OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win - 14. časť - Ovplyvnená



Lie for win - 14. časť - Ovplyvnená

Poviedka sa umiestnila na druhom mieste o Naj poviedku mesiaca. Gratulujeme!

Ako sa bude vyvýjať vzťah medzi Klaus/Tylerom a Caroline, keď ju ovplyvnil? A ako veľmi ju ovplyvnil?
A čo sa stane s profesorom? Prežije?
Damon a Elena, ktorá je tiež ovplyvnená. Ako veľmi ho miluje? Koľké škody Katherine pri svojej honbe po Stefanovi napáchala?
Perla :)

14. časť

Ovplyvnená

 

Spoločne s Tylerom sme vošli do domu. V kuchyni som začula mamu.

„Ahoj, mami,“ pozdravila som už z haly a obaja sme zamierili do kuchyne.

Keď mama zbadala Tylera, vypúlila naňho oči.

„Páni... Tyler. Ty... ty si už tu? Myslela som, že si si išiel niečo vybaviť a bude to trvať minimálne pol roka.“ Bolo na nej jasne vidieť, že je prekvapená. Zrejme ho tu tak skoro nečakala.

„Zdravím, šerifka.“ Usmial sa Tyler.

„Mami, mohol by tu, prosím, dnes prespať?“ Zažmurkala som na ňu, aby som ju obmäkčila.

Nakoniec len prikývla „Môžeš spať na gauči, Tyler.“ Pozrela sa na mňa. „Idem do práce a tak nechcem ráno žiadne prekvapenia.“

„Samozrejme.“ Súhlasila som.

Mama nadvihla obočie a ja som sa urobila, akože som skaut a prisľúbila jej to. Spokojne a s úsmevom na tvári odišla do práce.

Tyler si ma hneď pritiahol k sebe a pobozkal. Usmiala som sa a bozk mu s veľkou náruživosťou opätovala.

„Som rada, že si nechal profesora nažive,“ mrmlala som pomedzi bozky.

„Ale ak sa o niečo pokúsi, zabijem ho,“ pripomenul mi.

Ruky som mu ovinula okolo krku a vyskočila naňho. Nohy som mu obtočila okolo pásu a bozkávali sme sa ďalej.

Tyler sa usmial a odniesol ma do izby. Zhodil ma na posteľ a vyskočil na mňa. Jednou rukou mi zašiel do vlasov a začal ma lačne bozkávať.

Slastne som vzdychla.

Pomaly mi prešiel ústami po krku, ktorý zasypal krásnymi bozkami a následne zamieril do výstrihu.

Ja som rukami prechádzala po jeho svaloch.

Opatrne, vychutnávajúc si každú sekundu mi vyzliekol šaty a odhodil ich do rohu izby. Bozkával ma na brucho a pomaly zamieril vyššie.

Ja som sa usmiala.

Rýchlo som mu prevliekla tričko cez hlavu a tiež som ho odhodila do neznáma.

Prechádzala som mu rukami po hrudi a dôsledne skúmala každý sval na jeho dokonalom a krásnom tele.

Zavzdychal mi do ucha a bozkával ma znova na pery. Jazykom mi skúmal zuby a ja som si ho užívala čo najviac. Rýchlo som mu rozopla nohavice a aj tie skončili niekde netuším kde.

Pretočila som sa a ocitla sa hore. Bozkávala som ho so všetkou vášňou a láskou k nemu.

On mi rukou prešiel po chrbte a rozopol mi podprsenku. Hneď ma znova pretočil dole.

A keď do mňa vošiel, domom sa ozývali už len naše roztúžené vzdychy a noc pre nás bola krátka...

 

Pohľad Damona:

 

„Elena, musíš si spomenúť! Toto nie si ty!“ kričal som na ňu.

Už asi pol hodinu ma to stále obchytkáva a bozkáva. Za iných okolností by som sa tomu nebránil, ale teraz... toto proste nie je správne.

„Och, Damon, prečo to stále hovoríš? Samozrejme, že som to ja!  Prečo by som nebola?“  Čudovala sa mi.

Udrel som sa po čele a vzdychol si. Dobre som vedel, že je to zbytočné. Proti nátlaku nič nezmôžem. Neodstránim ho. A ona ani nebude vedieť, že bola ovplyvnená. Do šľaka!

Znova sa postavila na špičky a ukradla si moje pery len pre seba. Rukami ma objala okolo krku a snažila sa ma uchvátiť.

