OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Sinners never sleep - 1. kapitola



Sinners never sleep - 1. kapitolaPo vojne sú mnohí konečne slobodní, ale mnohí túto slobodu nikdy neochutnajú.
Hermiona sa spolu s priateľmi vracia na Rokfot dokončiť siedmy ročník. Vracia sa aj Draco spolu s Blaisom a Theom, z čoho Hermiona nemá radosť.
Draco stále bojuje s temnotou, zatiaľ čo Hermiona sa snaží privyknúť na druhú šancu na život, ktorú dostala.
Obaja zisťujú, kým boli a kým sa stali.

1. kapitola

Hermiona Grangerová sa zmenila.

Zmenila ju vojna. Zmenil ju strach. Zmenila ju smrť, ktorej sa pozrela priamo do očí a pritom prežila. Zmenil ju ten, kto jej dal druhú šancu.

„Grangerová."

Náhle si uvedomila, že pred ňou stojí Draco Malfoy. Stála mu v ceste. Chodby v Rokforstkom vlaku boli úzke, ledva sa cez ne dokázal predrať jeden človek.

„Malfoy," oplatila mu chlaný pozrav a uhla, aby mohol prejsť.


Predral sa popri nej, na sekundu sa ich telá dotýkali. Pozrel jej do očí, ale rýchlo ich odvrátila. Vykročila rýchlejším krokom, aby sa od neho dostala čo najďalej. Hľadala kupé, v ktorom sedeli jej priatelia.

Po ceste sa jej každý zdravil a každý sa na ňu usmieval. Každý postrehol fyzickú zmenu, ktorou si prešla. Bola vyššia, štíhlejšia, chodila vzpriamene, hlavu vždy hrdo vztýčenú, vlasy mala rovnejšie a pleť jemnejšiu.

Konečne našla kupé, v ktorom sedeli Harry, Ron a Ginny. Sadla si k nim a spokojne sa usmiala.

Avšak Hermiona nebola jediná, kto sa zmenil.

Vojna sa skončila a mnohí boli konečne voľní. A Draco Malfoy sa tiež konečne cítil slobodný. Od detsva túžil po slobode, ale netušil, ako sloboda bolí a aká vysoká je jej daň.

Už to nebol ten rozmaznaný, ustráchaný bastard, akým bol. Po toľkom utrpení a neustálom strachu, v akom žil, sa musel naučiť byť silný. A len to ho udržalo nažive. Vážil si svoj život, naučil sa čeliť všetkému, čo sa mu postavilo do cesty.

A predsa nebol dostatočne silný, aby ho nezasiahla smrť jeho matky, vďaka ktorej sa pridal na druhú stranu a pomohol pri páde Lorda Voldemorta.

Ale nezmenil sa len duševne, ale tiež fyzicky.

Jeho pleť bola stále bledá, ale nabrala alabastrový nádych, telo zoštíhlelo, zmocnelo, jeho vlasy mali stále tú zvláštnu bielu farbu, ale mnohé dievšatá práve to na ňom obdivovali, rovnako ako nespútanosť skrytú v jeho očiach a v pohľade. Vyžarovala z neho krutá krása, ktorá mnohým vyrážala dych.

Zastavil sa pred verami kupé, v ktorom sedeli Blasie a Theo a obzrel sa, videl, ako vchádza do jedného z kupé, stráca sa z dohľadu.

***

Po zvyčajných obyčajoch na začiatku roka vo Veľkej sieni sa mladí kúzelníci konečne mohli pustiť do jedla. Avšak dvaja zo všetkých dnes nemali chuť.

Pri Chrabromilskom stole vládla ako vždy dobrá nálada, vrava a smiech, pri Slizoinskom diplomatické, chladné ticho. Každý bol zahlbený do vlastných myšlienok, nevšímajúc si okolie. Len dvaja chlapci mysleli na niekoho iného ako na seba.

Blaise s Theom sa udivene prizerali, ako ich priateľ tupo zíza do prázdneo taniera.

Podobná scéna sa diala pri Chrabromilskom stole, avšak jediný, kto si všimol, že Hermiona dnes nemá náladu, bola Ginny.

„Hermiona, deje sa niečo?" spýtala sa s obavami počuteľnými v hlase.

„Nie, len, dnes asi nemám dobrý deň," snažila sa ju upokojiť pohodlnou lžou.

Mierne zdvihla hlavu a zamerala pohľad na toho, kto moholo za jej zlú náladu.

„Draco," prehovoril Theo.

„Čo je?" spýtal sa podráždene Draco.

„Grangerová sa na teba díva," odpovedal za Thea Blaise.

Draco prekvapene zdvihol hlavu a jeho oči sa stretli s čokoládovými. Mračila sa. Jeho pery sa skrútili do posmešného úsmevu venovanému len jej. Jej zamračenie sa prehĺbilo.

Ona bola tá, ktorá uhla pohľadom. Odvrátila od neho tvár a prudko sa postavila z stoličky. Všetci naokolo ju s údivom sledovali. Ron s Harrym si konečne všimli, že niečo je zle.

Nestihli sa však na nič opýtať skôr, ako Hermiona rozladene vybehla z Veľkej siene. Zamierila ku Chrabromilskej veži, prešla tajným vchodom, prebehla cez prázdnu klubovňu a po schodoch zamierila do svojej izby, odkiaľ až do ďalšieho dňa nevyšla.

Draco s radosťou sledoval, ako Hermiona vybehla z miestnosti. Jeho vnútro ovládla podivná škodoradosť, ale zároveň hnev.

Prečo odvrátila tvár?

Nepáčila sa jej snáď tá jeho?

Zdvihol sa zo stoličky a bez slova zamieril do žalárov.



