OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Caroline Winchester II. - Surprise



Caroline Winchester II. - SurpriseCaroline pomaly kráča nocou. Niekto ale ide za ňou. Kto to je a čo chce?
Dean ide ako zmyslov zbavený v aute a chce nájsť Caroline za každú cenu. Čo vlastne je? Ako s ním súvisí?

Časť piata

Surprise

 

Išla som pomaly po chodníku. V diaľke som už videla môj dom. Od kedy som upír, ešte ani raz som sa nestretla s mamou. Musela ma pozvať dovnútra, ale čo si o mojom novom ja myslí?

Vzdychla som si. Určite ma považuje za monštrum a ani ma vidieť nechce. Veď kto by chcel takú dcéru, akou som ja? Nič nedokážem. Ani dostať z chlapa dôvod svojej návštevy tohto mesta. Musím zavolať Stefanovi, že sa mi to nepodarilo.

Siahla som do kabáta po mobil, no nebol tam. Do šľaka! Kde som ho len dala?!

„Caroline, porozprávajme sa!“ zakričal za mnou Klaus a už bol vedľa mňa.

„Ja sa s tebou už nechce rozprávať. Máš dosť zvrátené priority,“ zastavila som ho automaticky a kráčala ďalej. Stále bol vedľa mňa. Ako môj tieň.

„A čo ak ti poviem, že to teraz ľutujem?“ spýtal sa po chvíli ticha.

Okamžite som zastala a otočila sa k nemu. Založila som si ruky na prsiach a súdiaco sa naňho pozrela.

„A t ti mám akože veriť, že niečo ľutuješ? Vážne si myslíš, že som taká sprostá? To, že som blondína neznamená, že ti uverím. Zapamätaj si to,“ poradila som mu naštvane.

Akoby už len jeho mohlo niečo mrzieť. On nie je schopný ľútosti. To určite. Veď ho skoro ani nepoznám. Zabil ma bez mihnutia oka. Bolo mu jedno, kto som. Tak teraz je to už zrazu iné?

Boli sme už pred mojím domom. Začala som vo vreckách hľadať kľúče.

„Hľadáš toto?“ zaujímalo Klausa a v ruke točil s mojimi kľúčmi.

Vytreštila som oči.

„Ako si sa k nim dostal?“ zapišťala som a chcela mu ich vytrhnúť. On ale uhol rukou.

„Vypadli ti, keď si sa tak rýchlo obliekala a utekala odo mňa. Mala by si mi poďakovať, že som ti ich doniesol,“ vysvetlil.

Pretočila som očami. „Oh, no to určite. Nemám ti ešte poďakovať za to, že si ma zabil?“

„Caroline, prestaň s tým. Naozaj ma to mrzí. Keby som ťa vtedy poznal, neurobil by som to. Išlo mi o Deana. Všetko bolo kvôli nemu.“

Ako mi spomenul Deana, ešte viac ma nahneval. Kvôli nemu ma Dean opustil. Kvôli nemu Dean havaroval a teraz si na mňa vôbec nespomína. Jediný človek, na ktorom mi kedy záležalo ma opustil.

„Prestaň! Nechcem ťa počúvať.“

Stále mal moje kľúče. Vedela som, že toto nebude jednoduché.

„Vypočuj ma a dám ti pokoj. Nie je to dobrý návrh?“ Nadvihol obočie.

Vydýchla som nepotrebný vzduch a čakala, čo povie.

„Tak hovor,“ vyzvala som ho dúfajúc, že to nebude nič dlhé.

„Si výnimočná, Caroline. Keď si bola človek, bola si úplne iná, ako teraz. Páčiš sa mi taká, aká si. Vďaka mne si dostala šancu na nový život. Lepší život. Upírstvo je jedna z najlepších vecí, ktorá sa ti mohla prihodiť. Tak prečo odmietaš vidieť to, čo ti svet zrazu ponúka? Môžeš ísť hocikam, kam sa ti len spáči. Nemusíš už nikoho počúvať. Sama si si teraz pánom. A ja ti môžem to všetko ukázať,“ hovoril pomaly, so zasnením a krásnym úsmevom na tvári.

Stála som tam ako taký stĺp premýšľajúc o všetkom, čo mi teraz povedal. Znelo to tak krásne! Naozaj by som chcela spoznať svet.

Ale... to som chcela s Deanom. Plánovala som sa pridať k nemu a Samovi a loviť s nimi.

Pokrútila som hlavou. Dean je preč. Ja som iná, všetko je v riti!

Preglgla som veľkú hrču, ktorá mi navrela v hrdle.

„Skončil si?“ zachripela som.

„baví ťa takto klamať samú seba? Tváriš sa, že to, čo som ti povedal, ti je ukradnuté, ale pravda je opak.“ Podišiel ku mne bližšie.