Ale ja... neviem. Keď sme sa spolu bozkávali predtým, cítil som, že ju chcem a milujem. No teraz? Čo vlastne cítim? Mám ju pod nosom, bozkáva ma, no ja to nechcem. Nič z toho nechcem. Pomyslel som si rýchlo.

Odtiahol som sa od Eleny. „Nie, neodpustil by som si, keby som bol s tebou, keď si pod nátlakom,“ prehovoril som. Nebolo to úplné klamstvo, ale do pravdy to malo tiež ďaleko.

Elena ma chytila za líce a pozrela na mňa tými jej krásnymi hnedými očami, ktoré sa vpíjali do mojich a nedokázal som pozrieť inam.

„Damon, znova ti hovorím, toto som ja. Milujem ťa. Na tom nič nezmeníš. Moje city k tebe sú čisté a nikdy som nič také silné necítila...“

Potom som ju už prestal vnímať.

Preboha! Veď ona mi tu vyznáva lásku! Presne tú, ktorú cíti k môjmu bratovi! Prebleslo mi hlavou. Počkať! Takže Kole ju musel prinútiť, aby si myslela, že to, čo cítila k Stefanovi, cíti ku mne!

„Elena. Čo keby si si išla ľahnúť? Je už noc a ja si potrebujem niečo ešte vybaviť,“ navrhol som.

Podozrievavo sa na mňa pozrela. „Dobre. Medzitým sa pripravím a keď sa vrátiš, môžeme si ešte užiť zvyšok noci, ktorá nám ostáva.“ Hravo sa usmiala a hneď vystrelila hore schodmi.

Vydýchol som si.

Rýchlo som vybehol z domu a nezastavoval sa, až kým som si nebol istý, že ma Elena nemôže počuť.

Zastal som a vyťukal známe číslo na mobile. Toľko krát som naň pozeral a chcel zavolať, ale nenašiel správne slová, čo by som povedal.

„Haló?“ Ozval sa na mňa ten najkrajší hlas na svete.

Bože, Damon, ty si vážne retardovaný! Okríkol ma hlas v mojej hlave. Nemôžu ťa pohltiť city! Veď ty nie si ten typ, ktorému by nejaké dievča lámalo srdce. Ty ho musíš zlomiť jej! Rozprával rýchlo.

„Ahoj, Caroline. Nevyrušujem?“ spýtal som sa slušne.

„Nie, Damon, vyrušuješ.“ Dýchala trocha zrýchlene. „Čo potrebuješ?“

„Musíme sa stretnúť. Stalo sa niečo vážne,“ vyklopil som rýchlo.

„A čo je také vážne, že ma rušíš o...“ Bolo počuť, že  sebe obracia hodiny, ktoré má vedľa postele. „O trištvrte na dva ráno?“

„Stretnime sa v Grille. Tam ti všetko vyrozprávam.“

Počul som, ako si vzdychla, no nakoniec súhlasila.

Zavesil som a znova som sa upírov rýchlosťou rozbehol do Grillu.

 

Pohľad Caroline:

 

Miestnosťou sa ozval ďalší môj slastný vzdych, keď vtom mi zazvonil mobil.

To hádam nie! Pomyslela som si okamžite.

Tyler zo mňa nútene zliezol a ja som zodvihla mobil.

„Haló?“ Ozvala som sa.

„Ahoj, Caroline, nevyrušujem?“ spýtal sa vcelku slušne.

„Nie, Damon, vyrušuješ,“ odvetila som trocha zostra. Dýchala som trocha zrýchlene. Ešte som sa vydýchavala. „Čo potrebuješ?“

„Musíme sa stretnúť. Stalo sa niečo vážne,“ vysypal to zo seba rýchlo.

„A čo je také vážne, že ma rušíš o...“ na chvíľu som zložila telefón od ucha a obrátila k sebe hodiny, aby som videla, koľko je. „O trištvrte na dva ráno?“

„Stretnime sa v Grille. Tam ti všetko vyrozprávam.“

Vzdychla som si, no nakoniec som súhlasila. Zložila som telefón a hlavu si položila na Tylerovo telo. Hlboko som si vzdychla.

„Prečo si s tým súhlasila?“ opýtal sa podráždene.

„Pretože ho poznám. Nedal by pokoj. Som si istá, že by sem napochodoval bez zábran, kým ho nevypočujem.“

Nechcene  som sa postavila a šla sa rýchlo osprchovať. Obliekla som si ružovú podprsenku, gaťky a hodila som sa do šiat. Znova. Vonku vyzeralo, že je teplá noc.

