OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Cesta prekliatych - 11. kapitola



Cesta prekliatych - 11. kapitolaKonečne tu máme Ďalšiu kapitolu. Nie je príliš dlhá. Pôvodne mala byť oveľa dlhšia, no povedala som si, že sa určite potešíte, ak ju pridám už teraz a nie až o týždeň. Žiadam vás o komentáre! Hlavne tie ma náramne motivujú a potom sa čudujete, že pridávam tak pomaly.

Killy

 

Práve ste sa prihlásili do skupiny „Striptérky v dôchodku“. ________ Všetci členovia sú Of-line.

 

UpírovaMilenka: Myslím si, že sa premenujem na UpírovuNevestu. No dúfam, že vy nie ste až tak zúfalé.

 

Pred dvanástimi hodinami:

 

Keď Via vstúpila do izby, Damon sa pohodlne rozvaľoval na posteli a čítal nejakú knihu. Po jeho pravici na nočnom stolčeku bol položený pohár s karmínovou tekutinou. Via znechutene nakrčila nos.

 

„Na dnes večer si nerob nijaké plány. Carol nás pozvala na večeru,“ povedala Via a otvorila skriňu. Začala sa prehrabávať vo svojom oblečení s túžbou nájsť niečo, čo by si mohla na dnešný večer obliecť.

 

„Od kedy poznáš Carol?“ ozval sa mierne prekvapený Damon nezdvíhajúc pohľad od stránok.

 

„Nepoznám. Volala mi Elena, keď som bola u Bonnie,“ povedala a vytiahla tri šaty. Jedny boli tmavomodré, druhé červené a posledné čierne. Všetky siahali tesne pod zadoček. Zamračená Via pokrútila hlavou a vopchala ich naspäť do skrine – o jej minulosti sa nikto nemusel dozvedieť.

Nevšimla si, že sa Damon pri Eleninom mene trochu mykol.

 

„Čo všetko vedela Bonnie o tvojom náhrdelníku a Michaelovi?“ spýtal sa Damon a zaklapol knihu.

 

„Michael je jeden z Pôvodných.“

 

„A tvoj prívesok?“

 

„Aké šťastie, že teba do toho nič,“ nepríjemne sa na neho usmiala Via. Práve zo skrine vytiahla nezábudkové šaty po kolená. Boli nádherné.

 

„Týka sa to teba a tým pádom sa to týka aj mňa,“ odsekol Damon. Postavil sa a nevšímajúc si pohára na stolčeku, zozadu podišiel k Vii. Bleskovou rýchlosťou jej zaboril tesáky do krčnej tepny bez ohľadu na bolesť, ktorú jej spôsoboval. Majetnícky začal sať vychutnávajúc si každú jednu kvapôčku. Via rukami zatlačila do jeho hrude, no nepohla ním ani o centimeter. Odtiahol sa až po hodnej chvíli, keď začala strácať rovnováhu.

 

„Otrasný spôsob, akým mi dať najavo, čoho všetkého si schopný,“ šepla vyčerpane snažiac sa o podráždený tón. Damon sa na ňu pokrivene pousmial červenými perami. „Pomocou náhrdelníka nájdeme hrobku, v ktorej je Michael uväznený,“ povedala mu napokon. Spokojne sa na ňu usmial, otočil sa na päte a vošiel do kúpeľne. Potom už Via počula tečúcu vodu.

Zopár sekúnd tam ešte tak stála premýšľajúc, ako tú ranu zamaskovať, no potom sa opäť rozhýbala. Z kabelky vytiahla akési obväzy a priložila ich na krk.

Nemyslela na to, ako sa jej tá rana stala. Konieckoncov, ona vedela, do čoho ide, keď sa rozhodla opustiť New York spoločne s Damonom. Aj tak jej bolo trošku ľúto, že ju neberie ako rovnocennú.

 


Keď Damon vyšiel z kúpeľne, bol už úplne oblečený a pripravený ísť na dohodnutú večeru. Mal na sebe čierne nohavice, čiernu košeľu a obutý bol v čiernych topánkach.

Aké kreatívne, pomyslela si sarkasticky Via. No musela uznať, že v tom bol náramne sexi.

Opäť sa zahľadela do zrkadla a rukou prešla po svojich nezábudkových šatách, ktoré kontrastovali s jej hnedou, opálenou pokožkou. Svetlé vlasy mala zopnuté v zaujímavom drdole, pri čom tu i tam sa jej uvoľnili naschvál zvlnené pramienky.

Tmavé oči si zvýraznila čiernou ceruzkou a tak sa zdali byť ešte väčšie a krajšie ako obyčajne.

