OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Čáry máry fuk! Prolog + 1



Čáry máry fuk! Prolog + 1Aly je vnučka váženého bradavického ředitele, ale taky úplně obyčejná dívka svého věku. Dobrá kamarádka Harryho Pottera, oblíbená studentka všech profesorů. Samozřejmě až na Severuse Snapea. Ti dva jsou totiž jako oheň a led.

Jste zvědaví na ostré slovní přestřelky? Máte rádi horko a napětí?
Tak to jste na správné adrese. :)

Prolog

Snape si pohrdavě odfrkl. Prý Mě urazí jen inteligent. Ta malá cácora už mu začínala lézt na nervy! Kdyby nebyla Brumbálova vnučka, už dávno by na ni seslal Mdloby! Nebo minimálně Levicorpus a zavěsil by ji do sklepení. Ať si taky užije! Takhle jí může udělit jen ten ubohý školní trest. I tak si ale často dokáže najít záminku, aby se nemusela dostavit. Pravá dcera svého otce, taky takový nafintěný, přidrzlý panák.
Ušklíbl se. Brumbálovy geny jsou očividně v nenávratnu...



1) Minerva vyřizuje vzkaz aneb I Filch má někdy víc smyslu pro humor, než ten... profesor!

„Slečno Brumbálová!" volala profesorka McGonagallová na malou blondýnku. Z učebny chodila jako poslední, vždy obklopena skupinkou kamarádů. Divoce rozhazovala rukama, vykopávala nohy, přičemž její příjemný alt a melodický smích zněly celou chodbou. Aly byla živá dívka, někdy až moc, jak vždy s úšklebkem dodával profesor Snape. Učitelský sbor ji však měl ve velké oblibě. A nejen proto, že byla vnučkou Brumbála, kterému se svou povahou tolik podobala.

„Ano?" otočila se rozjařeně. Tváře měla od smíchu tak rudé, až měla profesorka McGongallová nutkání sáhnout jí na čelo, jestli náhodou nemá horečku.

„Můžete, prosím, na slovíčko?" optala se. Aly jen ohrnula ret a pokrčila rameny.

„Jasně." Neubránila se však myšlenkám na to, jestli něco neprovedla. Stávalo se jí to denně. Něco řekla nebo udělala a druhý den ji málem přišel hulák z Ministerstva o ukončení studia v Bradavicích. Pochopitelně v tom byla ale vždycky nevinně. Profesor Snape totiž nikdy nepochopí srandu a pak je z toho průšvih. Někdy se vážně nedivila, že na sebe bere Nevillův bubák zrova jeho podobu...

„Co byste potřebovala?" zeptala se a skousla si ret.

„Pan ředitel vám vzkazuje, abyste se za ním po skončení vyučování zastavila," vyřídila profesorka vzkaz od Brumbála. Aly úlevně vydechla a protočila oči. V duchu měla sto chutí udělat takové to výchovné Ty, ty, ty, Minervo, takhle mě lekat!, ale udržela se.

„Neříkal proč?" zeptala se pátravě.

„Ne," opáčila. „Ale o profesoru Snapovi se nezmiňoval," mrkla na ni. Aly se usmála.

„Dobře. Tak teda nashledanou a Skoro bezhlavý Nick s vámi, paní profesorko!" rozloučila se rychle a vyběhla z učebny, aby stihla začátek Jasnovidectví.

­

¤¤¤¤¤

 

Energicky poskakovala krok-sun-krokem k Brumbálově pracovně. Červenozlatá kravata jí přitom lítala zprava doleva a školní plášť napůl zastrčený v batohu vlál, div ho už dávno neztratila. Cestou potkala Lenku, které energicky mávla. I přes svoji rozdílnost si velice rozuměly. Zastavila se až před velkým chrličem. Narovnala se v zádech a hrdě pronesla dvě správná slova, která byla klíčem k dědečkově pracovně. Tento týden to byla Ananasová kokoska. Pravda, sice trochu nelogické, uchichtla se, když hupsla na jeden ze schodků, ale bylo to to první, co ji napadlo, když se Brumbál ptal, co by se jí líbilo.