Tyler ma pred odchodom pobozkal a ja som vyšla do noci. Naštartovala som auto a plnou rýchlosťou vyrazila za Damonom. Nech to už mám z krku.

Zaparkovala som auto a keď som vošla do Grillu, Damon sedel za barom a hľadel na mňa tými jeho krásnymi... Preboha, Caroline, spamätaj sa! Okríkol ma hlas v mojej hlave skôr, než som stihla myslieť na niečo iné.

Podišla som k nemu a tiež si sadla.

Pozrela som naňho. „Čo je také dôležité, že to nepočká do rána?“ Prešla som rovno k veci.

„V meste je, alebo lepšie povedané, bol, nejaký pôvodný,“ oznámil mi a čakal, ako zareagujem.

„Čože? Kedy? A... ako to vieš?“ Vychrlila som naňho prúd otázok.

„Ovplyvnili Elenu.“

Vytrieštila som naňho oči. „Čože? A... ako to myslíš, že ju ovplyvnili? Je zlá mrcha ako Katherine?“

Nemohla som tomu uveriť. Moja najlepšia kamarátka je ovplyvnená a neviem ako. Čo keď bude teraz chodiť po meste a zabíjať jedného človeka za druhým?  

„Je za tým Katherine. Prišla si po Stefana, ale pomáhal jej s tým aj niekto z Pôvodných. Ovplyvnil Elenu, aby zabudla, že milovala Stefana. Miluje teraz mňa. A dosť veľmi. A Stefan je preč niekde s Katherine,“ vysvetlil mi celú situáciu.

Nevedela som, ako zareagovať. Len som si zobrala jeho pohár s whisky a šupla to do seba.

Damon na mňa pozeral, no neprehovoril ani slovo.

„A čo teraz?“ Dostala som nakoniec zo seba.

On len pokrčil plecami. „Chcel som ju, ale nie takto. A teraz už aj tak chovám city k inej.“ Zdôveril sa mi.

Zasmiala som sa. „A kto je to úbohé dievča? Nech ju trošku poľutujem.“

Damon prižmúril oči a nenávistne na mňa pozrel. „Veľmi pekne ďakujem.“ Postavil sa, nechal na bare peniaze a pobral sa von.

Buchla som sa po hlave. No ja som teda sprostá! Damon je vážne zamilovaný a ja mu robím toto! Pomyslela som si.

Rýchlo som vybehla za ním a na parkovisku som ho dostihla.

„Damon, počkaj!“ kričala som za ním.

Zastal, no neotočil sa. Pribehla som k nemu a snažila sa docieliť, aby sa na mňa pozrel.

„Damon, prepáč. Naozaj ma zaujíma, ktorá dievčina ti tak počarovala, že nechceš Elenu. Príčinu nezhody medzi bratmi Salvatorovcami.“ Hovorila som potichu a pomaly. Dávala som si pozor na každé jedno slovo.

Damon zodvihol na mňa pohľad.

„Ty.“

Jedným ťahom si ma k sebe pritiahol, rukami ma chytil okolo krku a perami sa vpil do tých mojich.

V mojom tele akoby niečo vybuchlo. Začala som sa triasť a poriadne som si neuvedomovala, čo robím. Telami sme na sebe boli nalepený, no nevadilo to ani jednému.

Nevedela som či sa mám odtiahnuť. No vlastne... mala by som sa odtiahnuť, ale nebola som si istá či to chcem.

Jemne som mu vplietla ruky do vlasov a pritiahla si ho bližšie.

Zrazu mi zazvonil mobil.

Obaja sme si vzdychli a odtiahli sa od seba. Pozrela som na mobil. Prišla mi sms-ka z neznámeho čísla.

Otvorila som ju a tam bolo napísané.

Bola si ovplyvnená.


Takže na začiatok. chcem túto kapitolu venovať Vám všetkým! Všetkých čitateľom, ktorý pre moju poviedku hlasovali a aj vďaka ním som na skvelom 2. mieste! Veľmi vám ďakujem. Ste proste super a len kvôli vám tak rýchlo píšem!

No a čo chcete napovedať o ďalšej časti?

Bude mať názov: Pokušenie

Caroline bude hľadať toho, kto jej napísal sms. Kto to bude? A čo bude robiť s Damonom, ktorý jej nepriamo vyjádril, že ju miluje? A čo bude robiť Elena? A Klaus/Tyler?

Tykže dúfam, že zanecháte nejaký komentík. Čím viac ich bude, tým skôr bude nová kapča.

