OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Trpím pro lásku



Pro svého pána mnohdy udělají cokoliv. A kvůli svým pánům často i trpí.

Můj pane, prosím, pověz mi, co špatného jsem udělal?
Můj pane, prosím, pověz mi, co jsem pokazil?
 
Snad jsem špatně porozuměl tvému rozkazu? Udělal jsem něco jiného, než jsi ode mě žádal? Nejsem dokonalý tak jako ty, někdy nechápu, co mi říkáš, ale snažím se ze všech sil pochopit tvá slova, tvá gesta, tvůj tón hlasu.
 
Prosím, přestaň mě bít tou holí.
Prosím, odpusť mi.
 
Přes krev v očích tě vidím mlhavě. Přes bolest v hlavě tě špatně slyším. Dej mi ještě šanci, udělám vše, abych tě uspokojil.
 
Nebo tě snad těší způsobovat mi bolest? Rozumím, udeř mě tedy znovu.

 

 

 


 

Věnováno všem pejskům.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trpím pro lásku:

5. Lindy
11.04.2015 [12:54]

Opravdu smutné, je mi vždy do breku, když čtu nebo slyším o týraných zvířatech :/

4. SaDiablo přispěvatel
09.04.2015 [23:41]

SaDiabloNetýká se to jen psů. "Pejsků". Týká se to zvířat ve vodních světech, v cirkusech, koz, prasat, krav, slepic. Mlácení zvířat holí, nechávat je vyhladovět, zabíjet je a brát to jako sport - dnešní svět. Psi, kočky - chudáci. Jasně. Zajímá mě ale, jestli tě napadlo jen na chvíli věnovat tento drabble zacházení s kravami v mlékárenském průmyslu. Zacházení s králíky, opicemi, morčaty v testovacích laboratořích. Zacházení s koňmi, využívanými na tažení kočárů ve velkoměstech, jako je např. New York, za plného provozu. Svého psa miluju nade všechno na světě. Nicméně nevidím žádný rozdíl mezi psem, ovcí, žábou nebo rybou. Všechna zvířata si zasluhují, aby s nimi bylo jednáno stejně, a třeba jsi toto nezamýšlela, nicméně drabble se mi zdá povrchní. Má vyvolat lítost, jak je svět nespravedlivý. Jaké ale nese poslání? Jistě, pes miluje člověka mnohdy víc, než člověk miluje sám sebe, udělá pro něj cokoliv. Chybí mi tam ale náboj - energie, rozčilení, klidně i zloba. Cokoliv mimo lítost. Jediné, co drabble říká, je, že se pes nebude bránit ničemu, co chce jeho majitel, protože když to pánovi udělá radost, pak se mu podvolí. Možná kdybys místo dovětku "věnováno všem pejskům" napsala, proč ses pro to rozhodla. Jak proti takovému jednání bojuješ a jak se můžou zapojit ostatní. Proč o tom vůbec píšeš, vždyť nestačí napsat jen sto slov o něčem takovém, a pak to nechat nám a čau. Žádnou diskuzi tu vyvolat nechci, jen mě drabble nejspíš neoslovil tak, jak měl.

3. Integra
09.04.2015 [21:50]

Je to strašný, když to lidi dělají němým tvářím. A vcítit se do nich je snad ještě horší.

2. Undertaker přispěvatel
09.04.2015 [20:59]

Undertakertinystroger, je smutné, že spoustu pejsků takto trpí.

1. tinystronger přispěvatel
09.04.2015 [19:29]

tinystrongerTo zná asi hodně lidí...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!