OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Rozkošné mrchy - 1. kapitola



Rozkošné mrchy - 1. kapitolaDej nadväzuje k pokračovanie 3x22. Klausove telo zhorelo, ale Bonnie ho zachránila tým, že ho dala do Tylerového tela. Čo sa stane až to ostatní zistia? Utrpí Bonnie nejakú ujmu za to, čo spravila?
A aby toho nebolo málo, Becca už dlho má dvoch spojencov, ktorí neskôr prídu do MF s cieľom pomstiť sa a urobiť chaos. Ako to celé dopadne? To sa dočítate už čoskoro.
Príjemné čítanie praje Leainka. :)

1. kapitola

Ples

 

Stála som pred vchodom do miestnosti tanečnej sály.

Ako každý rok sa v Mystic Falls konal ples zakladateľov.

Mám na sebe krátke čierne sexi šaty a rozpustené vlasy ozdobené trblietkami. Zamierim si to k baru a objednám martini. Odkedy zabili Klausa, cítim sa opustene.

„Zapíjaš smútok?" prisadne si ku mne Damon a objedná whisky

„Netvár sa, že ťa to zaujíma. Všetci ste chceli, aby umrel!" Odpijem si z martini.

„Drahá Rebbekah, zabúdaš na to, že my sme ho nezabili. Bol to Alarick a nebyť mňa, bola by si mŕtva aj ty." Samoľúbo sa usmeje. Debil jeden.

„A nebyť teba, môj brat ešte stále žije."

V sekunde som preč a Damona tam nechám samého. Pozriem sa na parket. Samozrejme klasika. Stefan a Elena, Bonnie a Jeremy.

„Smiem ťa pozvať na parket?" ozve sa Damon. 

Prevrátim očami  „Ty sa len tak ľahko nevzdáš, čo?" Podám Damonovi ruku a spolu začneme tancovať do rytmu.

„Kde je vlastne Caroline?" Spravím otočku.

Hm... niekde s Tylerom. Vieš o tom, že žije?" Zamračím sa.

„To nie je možné."

„Tiež som si to hovoril." V sekunde ho pustím a upírskou rýchlosťou sa premiestnim tesne ku Caroline.

Caroline zhíkne od strachu a pustí Tylera.

„Ako to, že žiješ?"

Tyler len privrie oči.

„Do toho ťa nič nie je. Vypadni odtiaľto!" štekne po mne Caroline. Chytím ju pod krk.

„Ale áno, je ma do toho dosť. Kvôli vám mi umrel brat a ak si myslíš, že to nechám len tak, si na veľkom omyle!" Treskem jej hlavu do steny a zmiznem ku stolu s občerstvením. Zoberiem si flanbovaný banán.

„Čo ideš robiť s tým banánom?" zvodne sa ma spýta Damon.

„Ty si debil, fatálny debil. Čo by som s ním robila? Nevieš o tom, že sa banán je?" prevrátim očami a banán zjem.

„Počul som, že si napadla Caroline."

Postavím sa. „Dobre ma počúvaj, Damon. Čo robím nie je tvoja vec. To, že ťa Elena zase odkopla kvôli Stefanovi, je len a len tvoj problém. Neznamená to, že sa teraz budeme kamarátiť, jasné?! A aby si vedel..." Nedopoviem, lebo do miestnosti vojde Tyler.

„Neruším? Becca, môžeš na chvíľu?"

Ostražito sa naňho pozriem a premiestnim sa za ním von. Musím uznať, pekne som to tu vyzdobila. Všade boli červené ruže.

„Áno?" zdvihnem obočie.

„Toto mám pre teba od Klausa. Dal mi to ešte pred tým, než umrel."

Zoberiem si tú obálku. „Prečo si ku mne taký milý?"

„Viem, ako sa cítiš," žmurkol na mňa a už bol preč. Sadla som si na lavičku a zhlboka sa nadýchla. Otvorila som obálku a vytiahla list.

Začala som čítať.

Drahá Rebekkah,

ak čítaš tento list, znamená to, že som mŕtvy. Podcenil som svoje sily. Nechcel som, aby to skončilo takto. Mali sme spolu odísť tak, ako si chcela.

Mala si pravdu. Pamätaj, vždy budem s tebou.

S láskou Klaus

 

Z pohľadu Tylera:

Všetko mi perfektne vychádza. Nikto netuší, že nie som Tyler. Ale je len otázkou času, kedy to na mňa Bonnie prezradí. Ale už mám na ňu plán. Akurát ma mrzí, že o tom nevie Becca a myslí si, že som mŕtvy.

Čoskoro budeme spolu, sestrička...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozkošné mrchy - 1. kapitola:

3. Tiffany
27.08.2012 [11:15]

až na tu tápletku rebecca a caroline která mě tam mon nešla dobrý Emoticon

2. leainka přispěvatel
26.08.2012 [14:26]

leainkaDobre ďakujem, písala som to na mobile :)

1. LiliDarknight webmaster
26.08.2012 [12:38]

LiliDarknight*Upravila som ti názov, roztomilé je české slovo, správne je rozkošné.
*Pozor na chýbajúcu diakritiku!
*Vlastné podstatné mená (hlavne mená postáv) sa vždy píšu veľkým písmenkom!
*Za interpunkčnými znamienkami sa píše medzera.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!