A tu na koniec obrázok Caroline a Tylera zo začiatku:

ffff


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win - 14. časť - Ovplyvnená:

13. Nik
09.09.2012 [18:22]

Je to úžasné, ale podle mě se k sobě nejvíc hodí Klaus a Caroline....na Damona ať se vykašle.... :D ale jinak úžasná povídka, rychle dáál....

12. mnamka
04.09.2012 [20:23]

mnamkaVyvinulo sa to dosť zujímavým smerom, ktorý som nepredpokladala. Páčilo sa mi to. Prekvapila si. Tiež súhlasím s Dajdis, čakala som niečo úplne iné a dostalo sa mi prekvapivo dobrej fanfiction poviedky. Možno skúsim aj niektoré iné tvoje diela. Keďže ako task pozerám, získava si u ľudí hlasy aj Bláznivý život Martiny Raimondovej, tak to teda skusím.

11. Trisha přispěvatel
04.09.2012 [19:42]

TrishaAj ty mi chýbaš. Bez teba je tu riadne ticho :D Jasne, že pôjdeme vonku. len mi cinkni kedy prideš domov a ja frčím Emoticon Emoticon

10. Perla přispěvatel
04.09.2012 [17:21]

PerlaVEEEEEEEEELMI vám ďakujem za tieto komenty.
Biba: ty si nenormálna, ale v dobrom slova zmysle.
Trisha: Trishka... normálne vieš ako mi tu na internáte chýbajú tvoje reči? No strašne.. Kéď sa vrátim, ideme vonku. No ale tento komentík ma strašne potešil a prečítala som si ho už asi 5-krát.
Danca11: máš sa na čo tešiť. Áno, objavia sa tam aj iní Pôvodný. :D Bude to ešte zamotanejšia a zaujímavejšie.
Dajdis: som veľmi rada za tvoj záujem. Ja som na začiatku plánovL tiež niečo také, ako ten trojuholník, len také tri, štyri časti, ale ľudia prejavili záujem a proste to už išlo samo a vzniklo z toho toto. Máš sa na čo ešte tešiť. Bude to oveľa zaujímavejšie ako teraz. :)

9. dajdis
03.09.2012 [21:41]

Původně jsem si myslela, že to bude obyčejná povídka na tém Klaus/Caroline/Tyler, ale teď je to úplně něco jiného a je o super. Líbí se, že tu nejde pouze o Elenu, tu holku vůbec nemám ráda a taky se mi líbí, že se Damon zamiloval do někoho jiného než do ní. Je to prostě super povídka a bylo by fajn, kdyby se Caroline vykašlala na Klause i Tylera. Emoticon Emoticon Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 03.09.2012 [20:46]

Na začátku téhle povídky to vypadalo, že bude hlavní zápletka, zda se Caroline rozhodne pro Klause nebo Tylera... ale teď? Na scéně je i zamilovaný Damon, mladý profesor - lovec upírů a spousta ovlivněných. Celé se to začíná zamotávat... celé se to začíná zamotávat a právě proto čtu a netrpělivě čekám na další díly. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
A ta tajemná SMS? Upřímně netuším. Jediný, kdo u toho byl je profesor, ale to mi nějak nesedí. Emoticon
A mám dotaz - objeví se postupem času i Elijah s Rebecou (nevím ,jak se to píše)? Původní bloncku bych oželela, ale Elijah by se tam mohl mihnout... ale nechci tě do něčeho nutit. Piš, jak chceš, protože jsi super spisovatel.Emoticon Emoticon
PS: Asi už to víš, ale já to musím zopakovat - jsem prostě tým Klaroline, tak se nediv, že celou povídku budu určitě fandit našemu hybridovi. Emoticon

7. Trisha
03.09.2012 [19:32]

No Perl začnem po poriadku :D :D
1. romantika ti už začína ísť :D fakt to bolo veľmi dobré.
2. neprekvapauje ma, že Damon sa zamiloval do Caroline. Ja im rozhodne fandím
3. tipujem že sms poslala Katherin
4. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Killy
03.09.2012 [18:51]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Tina přispěvatel
03.09.2012 [18:19]

Tinasuper! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale kde je profesor? Chýbal mi tu. Emoticon Ale nie, Damon je že fakt cool. Rýchlo ďalšiu.

4. Biba
03.09.2012 [17:36]

Bibano proste úžasná kapča! Bolo to výborné! No proste znova ti musím dať hlas, pretože táto poviedka si ma vážne získala a čítala som aj druhú a tiež je super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!