OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » AC Brotherhood - Tajemství rodu Borgia - Prolog + 1. kapitola



AC Brotherhood - Tajemství rodu Borgia - Prolog + 1. kapitolaMoje fantazie: Jsem velká fanynka AC. Takže tady je má nová povídka. :)) Tato povídka se týká mladší sestry Lukrezie Borgie. Rodrigo Borgia měl spoustu dětí, a z Wikipedie víme o třech synech a dceři s Vanozzou, s první manželkou, i o dceři Isabelle, ale dále měl další tři děti. Ty jsem si vymyslela, ale Orella de Marelli jeho milenkou nějaký čas byla. Příjemné čtení :))

Prolog   (1491)

„Počkej na mě!“ zavolal chlapec na svou sestru.

Dívka se zazubila na bratra.

„Nikdy!“ ukázala na svého bratra dlouhý nos.

Obě děti běhaly po velké zahradě patřící k Andělskému hradu. Z balkónu pod ochranou dvou stráží je bedlivě sledovala jejich matka. Byla nadšena, že mladší z nich, dívenka, lehce uteče o rok staršímu bratru. Za krátko se k nim připojila blonďatá dívenka se třemi bratry a jejich matka Vanozza se usadila v zahradě a pozorovala všechny děti, jak si hrají. Bez ohledu na to, jak se dětí matky nenáviděly, děti se měly rády. Vždyť to byly sourozenci!

Na nejvyšším balkóně vystoupil tlustší muž v tunice kardinála.

Rodrigo Borgia v tu dobu ještě nebyl papežem, ale milenek měl kolem sebe hafo. A dětí jako smetí. Ke všem se však hlásil a všechny měl rád. Syny učili ti nejlepší učitelé a později i šermíři a dívky ty nejlepší vychovatelky a dvorní dámy.

Orella de Marelli se usmála na své dva potomky a i se stráží zmizela ve své komnatě za nejmladším synem Rodriga Borgii.

Její dvě starší děti si bezstarostně hrály se svými sourozenci a ani jeden z nich nic v tu chvíli neřešil.

 

*****

 

Ezio Auditore da Firenze, asasín, konečně dokonal pomstu za své dva bratry a otce. Očistil skrytou čepel a vydal se pro koně. Byl čas vydat se na cestu zpět do Monteriggioni. Vrazi jeho bratrů a otce jsou mrtví, je na čase vybudovat spolu s ostaníma asasínama nový svět.

A začnu jablkem ráje!

Ezio ani netušil, že tuto větu si v té samé chvíli řekl i Rodrigo Borgia.

Začíná nový boj mezi asasíny a španělským rodem Borgia.

 

1. kapitola

O sedm let později                  (1498)


Rodrigo Borgia se stává papežem Alexandrem VI. Se svou velmi početnou rodinou se stěhuje do Vatikánu, ale stejně stále dál sídlí v Andělském hradě.

Jeho druhý nejstarší syn s Vanozzou umírá a na jeho místo nastupuje jeho starší bratr Cesare. Ten pořádá tažení a jedno z nich je na Monteriggioni.

V této bitvě zabije Eziova strýce Maria, uvězní na Andělském hradě Caterinu Sforzu a město lehne popelem.

Ezio, jeho matka Maria a jeho sestra Claudia stihnou uprchnout spolu s hrstkou vojáků a měšťanů, přesto v Eziovi, kterému je pomalu přes čtyřicet, neuhasíná touha pomstít strýce.

 

*****

 

Ezio stál s Bartolomeem, svou sestrou, La Volpem a Machiavellim uprostřed síně sídla asasínů na ostrově Tiber.

Bylo rozhodnuto. Příští čtvrtek, až přivezou Caterinu Sforzu na hrad, se tam Ezio vydá.

Machiavelli zdůrazňoval, jak moc je důležité zabít Cesareho a papeže, ale pro Ezia byla v tu chvíli důležitější Caterina.

 

*****

 

„Lucrezie? Můžeš sebou hnout? Nemíním tu vystát důlek!“ pokřikovala na svou sestru u dveří její komnaty Orelly dcera a netrpělivě bouchala do dveří, než se milostivě otevřely.

Lucrezia se na svou sestru usmála. Na dnešní slavnost si na sebe vzala bílé šaty s tmavě modrým živůtkem. Vlasy si zapletla do zlaté síťky a na krk pověsila zlatý křížek.

Její sestra si vzala smaragdové šaty a bílý živůtek. Na krku se jí tkvěly bílé a smaragdové perly a ve tmavě hnědých vlasech bílá síťka se zlatými ozdobami.

Obě vypadaly skvěle, přestože je od sebe dělily dva roky, hodně si rozuměly.

Slavnost se konala ve velkém sále Andělského hradu na počest svatby Lucrezie a jejího druhého manžela Alfonse Aragonského.

Lucrezii bylo osmnáct a její mladší sestře šestnáct, když se znovu vrhly do víru intrik, zrady a pomsty.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek AC Brotherhood - Tajemství rodu Borgia - Prolog + 1. kapitola:

2. HetaliaCZAnnie přispěvatel
02.07.2014 [1:07]

HetaliaCZAnnieAnnušce se to líbí ^^ Zase něco, co zaujme i mě.. Emoticon Emoticon

1. Mea přispěvatel
01.07.2014 [21:10]

MeaJelikož tomuhle tématu přeci jenom moc nerozumím, tak jsem se v tom trošku ztrácela. Emoticon No, myslím, že se budu rozhodně těšit na další kapču, když si nám teď dala tak hezky přičichnout a rychle to usekla. Emoticon Chvilkami se mi věty zdály až moc... zmodernizované. Já bych, ale stejně nedala ani to, takže což. Emoticon Poslední větička... Hmmm... Krása! Úplně jsi mě nalákala! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!