OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » The End...



The End...*I don’t think he will ever realize how bad he broke my heart.* - Citát, který mě inspiroval k tomuto drabblu...

 EDIT: Článek neprošel korekcí!

Písnička při které jsem to psala...

 

Na pokraji útesu stála dívka. Bylo chladno a ona na sobě měla pouze lehké šaty, ale zima jí netrápila. Hleděla dolů na tříštící se vlny a chystala se skočit. Osvobodit se. Osvobodit se od strachu, smutku, bolesti… Vítr si pohrával s jejími vlasy. Po tvářích jí stékaly slzy. Obloha potemněla a spustil se déšť. Mraky plakaly spolu s ní. Udělala další krůček. Už jen jeden a bude po všem. Pomalu sunula nohu k úplnému okraji. Náhle se vrhla dolů. Jak letěla vzduchem, cítila se volná. Už se nebála. Veškerá bolest byla pryč. Následoval prudký náraz na vodní hladinu a… konec. 

 


Doufám, že se vám to alespoň trochu líbilo. Je to můj první drabble, který není fanfiction, tak nevím no... Když zanecháte nějaký ten komentář, tak mě mooc potěšíte. Přímám veškerou kritiku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The End...:

4. Perla přispěvatel
22.09.2012 [17:18]

Perlasmutné Emoticon Emoticon

3. SaDiablo přispěvatel
05.09.2012 [19:51]

SaDiabloSe sebevraždami mám celkem bohaté zkušenosti a mám na ně velmi striktní názor. Podle mě tento drabble není ničím výjimečný. O povlávajících šatech a vlasech jsem už četla a o skocích z útesů taky.
Není to napsané špatně, mně se to tak ani nezdá, nechci, abys to tak pochopila. Kdybys ale na ten citát napsala něco třeba hororovějšího, nějakou psycho věc, rozhodně by to bylo víc zajímavější než toto. I kdyby to mělo být anglicky, když už je v angličtině citát i samotný název, dalo by mi to víc.
Syn od rodinné známé skočil z okna kvůli nešťastné lásce přes facebook (a už když mu bylo patnáct, o sebevraždu se pokusil požitím prášků). Kdo se zabít chce, zabije se - to je fakt. Babička toho kluka ho do příjezdu sanitky ještě dvacet minut oživovala, a proto si myslím, že (v tomto případě kvůli "lásce") byť jen pokus o sebevraždu je důkaz toho, že pokud si člověk neváží života, nemá tu co dělat.
Toto nepíšu proto, že bych se chtěla vykecávat, ale proto, že je třeba si uvědomit, jak je tohle téma vážné a miliony lidí mají pravý důvod život ukončit a stejně to neudělají - kvůli rodině, přátelům, sebeúctě. Takovéto texty a články nejen, že nepředají žádné poselství, oni ani nepomůžou. Toto není kritika, jenom moje osobní poznámka, že by i texty o sebevraždách měly předávat určité znalosti autora a zprávy..., a tak ji klidně ignoruj.
Taky se omlouvám za tu délku, někdy mi to ujede...

2.
Smazat | Upravit | 05.09.2012 [19:29]

Dle citátu jsem očekávala popis zlomeného srdce, možná snad doufala v lepší konec než hned smrt... Toto je pro mě zklamání...

1. martinexa přispěvatel
05.09.2012 [18:19]

martinexaJak píšu znovu a znovu tohle téma sebevraždy je pro mě cizí. Líbí se mi ten začátek s těmi letními šaty. Moc hezký začátek. Ten konec no ukončit to spojením a konec no moc se mi to tam nechodilo, ale ve směs slušný drabble:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!