Vyzerá nádherne, pomyslel si akoby v mrákotách Damon pri pohľade na Viu. Vzápätí sa však spamätal, podišiel ku stolčeku a zo šuplíka vytiahol tmavomodrú krabičku. Zozadu podišiel k Vii a keď si ho všimla v zrkadle, automaticky si rukami siahla na krk v domnení, že sa z nej chce opäť napiť. Zarazil sa a náhle pocítil výčitky svedomia, ktoré sa rozhodol potlačiť.

 

Zdvihol teda Viinu ľavú ruku a na voľné zápästie jej nasadil strieborný náramok. Bol jednoduchý – boli na ňom iba dva prívesky v podobe striebristých písmeniek „T“ a „F“.

Via sklonila zrak a zahľadela sa na šperk. Tichúčko zalapala po dychu.

 

„Čo znamená „TF“?“ spýtala sa šeptom.

 

„Together Forever,“ odpovedal jej Damon.

Via vedela, čo to znamená. Aj keď to neznela ako otázka, rozhodne ňou bola. Bola si istá, že vie, čo od nej Damon chce. Akurát si nebola istá svojou odpoveďou.

Damon myslel na Elenu. Týmto si dal konečne najavo, že s tým prestane. On nebude s Elenou. Hoci ju miluje. Elena je Stefanova a aj keď by za iných okolností neváhal a snažil sa o ňu zabojovať, teraz to nemal v úmysle. A to z jedného jediného dôvodu. Stefanovi to dlhuje. Ba čo viac, on mu dlhuje svoj život. A toto bolo minimum, čo preňho mohol spraviť. Mohol sa postarať, aby na neho Elena počkala. Alebo sa jej aspoň nebude stavať do cesty.

Aj keď... Bola tu aj Via. Tá Via, ktorá mu pomohla, keď to najviac potreboval. A mal ju rád. Dokonca viac, ako rád. Nebolo to iba o túžbe a slasti, ale aj o pocitoch. A to mu stačilo. Aspoň si to myslel.

 

Je krásny,“ povedala napokon Via. A touto jedinou vetou mu dala znak, že s ním ostane. Naveky.

 

…........................

 

Čo je nové, Is?“ ozvalo sa z telefónu.

 

Dal jej ho. Hneď potom, ako vyšiel z toho klenotníctva. Teraz nasadajú do auta a ona ho má stále na ruke,“ odpovedala mu potichu tak, aby ju nezačuli. Ešte viac sa skryla medzi kríkmi. „Čo mám robiť?“

 

Ty nič, Is. Elena sa už o všetko postará. A Jeremy tak isto,“ povedal. V hlase bolo jasne počuť náznaky širokého úsmevu.

 

............................

 

 

Dúfam, že som vás Klausom potešila. Je síce krátky, no pre nasledujúcu kapitolu náramne dôležitý. Prosím, komentujte!

 

Budem mať kopec času!

 

Alebo aspoň viac, ako doteraz - biologická súťaž je za mnou. ;)

 

Od teraz budem na CP a W pracovať oveľa viac. Ak sa mi bude dariť, tak by mali byť dve kapitoly za týždeň.

 

Killy
 
12.kapitola

 

 

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cesta prekliatych - 11. kapitola:

5. AriaSalvatore přispěvatel
20.04.2012 [1:02]

AriaSalvatoreskvelé,skvelé a ešte raz skvelé! ;) očakávam že ďaľšia kapča bude teda čím skor aby som mala čo čítať ;D a gratulujem,pekne pišeš ;)

4. Lulu
19.04.2012 [16:17]

Úžasné! Emoticon Som strašne zvedavá, čo ma Klaus za lubom Emoticon Teším sa na ďalšiu kapitolku! :) Emoticon Emoticon Emoticon

3. Katty
19.04.2012 [13:26]

pekne, moc pekne, jsem zvedava, jak to dopadne s Elijahem ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ivana
18.04.2012 [20:16]

Emoticon krásné, bol dam Damon aj Klaus (síce by som si ho rada užila viac)Emoticon
Inak tie šaty (nehovorím o vlasoch a dlhej príprave na tú večeru) v kombinácii s obväzom na krku budú vyzerať úžasne Emoticon Emoticon Emoticon
Nemám rada keď dlhodobo neviem o čo vlastne ide... takže dúfam, že čoskoro uvidíme Iss a Klausa zoči-voči Vii a spol.

PS: nemala som pocit, že by si Elena práve najlepšie rozumela s Viou, preto mi je trochu čudné, že s pozvaním jej volala práve ona...
PPS: v minulej kapitole bolo "„Ona... Je doma s Alaricom. Myslím si, že riešia šerifku Forbesovú,“ vykoktala napokon.". Čo sa to tam deje? Čo pred nami ešte skrývaš? Emoticon Mám taký pocit akoby chceli Viu držať ďalej .... alebo ju proste nemali radi

1. Gabby
18.04.2012 [15:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!