potom jeho prosbu, nech sú spolu, zavrhla. Kvôli Vii. Bola to jej priateľka, nechcela jej ublížiť. Damon tomu rozumel a nesnažil sa jej to vyhovoriť, tak odišiel. No teraz... Chce Elenu, tak veľmi ju chce mať pre seba. Via je prekážka, pomyslel si. Bol si tým istý. Avšak... Vôbec netušil, čo spraví.

 

***

 

Tak teda? Bola lepšia, ako tie minulé? Ja si myslím, že bola. Nasledujúca kapitola s názvom "nákupy". No, žiadna akcia ani reakcia, avšak trošku srandy by mohlo byť... ;) Neviem, kedy bude. Najneskôr vo štvrtok, no možno sa mi podarí aj skôr. Komentujte, prosím!

Killy

P.S. Moji milí susedia z Českej republiky, nebuďte smutní! Síce ste s nami prehrali, no uvedomte si, koľko ráz ste boli majstri sveta vy a koľkokrát my... Naposledy v roku 2002 :P. Tak nám držte palce!!!!! (Ste mali počuť Prešov, ako celý hulákal "Gooooooool!!!", keď sme skórovali. Mala som otvorené okno a bola sranda počúvať, ako stotisíc ľudí naraz kričí to isté slovo :D )

19. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 18. kapitola:

9. Aliska přispěvatel
28.05.2012 [21:05]

AliskaFuckTheSystem: Uklidni se prosím tě!!!

8. FuckTheSystem
28.05.2012 [20:46]

Wtf?!! Nová kapitolka bude najneskor ve čtvrtek jenže zlatíčko už je pondelí další týden to spěje o tvé inteligenci že tady píšeš bludy kreré ani jen nedodržíš!! Emoticon Emoticon

7. Lennie
21.05.2012 [14:29]

WTF? Damon sa akože pomiatol?! Gr, zabiť ho je málo! Už aj Klaus na mňa pôsobí lepšie, že by si Viu zaslúžil viac ako ten idiotský psychopat! Vrrrr...

6. Tereza
20.05.2012 [19:49]

Co to znamená Via překážkou?? To snad ne? Damon bude s Elenou? To se mi vůbec nelíbí. No nechám se překvapit :-). V hokeji jste si zasloužili vyhrát. Budu fandit ať máte zlato :)

5. NikkiR
20.05.2012 [18:49]

No tak tohle mi nedělej =D Via musí být s Damonem :D Mám chuť mu zakroutit krkem :D A to by ale nebylo moc pěkný :D Ale stejně by se mu nic nestalo =D ALe stejně =D Damon chtěl aby Jeremy políbil Viu? WTF?? Debil Damon =D Jsem zvědavá jak tohle dopadne =D

4. Lea
19.05.2012 [22:46]

Konečen konečne juj ako som sa nasmiala :DD ďakujem zasuper kapču
Haaaaaaaa tak Vám treba konečne sme Vám to natreli :D :) Slovenskoooooooooo som tak rada že sme dali dole kanadu aj čechy konečneeee 3:1 supeeeeer druhé miesto dúfam že dáme ale rusko ne ťažke len stačí veriť ;) no to bolo odveci ale nevadí :)

3. Damonika přispěvatel
19.05.2012 [12:23]

Damonika Emoticon Emoticon Emoticon Typická Caroline... Emoticon
Chcela by som vedieť, čo presne sa Damonovi motalo hlavou, keď nakázal Jeremymu aby pobozkal Viu. A to to nikomu neprišlo divné, že Damon chce, aby Jeremy pobozkal jeho frajerku?? Neva... len ten koniec.. chcem Viu s Damonom! No táák! Prečo mi toto robíš? Teším sa na ďalšu kapitolu, tak ju pridaj čo najskôr! Emoticon Emoticon Emoticon

2. Lulu
19.05.2012 [8:29]

Jeremyho úchylné otázky xD Kapitolka sa ma páčila, ten koniec asi najviac, vždy som bola za Delenu xD Už sa teším na tie nákupy :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BJaneVolturi
19.05.2012 [5:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!