Čekala, než ji otočné schody dovezou až ke dveřím, a mezi tím si podupávala nohou a do rytmu broukala novou písničku od čarodějné skupiny Sudičky. Když ten přišerný zvuk drhnoucího kamene ustal, vyskočila a zaklepala na velké, železem zdobené dveře. Ani nečekala na odpověď - kdo jiný by teď mohl jít - a vklouzla dovnitř.

„Ahoj, dědo!" zahulákala zvesela. Místo toho, aby se setkala s těma nejmilejšíma pomněnkama na světě, se jí do tváře zabodly chladné oči Severuse Snapea. Překvapením jí ochabl úsměv na rtech. U Merlina, co tady ten pošuk dělá? V duchu se však musela rychle omluvit Moodymu. Takovou urážku si vážně nezasloužil. Pak ale málem rozmrzele mlaskla. Otráveně si pomyslela, že se s ní dnes ten podivný profesor táhne jako smrad.

„Aly!" ozval se potěšeně Brumbál, který se právě objevil v pracovně. „Už tu na tebe čekám!" Pak se ale otočil ke Snapeovi.

„Myslím, že už jsme se vším hotovi, Severusi. Můžeš tedy jít. Příští konzultaci máme ve čtvrtek." Snape jen kývl a vydal se ke dveřím. Kdyby Aly neuhnula, určitě by ji smetl. U dveří se jen krátce otočil.

„Nashledanou, pane řediteli," rozloučil se tím svým charismatickým hlasem, ze kterého Aly běhal mráz po zádech. Když za ním už skoro klaply dveře, ještě stihla zavolat rychlé Nashle. Snape ji málem zabil pohledem - odůvodnila si to tím, že pravděpodobně ještě nezapomněl na to z odpoledne - ale pak krátce kývnul.

Když zaznamenala, že jeho kroky ustaly a chrlič se dal do pohybu, hlasitě si oddechla.

„Z toho chlapa mám husinu až na zadku, vážně!" postěžovala si pohoršeně. Brumbál se hlasitě rozesmál.

„No co?" rozhodila rukama a přesunula se ke stolu, kde se rozvalila na jednu ze židlí, které tu byly připravené pro nejrůznější delegace. A nejen ty z Ministerstva. „Děláš jako by nebyl trochu..." Větu nedokončila, ale gesto, kterým si u hlavy udělala několik koleček prstem, mluvilo za vše.

„Aly!" napomenul Brumbál svou vnučku, ale v očích mu vesele hrálo. Měl ji skutčně rád. Pokaždé mu dokázala neskutečně zvednout náladu. Ona ale jen pokrčila rameny a nevinně se zazubila.

„Jak ses dnes měla?" zeptal se zdvořile a zasedl za svůj pracovní stůl.

„To jsem si s tebou jako měla přijít poklábosit?" zvedla jedno obočí.

„Zajisté, Aly. Jsi moje jediná vnučka, chci vědět, jak se ti daří," usmál se a sepjal ruce, aby si mohl hrát se svými palci a protáčet je.

„No," nadhodila. Poreferovat by mu mohla. Teda... samozřejmě, že vytušila, že dědečka zajímá hlavně studium. Jen kdyby o trošku lépe vycházela s proferorem Snapem, vykládalo by se jedna báseň. Takhle si ale bude muset dávat pozor na každé slovíčko, kterým se o něm zmíní. Ale za tu nehodu v jeho hodině přece nemohla! Kdyby tak nestál ten tupec Goyle a nevrazil do ní, nepřevrhl by se jí kotlík a Snapeovy boty by pak nevypadaly, jako kdyby je ohodil student, kterému po ránu nebylo zrovna nejlépe od žaludku. A jak ji pak seřval! Zažít tohle běsnění plachý prvňáček, má doživotní trauma. Rozhodně se ale nenechala zahanbit! Když ji se svým typickým jízlivým hlasem počastoval urážkou velmi hrubého zrna, skrz zuby procedila, že ji urazí jedině inteligent. V tu chvíli celá třída vybuchla smíchem, Harry s Ronem navíc vypadali, že si rozbijí nos o lavici, jak se lámali v pase a hýkali. A Aly... tu Snape probodl vražedným pohledem a Nebelvíru strhl deset bodů. Ona měla ale báječný pocit, že spravedlnosti přišla za dost.

„Inu?" ozval se zpoza stolu Brumbál a vědoucně koukl na Aly přes své půlměsícové brýle.

