OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Bitches - 2. kapitola - Divočina



Bitches - 2. kapitola - DivočinaTakže, ďalšia časť s názvom Divočina, čo sa stane? No už z názvu Vám musí byť jasné, že to nebude nijako nudná kapitolka. Peťa sa stretne s jedným človekom po dlhej dobe, ako to dopadne? A čo Damon? Je šanca, že by začali od začiatku? A ako je do toho zamotaná celá Katherin?
Príjemné čítanie, Leainka :)

2. kapitola

Divočina

Otvorím dvere svojho bytu.

„Vrátila si sa.“ Mohlo mi napadnúť, že tu bude Damon. Postavil sa z kresla. Pomalým krokom sa blíži ku mne.

„Neprišla som kvôli tebe,“ tvrdo odvrknem a položím kľúče na stolík.

„A si myslíš, že ja som prišiel sem len tak?“

„Nie, tak čo chceš?“ nadvihnem obočie.

Rukou mi prejde po krku.

„Všetci ti skočili na to, že si sem prišla kvôli Katherin, ale mňa si neoklamala.“

„Lenže ja som neklamala, ak chceš niečomu veriť, tak ver tomuto.“  Pozriem mu do očí. Nezmenil sa, vôbec sa za tú dobu nezmenil.

„Neklam!!“ skríkol po mne a chytil ma pod krk. Čo s tým všetci majú?

„Daj mi pokoj, Damon. Som silnejšia ako ty. Nepokúšaj ma,“ naštvane naňho pozriem.

Päsťou tresne do steny a spraví v nej dieru.

„Si chorý.“

„Ty si chorá, zaslúžiš si smrť za to, čo si mi spravila.“ Zdá sa mi to, alebo som naozaj v jeho očiach uvidela smútok.

„Priznaj si to. Si rád, že ma vidíš. Chýbala som ti,“ samoľúbo sa usmejem.

„Nie, nechýbala.“ Pri tej vete sa mu zlomil hlas.

„Ale áno, chýbala.“ Stiahnem ho za košeľu k sebe a začnem sa s ním vášnivo bozkávať.

Rukou mi vojde pod tričko. Tričko mi vyzlečie a odhodí za nás.

Upírskou rýchlosťou ho pritlačím k stene oproti.

Košeľu mu rozopnem a rukou prechádzam po jeho nahej hrudi.

„Počkaj, počkaj. Pauza. Musíme sa porozprávať a potom môžeme pokračovať. A možno budeme spolu.“ Prudko ho odstrčím.

„Čo chceš?“ spýtam sa otrávene.

„Len jednu odpoveď.“ Prevrátim očami.

„A to je?“ Zhlboka sa nadýchne a chytí mi tvár do dlaní.

„Cítila si ku mne niečo? Záležalo ti na mne, alebo si to len predstierala?“ Mohla som tušiť, že sa ma toto spýta. Chytím mu jeho ruky, ktorými  ma drží a dám si ich dole z tváre.

Pozriem naňho kamenným pohľadom.

„Popravde, bol si len moja hračka. Bezvýznamná hračka. Nič viac a nič menej.“ V jeho očiach sa čosi zalesklo. Slzy. Ale ako rýchlo sa objavili, hneď aj zmizli.

„Toto som chcel vedieť. Si horšia než Katherin.“ Usmejem sa. Ako mi to lichotí.

„Mal by si ísť, alebo ťa rajcuje byť niekde, kde ťa nikto nechce?“ nadvihnem obočie.

„Mrcha.“

„Fajn, cíť sa tu ako doma.“ Pozriem naňho a v sekunde som preč.

Len čo som sa uistila, že za mnou ten blbec nejde, vytočila som číslo na Kat.

„No, kde si, moja?“

„Peťa, musíš sem prísť. Som pri lese v dome. No však vieš, nie? Jediný dom pri lese. Obrovská vila.“

„Ach bože,“ povzdychnem si. „No idem tam.“ Zložím a rozbehnem sa tam.

Netrvalo to veru dlho.

Otvorím dvere domu. Na kresle oproti ma čaká Kat.

„A čo tu akože robíš?“ Nadvihnem obočie a ruky si založím na prsiach.

„Ani si nedala vedieť, že si prišla,“ ozve sa hlas zhora.

Automaticky otočím hlavu za hlasom.

Pozriem na Kat.

„Je to...“ Nedokončím a už stojí za mnou. Ucítim jeho ruky okolo svojho pása.

Otočím sa mu tvárou.

„Kol,“ usmejem sa a objímem ho.

„Ako za starých časov. Pamätáš, Peťa? Ja, ty a Kol.“

„Jasné, že pamätám. Ako by som aj mohla zabudnúť. Teda, Kol, vôbec si sa nezmenil.“

„Tak díky. Za to ty sa mi páčiš viac. Väčšia mrcha z teba.“

„Takže keďže sme teraz kompletní, ideme naplánovať náš plán?“

„Samozrejme.“ Kol ma pustí a sadnem si na stoličku oproti Kat.

Nedá mi to a sadnem si naňho.

„Ako viete, chcem Stefana. Problém je Elena. Kol, a keďže si pôvodný, môžeš ju ovplyvniť?“

„No, môžem. Ale stále nechápem, čo z toho budem mať.“ Na to sme sa len s Kat usmiali.

„Bude to zábava, najmä, keď Damon zistí, že bola ovplyvnená a sám si vravel, že ho nenávidíš.“

„Vidno, že vy dve ste sestry. Jedna väčšia mrcha ako druhá. Ale beriem. Znie to ako zábava.“

Spolu sme si spojili ruky do sľubu.

