OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Zamilovaný do dračice Kapitola 1



Zamilovaný do dračice Kapitola 1Katherine a Elena jsou dvojčata. Muži si chtějí vzít Katherine, ale nikdo si nechce vzít Elenu kvůli její dračí povaze. Kdo bude dost odvážný ucházet se o ni a vzít si tuhle dračici? Podle originální autorky inspirováno Shakespearovou hrou, pravděpodobně Zkrocení zlé ženy, podle překladu. Povídka je se souhlasem přeložena od taekwongirl360.

 Zamilovaný do dračice

Kapitola 1

 
Stefan se právě vracel do města Mystic Falls po svém dlouhém a vyčerpávajícím výletu do Evropy.
 
Nikdy v tom městě nebyl, ale protože jeho asistent chtěl, tak se k němu přidal.
 
Po tom, co vešel do města, setkal se s auty a malými budovami, ve kterých byly malé obchůdky.
 
Město samotné nemělo moc sousedství, ale bylo to tam útulné.
 
Jeremy byl Stefanův asistent a pravý kamarád. Jeho otec chtěl, aby Jeremy šel s ním. Byl loajální a upřímný společník, stejně jako kamarád. Stefan byl rád za jeho společnost.
 
Když auto vjíždělo do města, Stefanovo oko zachytilo ženu. Byla nádherná, s tmavě hnědými kudrnatými vlasy a procházkovou chůzí. Pokud by se někdo podíval blíž, viděl by, že ji následují očima všichni mladí muži.
 

Zastav tady, Herberte," požádal řidiče. Jeremy hodil na Stefana tázavý pohled. Jenom chci něco vidět." Do minuty auto zastavilo, Stefan vylezl z auta a běžel po chodníku.

Troubila na něj auta, když přecházel silnici v nevhodnou dobu.
 
Následoval dívku po ulici. Nešel rovnou k ní, ale všiml si, že kolem sebe měla atmosféru ve stylu Můžu mít jakéhokoliv muže, kterého chci, a kdykoli ho chci." Přišlo mu to atraktivní.
 
Následoval dívku k něčemu, co vypadalo jak ohromný dům. Schoval se za dřevěným plotem, ale stále ji sledoval, jak jde k předním dveřím. V tu chvíli se u dveří objevili dva další muži, dívka šla do domu. Zastavil je muž.
 
Gentlemani, jak jsem vám vysvětlil předtím, nemůžu provdat svou mladší dceru Katherine, dokud neprovdám tu starší Elenu." Starší muž mluvil laskavě, ale přísně.
 
Ale nikdo si nevezme Elenu. Promiň, že to říkám, ale ona je ďábel!"
 
Věř mi, Tylere, nikdo tomu nerozumí víc než já, ale jak jsem řekl, v Gilbertově rodině je tradice provdávat potomky podle věku, a já nemů-"
 
Ale pane, nikdo si nevezme dračici, jako je ona!"
 
Rozumím tomu, pane Donovene. Ale pokud ne vy, tak najděte někoho, kdo ano!"
 
Stefan poslouchal konverzaci. Takže byly dvě dívky, ta jedna, kterou viděl, byla Katherine, ta mladší z těch dvou. Vypadala sladce. A podle těch dvou mužů, kteří se o ni ucházeli, ta starší byla Elena - ta zlá.
 
Jedno okno z horních ložnic se otevřelo. Vylezla hlava - dívka, která vypadala přesně jako Katherine, kromě jejích vlasů, které byly úplně rovné, její stíny byly tmavé a něco na její tváři bylo plné vzteku a ukazovalo Vycouvej."
 
Co si myslíš, že děláš, tatínku? Snažíš se ze mě udělat hříšnou, hnusně kurevskou, ženu?" zavřeštěla.
 
Její otec a ti dva muži na ni pouze zírali, dokud jeden z nich nepromluvil.
 
Nikdo tě nebude chtít, dokud nebudeš laskavější a jemnější žena," řekl klidně Matt.
 
Jinými slovy, dáma," řekl Tyler.
 
Elena se jenom nafoukla a zabouchla okno. Všichni muži si oddechli, když byla pryč.
 
Grayson Gilbert chvíli přemýšlel a odpověděl: Moje odpověď je stále stejná. Nemůžu provdat Katherine nikomu, dokud jeden z vás nebude ochotný vzít si Elenu. To je konečné." A s tím se vrátil zpět dovnitř a zavřel dveře.
 
Stefan přišel za těmi muži - Tyler a Matt.
 
Je to pravda? Vážně se řídí těmi staromódními způsoby, aby provdal obě dcery?" zeptal se Stefan. Oba na něj jenom zírali, jako kdyby byl duch.
 
Další nápadník? Vážně, kolik mužů si Katherine musí přivést, aby změnil názor?" zamumlal Matt.
 
Tyler se podíval na Stefana a řekl: Podívej, Katherine není jenom krásná žena, kterou každý svobodný muž ve městě chce, ale zároveň je nejbohatší. Muž, který si ji vezme, získá štěstí jejího otce, až zemře. Půlka pro Katherine a ta druhá půlka pro… Elenu. Ale jak jsi viděl, žádný muž ji nebude chtít. Je trochu moc-"
 
To stačí, Tylere. Jednoho z nás si prostě vybere. Jenom záleží na tom, jestli najdeme nějakého vypatlaného blázna, který si vezme Elenu." A s tím dva muži odešli, nechali Stefana zírat na chodník.
 
Byl by to zázrak - nebo kompletní blázen - aby si někdo vzal Elenu.
 
 
Info: I když to tak nevypadá, tak se odehrává v dnešní době :)
Info 2: Doopravdy to je Delena, jenom na začátku vystupuje Stefan. :D


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zamilovaný do dračice Kapitola 1:

1. Mišule
07.08.2013 [21:09]

Mne se to líbí.. Je to něco jiného.. Stejně jako to z te lecebny.. Jsem rada ze tu nejsou jen klasické upirdelenovske povídky.. Diky za překlady.. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!