„Inu?" zopakovala a na jazyku znechuceně převalila pár peprných vět na Snapeovu adresu. Měla neodbytný pocit, že za návštěvou dědečka nestojí jen potěšení ze shledání a zdvořilá konverzace. Ušklíbla se. Jako by zrovna ona patřila mezi ty nejzdvořilejší. Ovšem na Brumbála a učitele, kteří tu učili, ehm... delší dobu, si toho zase tolik neodvažovala dovolovat.

„Byl tady i kvůli mně, že jo?" zeptala se nakonec Aly rezignovaně. Brumbál se jen lišácky usmál.

„Jsi chytré děvče, Aly! Ano, částečně ano."

„Ale dědo!" začela protestovat. „Já nemůžu za to, že má snad i Filch víc smyslu pro humor, než ten... ten... profesor!" To slovo plivla jako nějakou ošklivou urážku. ,,A navíc - ve zmijozelu jsou jen samí tupci!" dupla si. Albus Brumbál zatím pozoroval svou vnučku s potměšilým výrazem ve tváři.

„Domluvila jsi?" zeptal se, koutky mu cukaly.

„Ne! Jo! Nevím," zabrblala Aly ještě stále v ráži.

„Dobře, tak se zase posaď," pokynul jí. „Nechci ti nic vyčítat. Každý má občas své dny," mrknul na ni. Aly zbledla. Kruci, kdo jí šlohnul její menstruační kalendář?!

„A nehledě na to," pokračoval, „vidím v tobě až moc ze sebe, proto nemám ani to nejmenší právo ti cokoliv vytýkat, má milá," usmál se. Aly jen vykulila oči, čekala přednášky na téma Učitelům se nikdy nemá odporovat. Pak ale rychle kývla. Na jazyk se jí dral ještě malý dovětek o tom, že Snape je prostě morous, ale tím by mohla přednášku nechtěně započít. A tak radši rychle zatřepala hlavou a přijala dědečkovu nabídku citrónové limonády.

Jejich hovor se pracovnou nesl ještě několik dalších hodin.


Povídky od Mystery



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Čáry máry fuk! Prolog + 1:

11. nesinka přispěvatel
10.02.2011 [17:56]

nesinka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Mystery přispěvatel
23.01.2011 [19:43]

MysteryKurňa, ScRiB, tos mi to musela říkat? Jak se teď mám soustředit na práci a tajně nenakukovat na ffko a přiblble se nechichotat? Emoticon Emoticon
No, tak to teda potěš Pošuka. Teda... Pošuka radši ne. Emoticon
Chjo, ty víš, jak mě uvést do rozpaků, co? Emoticon Strašně moc ti děkuju, zlatíčko, vážně. Jsem moc ráda, že se ti Aly líbí! Emoticon Emoticon

9. ScRiBbLe přispěvatel
23.01.2011 [19:38]

ScRiBbLeMiláčku můj, tak to Ti teda budu psát, jelikož jsem měla co dělat, abych se neudusila, jelikož jsem byla nucena smát se potichu a víš, jaké to je? Celá jsem se třepala, cítila, že jsem v obličeji úplně rudá a neodvažovala se ani vydechnout, protože jsem věděla, ža jakmile to udělám, tak už nebudu schopna udržet smích a vybuchnu jako časovaná bomba. Emoticon

Jo, a ohledně Schnívání - už ho mám z krku a nemusím deptat samu sebe, že mi nejde napsat ani čárka. Už je dopsaná, ukončená a já sťastná, že jsem ji dokázala dotáhnout do konce. Emoticon