„Fajn, tak ja padám,“ povie Kat a už aj je preč.

Postavím sa aj ja.

„To už ideš?“

„Nie, len si vymieňam stranu,“ usmejem sa a sadnem si naňho obkročmo.

Jednou rukou ho chytím okolo krku a druhú mu vpletiem do vlasov.

Pritiahne si ma viac k sebe a drsne ma začne bozkávať.

Upírskou rýchlosťou sa premiestnime do jeho izby.

„Si mrcha, takto zradiť vlastnú sestru. To sa mi páči,“ usmejem sa a zhodím ho na posteľ.

„Myslíš si, že mi na Kat záleží?“ ironicky sa zasmejem.

„Nie, nemyslím. Inak by si to nespravila. Toto ma na tebe vždy priťahovalo. Tá temnota, ktorá ťa obklopuje.“ Dám mu ukazováčik pred ústa.

„Už nemel, pri sexe som ešte nepočula nikoho rozprávať tak, ako teba.“

„No, ešte to nie je sex,“ zasmejem sa a vyzlečiem mu tričko.

Spojím naše pery a začneme zo seba strhávať oblečenie. Po všetkých tých rokoch, čo sme spolu neboli, tento deň stojí za to.

Nie je medzi nami žiadna hlúpa láska.

Neberiem to nijako záväzne.

Začnem mu dávať bozky na hruď a idem nižšie, až sa dostanem k jeho boxerkám.

Jedným pohybom mu ich dám dole.

Jazykom mu prejdem po prirodzení.

Kol slastne zavzdychá.

Strčím si do úst celý jeho žaluď a hrám sa s ním ako s lízatkom.

Nakoniec si ho dám do úst celý a pohybujem hlavou hore a dole.

„Ach bože,“ slastne vzdychá Kol. Usmejem sa a rukou mu po ňom prechádzam. Vytiahnem si ho z pusy a jazykom prechádzam zo strany na stranu.

Kol to už, ale nevydrží a prevrhne si ma pod seba.

Jazyk mi strčí do úst a jednou rukou sa vyberie po mojom tele. Zastaví sa dole, až pri stehnách.

Prechádza mi tadiaľ rukou. Roztvorí mi stehná a rukou mi prechádza po vnútornej strane pravého stehna.

Ucítim v sebe dva jeho prsty.

Pohybuje sa vo mne rýchlymi pohybmi.

Zavzdychám mu do úst. To mám za to, že som ho tak dráždila.

Jazykom sa pomaly posúva dole. Pár bozkov mi dá na bruško a ide dole, až príde k intímnemu miestu.

Ako mi toto chýbalo za tie roky. Nebol to Damon, ale Kol. Aj keď, nebola som celú večnosť bez neho. S Kolom som v kontakte, už dlhšie.

Ucítim v sebe jeho jazyk.

Slastne zavrčím a zavriem oči.

Ach bože.

Po chvíľke pridá aj prsty.

Nechty zaryjem do periny. Som na vrchole blaha. Ten pocit vzrušenia vo mne priam kypí.

Slasť, ktorá sa bije na povrch, ma úplne dostáva.

Znova sa vracia jazykom cez moje bruško a zastaví sa mi pri prsiach.

Zoberie si jedno do ruky a hrá sa mi s ním.

Na druhé mi prisaje svoj jazyk a krúži ním dokola. Začne mi ho jemne hryzkať. Bože. Stiahnem ho k sebe a prevalím sa na neho.

„Nie, ideš podo mňa,“ stiahne ma pod seba. Zavrčím. Nie, ja chcem viesť.

Ucítim, ako sa mi medzi stehná dostáva jeho penis.

Roztiahnem nohy a už len cítim, ako je vo mne.

Najskôr sme sa pohybovali pomaly, no potom to bola divočina.

Striedali sme rýchle tempo s pomalším a nielen to, ale aj rôzne polohy.

Usmejem sa naňho a dám sa do mačacej polohy. Keď ucítim, že je znova vo mne, len ticho zavzdychám.

Bože, akoby vo mne všetko explodovalo.

Oči sa mi zmenia a zuby vystrčia. Zahryznem sa mu do krku. Z krku sa začne valiť krv tak sladká - ako med. Jazykom si zlíznem krv z pier. Tá vlna, ktorá ma zaplavila, to blaho, bolo krásne.

Nakoniec si ľahnem Kolovi na hruď.

„To bola divočina,“ zasmejem sa a na hrudi mu zaspím.


Tak a máme tu koniec, páčila sa Vám? Som rada za každý koment.

A ohľadom pár vecí, takže po 1. - Je to písané v slovenčine, ale to nevadí, pomýliť sa môže každý.

A po 2. - Postava má naschvál meno Peťa, jednak, pretože ja sa volám Peťa a tá postava znázorňuje mňa, a na Slovensku meno Peťa sa objavuje zriedkavo, nemyslela som na to, že u vás je často.

A ani ja nemám veľmi rada Elenu a myslím si, že ťa poteším v ďalších kapitolkách. :)

Leainka :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bitches - 2. kapitola - Divočina:

3. Vanillkagirl3 přispěvatel
28.05.2017 [19:16]

Vanillkagirl3Vau mam rada keď sa objavujú nové dvojníčky. Emoticon Emoticon Emoticon

2. LOLstories přispěvatel
15.12.2012 [19:57]

LOLstoriespěkná divočina Emoticon Těším se na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Killy přispěvatel
15.12.2012 [19:32]

Killypáni, to ale bola divočina!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!