***

Na druhé ráno sa prebudil s obrovskou bolesťou hlavy. Nechcelo sa mu vstať z postele, ale musel. V kúpelni sa umyl, potom obliekol a učesal, vzal si knihy a potichu vyšiel z izby, aby nezobudil ostatných. Bolo ešte príliš skoro, aby boli ostatný už hore.

Vyšiel po schodoch zo žalárov a zamieril do Veľkej siene. Nebol si istý, či sa už takto skoro podávajú raňajky, ale keď si sadol za stôl, zjavili sa pred ním misy s rôznymi druhmi jedla.

Hermiona sa pomaly prebúdzala. Zobudili ju skoré ranné slnečné lúče. Nebola rada, že sa tak skoro zobudila, ale už sa jej nechcelo ležať v posteli.Vstala, obliekla sa, vzala si svoje veci a vyšla z izby. Prešla cez tichú klubovňu a prešla otvorom v stene. Nohy ju zaviedli do Veľkej siene. Myslela si, že bude prádzna, ale keď vošla a sadla si za Chrabromilský stôl, zbadala na druhej strane miestnosti blonďavého chlapca, ako sa nakláňa ku knihe položenej na stole. Vlasy mu padali do tváre, a aj keď bolo jeho telo zhrbené, vyžarovala z neho istá elegancia. Ostala na neho civieť až do chvíle, keď si uvedomil, že nie je sám a zdvihol hlavu.

Silno sa začervenala a sklonila hlavu. Cítila sa ponížená, keď ju prichytil, ako si ho obzerá.
Nadvihol jedno obočie, ale namiesto toho, aby sa vrátil k čítaniu, naďalej na ňu hľadel. Z jeho pohľadu sa cítila nesvoja a on si všimol jej nervozitu. Jeho úsmev sa zväčšil, nabral zlovestný nádych.
Postavil sa, knihu vzal do rúk a zamieril k nej. Prekvapene vzhliadla, keď sa pre ňou zastavil. Týčil sa nad ňou a ona si nejasne uvedomovala, aká je oproti nemu malá.

„Nevedel som, že si ranné vtáča, Miona."
Jej meno z jeho úst znelo podivne zmyselne. Po chrbte jej prešiel mráz. Otvorila ústa, akoby chcela nieoč povedať, ale nevyšla z nich ani hláska.
Draco si očividne túto situáciu užíval. Usmial sa na ňu.
Vražedný úsmev, v ktorom odhalil svoje biele silné zuby.
Tekala očami po jeho tvári a rozpoltene vnímala krásu, ktorá z neho sálala. Nahol sa k nej a jeho teplý dych ovanul jej tvár.
Vyľakane čakala, čo urobí, ale v tej chvíli sa do miestnosti začali hrnúť ostatní žiaci.
Draco sa odtiahol a so spokojným úsmevom odišiel.

Hermiona ostala zamračene sedieť na stoličke, až pokým sa k nej nepripojili jej priatelia, ktorí jej vylepšili náladu a spolu odišli na prvú hodinu, ktorú mali Hermiona, Ron a Harry spoločne.

***

Dorazili do miestnosti, kde sa mala konať ich prvá hodina. Bola obrovská a až na pár stoličiek popri stenách bola prázdna. Na stenách boli pripevnené veľké zrkadlá, podlaha bola zo zvláštneho čierneho materiálu. Keď po nej Hermiona kráčala, podlaha tlmila jej kroky. Celkovo sa zdalo, že miestnosť je zvukotesná.
Pomaly sa hromadili žiaci a Hermiona zistila, že túto hodinu majú spolu so Slizolinčanmi. Utrápene si vzdychla.
V miestnosti náhle utíchla všetka vrava. Vstúpila nová učiteľka. Kráčala rázne a sebavedome. Bola vysoká a štíhla, oblečená v čiernej košeli a elegantných nohavciach. Mala dlhé svetlé vlasy a jemne opálenú pokožku.
„Vitajte na hodine bojového umenia a transformácie, milí žiaci."

Takže toto je moja prvá fanfiction poviedka, dúfam, že sa vám páčila a ak nie, tak nevadí. ;)
Happy New Fear všetkým!
*ospravedlňujem sa za ten natlačený koniec, samú ma to štve, nejak mi to tu blbne, nabudúce sa to už dúfam nestane :)


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sinners never sleep - 1. kapitola:

6. MirrorGirl454 přispěvatel
04.01.2012 [21:42]

MirrorGirl454NicodeJashin - ďakujem, som rada, že sa ti páči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. NicodeJashin přispěvatel
03.01.2012 [21:15]

NicodeJashinZkráceně: Jestli tu neuvidím do tří dnů novou kapitolu, tak to se mnou sekne..
Dokonalý příběh.. Emoticon Emoticon

4. MirrorGirl454 přispěvatel
03.01.2012 [15:08]

MirrorGirl454Jé vy ste skvelé, ďakujem!!! Emoticon Emoticon
Vlastne ďalšia kapitola už je na zhrnutí. Emoticon Emoticon

3. LoveRain přispěvatel
03.01.2012 [9:01]

LoveRainTy víš, že na povídkách podobného typu momentálně ulítávám, navíc, tvoje popisy nemají chybu. Emoticon
Kdy se můžeme těšit na další.Emoticon

2. LoveMonster přispěvatel
03.01.2012 [8:50]

LoveMonsterÚžasné čosi!
Pod tvojimi opismi si aj ja dokážem Draca predstaviť ako okúzlujúceho sexi chlapa! A normálne som mala momentky, kedy som nedýchala a splývala s textom.
Je to bomba! Emoticon

1. Hejly
02.01.2012 [20:19]

úžasná kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!