„Poznám ťa. Viem, aká si. Sme rovnakí, Caroline. Ja a ty,“ šepol mi a naklonil sa ku mne bližšie.

Chcela som ustúpiť, ale nohy ma neposlúchali. Celé moje telo si robilo, čo chcelo. Jeho pery sa priblížili k mojim a jemne sa o ne obtreli. Keď si všimol, že som sa neodtiahla, priblížil sa viac. Ja som len tak stála a nechala ho, nech ma bozkáva.

 

Pohľad Deana:

Veci sa mi zrazu začali vybavovať. Spomienky sa mi začali vracať. Jasne som si spomínal na to, že som tadiaľto už šiel. Začalo sa mi vybavovať, ako na mieste spolujazdca neraz sedela Caroline. To, ako sa na mňa vždy usmievala a ako bola nahnevaná, keď som ju nechcel nechať šoférovať. Bolo to späť.

Spomalil som. Vedel som, že sa blížim k jej domu. Zaparkoval som auto medzi kríky tak, aby ho nebolo vidieť a vystúpil som.

Pred dverami jej domu boli dve osoby. Jeden muž a... zaostril som zrak... Caroline. Blonďaté kučeravé vlasy jej strapatil vietor. Priblížil som sa opatrne bližšie. Chcel som vedieť, čo sa tam deje. Mužovi som ale nevidel do tváre.

Zrazu sa stalo niečo, čo som vôbec nečakal. On sa k nej priblížil. Najprv pomaly, akoby sa bál, že sa odtiahne. Potom ju pobozkal a ona sa neuhla.

Zatajil som dych. Toto je moja Caroline? Tak rýchlo si za mňa našla náhradu?

Zaškrípal som zubami. Pochytil ma taký silný hnev. Zrazu všetko hnev, čo som cítil voči Samovi bol preč a vystriedal ho len hnev k nej. Takto jej na mne záležalo? Že sa už ťahá s iným?

Zhlboka som sa nadýchol a nasadol do auta. Bude lepšie, ak odídem. Dupol som na plyn a uháňal preč z Mystic Falls. Namieril som si to za Samom. Musím sa mu ospravedlniť.

Mýlil som sa v ňom.

 

Pohľad Caroline:

Moje telo zrazu samo od seba oživlo a moja myseľ ho začala kontrolovať. Rýchlo som sa od neho odtiahla.

„Tak dosť! Nemôžeš ma len tak pobozkať?!“ jačala som ako zmyslov zbavená. „Ja... musíš ma nechať na pokoji. Som príliš rozumná na to, aby som ti to všetko uverila!“ Rýchlo som mu vytrhla z ruky kľúče, odomkla dvere a zabuchla ich za sebou. Bolo mi jedno, ako na to zareaguje.

Ja nemôžem. Milujem Deana a stále ho milovať aj budem. Nikdy nezmizne to, čo k nemu cítim. Ako upír ho milujem ešte viac, síce viem, že on mňa vôbec.

Vzdychla som si a hodila kľúče na skrinku. Bol na nej aj mobil.

Vydýchla som si. Našťastie. Aspoň môžem zavolať Stefanovi. Zobrala som ho do ruky a pozrela sa naň. Jeden odkaz.

Okamžite som si ho pustila.

„Ahoj, Caroline, tu je Dean. Som na ceste za tebou, ale ak sa dostaneš k tomuto odkazu skôr, tak mi prosím zavolaj.“

To bolo všetko. Nič viac. Zložila som mobil a preglgla.

Čo urobím teraz?


Tak čo na to hovoríte? Páčilo sa?

No a tto kapitolu by som chcela venovať LOLstories. Všimla som si, že to čítaš a som veľmi rada, že sa ti to páči.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Caroline Winchester II. - Surprise:

3. Kathleen přispěvatel
19.03.2013 [18:16]

KathleenJéj... tak on se vrátí a zase hned odjede Emoticon Taky si to mohl alespoň nechat vysvětlit né?? Emoticon No i když já jsem stejně spíš pro Klaroline ale stejně EmoticonEmoticon Tady jsem se ještě úplně nerozhodla komu fandit Emoticon Emoticon Emoticon No... těším se na dalšíí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Perla přispěvatel
18.03.2013 [16:42]

PerlaSimones: nuž... tak Caroline bude najprv musieť prísť na to, že to Dean videl. A, samozrejme, sú tu komplikácie ohľadom toho, čo o nej on ešte nevie. Emoticon Emoticon

1. Simones
18.03.2013 [16:06]

proč všichni vždycky odejdou dřív než se ukáže, jak to bylo doopravdy ! :D no teď ho asi Car moc rychle zpět nezíská, když viděl, co viděl..

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!