8. Mystery přispěvatel
23.01.2011 [15:39]

MysteryBerušky, mockrát vám děkuju. Jsem vážně ráda, že se vám to líbilo. Protože před Potterem mám vážně respekt, a pustit se do kapitolovky na tohle téma... no, možná právě proto, že to beru tak vážně, jsem to vzala trošku s humorem. Emoticon Emoticon
ScRiBbLe, ty mi tady budeš povídat něco o trhání bránic, jo? Hele, tak jestli chceš vážně umřít na smích, tak ti poradím jednu povídku. Jen si ještě musím vzpomenout na název... bylo to něco na S. Nějak Slo... ne, Slu... Smlu... Schnu... Sni - Schnívání! Jo, tak to bylo! Emoticon
Děkuju, hvězdičko, ty víš, jak to mám, že jsem strašně moc ráda, že se ti to líbilo. Emoticon Emoticon
LoveRain, to jsem si teda dala poštvat na sebe dvě snajperky! Emoticon Aspoň vím, že z datlovacího bunkru vůbec nemám vylízat a pro jistotu si pořídit pancéřovaný dveře. Se mi bude dobře dýchat! Emoticon
Jsem ráda, že ses bavila. Děkuju! Emoticon Emoticon
EleanorBrandst, už je toho všude jak na... dělanýho, co? Ja vím, no. A přesto jsem se do toho dala! Jsem ráda, že se ti to líbilo, i když už se ti Potter zajedl. Dík! Emoticon
Darien, ty-jejiž-potterovský-povídky-mě-dostávají (Emoticon), víš vůbec, jak je pro mě tvůj názor důležitej? Strašně moc. Úplně se mi z toho komentáře poskočilo celý osrdí. Děkuju ti. Emoticon Emoticon

7. Darien přispěvatel
23.01.2011 [14:44]

DarienU Merlinových kalhot! Emoticon

Tak tohle byl jedním slovem nářez! V prologu si Snapea vystihla dokonale. Emoticon Emoticon

A když nastoupila na scénu Aly hned jsem věděla, že se ze mne stává velká fanynka Čáry máry fuk! Miluju dvojici Aly a Severus, miluju to jak se oba nesnáší. A ta holka má prostě "grády".

Brumbál jako dědeček = geniální. V životě jsem si ho takhle nepředstavila. Musím přiznat, že jsem se skvěle bavila- Ne, nebalvila jsem se jenom skvěle, bavila jsem se přímo královsky. Emoticon

Musím souhlasit se všemi komentáři, co tu zazněly, protože všechny jsou pravdivé. Tahle povídka je prostě bombová!

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. EleanorBrandst přispěvatel
20.01.2011 [8:45]

EleanorBrandstKdyž jsem to otevřela, tak jsem se znuděně zatvářila se slovy: "Už zase něco okolo Harryho Pottera!" Nevím proč, ale od té doby, co jsem dočetla poslední díl, tak ho nemusím. Jenže tahle povídka se trefila přesně do správné vlny mé nálady a neprosto mě pohltila. Už teď se těším na další díl Emoticon Emoticon

5. ScRiBbLe přispěvatel
20.01.2011 [0:13]

ScRiBbLeLoveRain, tak to máme společné. Emoticon

Taky si nechám zdá o Tylerovi/Benovi.
Emoticon Emoticon Emoticon

Jo, tak to budeme snajpeřit obě dvě.

4. LoveRain přispěvatel
20.01.2011 [0:10]

LoveRainScRiBbLe, já věděla, že mi něco proklouzlo!!! jsem trošku roztěkaná osoba, no, obzvláště takhle před spaním Emoticon schovám si ji na ráno a zatím si nechám zdát něco moc hezkého o Tylerovi v podobě Bena Emoticon
Taky budu často vyhlížet, zkoumat, jestli nepřibyde další kapitolka o Aly. Budu tak trošku snajpeřit, vyjádřeno tvými slovy Emoticon

3. ScRiBbLe přispěvatel
20.01.2011 [0:06]

ScRiBbLeLoveRain, viď? Už se vidím, jak tam budu každý den velmi nenápadně nahlížet a čas od času Mysty otravovat, jak to vypadá s pokráčkem. Emoticon Emoticon

A k té mé slátanině - další jsem už včera přidala, jestli jsi nečetla... Emoticon

2. LoveRain přispěvatel
20.01.2011 [0:00]

LoveRain Emoticon Stačil prolog a jsem v pasti Emoticon Se vším, co jsem tak nějak chtěla sdělit, už vyrukovala ScRiBbLe, takže mě nezbývá, než s ní souhlasit (ha Emoticon podle komentáře v tom jedeme ScRiBbLe spolu a asi budeme u Mystery na shrnutí častými návštěvníky... mimochodem tvoji Stačí uvěřit povídku si taky pečlivě ohlídám Emoticon)
A jdu se taky klanět, protože jsem se neskutečně výtečně bavila Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!