OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Svázaná



SvázanáUvězněná mezi zažitými pravidly společnosti... Nenávidím to!

Práskla jsem za sebou dveřmi od pokoje. Hádky! Nesnáším je, tak proč tím musím procházet dnes a denně? Se zoufalým vzlyknutím jsem se složila na postel a konečně dala volnost tak dlouho zadržovaným slzám. 

Neschopná ničeho jiného, než se jen neovladatelně třást a nechat slané kapky máčet můj polštář, jsem se snažila přinutit ten hnusný, svíravý pocit u srdce zmizet. Tak strašně to bolelo...  Poslouchat stále dokola: „Nebuď drzá. Takhle moje dcera vypadat nebude; V tomhle do školy teda nejdeš, vypadáš jako děvka! Nechci, aby ses tahala s takovými lidmi!” Proč rodiče nechápou své děti? Smutně jsem se zadívala na obrázek z dětství na nočním stolku. Malé blonďaté děvčátko držené ve vřelém objetí dvou dospělých. Tehdy bylo všechno fajn. Nemusela jsem se hádat byť jen o kyslík k dýchání. A oni mi tehdy věřili.

Pomalu jsem se posadila a setřela slzy. V zaskleném rámečku byl vidět můj obraz. Dlouhé černomodré vlasy mi padaly do černě podmalovaných a momentálně od pláče rozmazaných očí.

Co je na mně špatného? Proč nesmím vypadat tak, jak chci já? Zhnuseně jsem sklopila rámeček fotkou dolů a vstala z postele. Opatrně jsem setřela rozteklé zbytky tužky. Nemělo cenu brečet nad něčím, jako byla představa o normálnosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Svázaná:

2. Pioggia
30.11.2014 [19:31]

Uplne chapem o com hovoris Emoticon takto nejak vyzera skoro kazdy moj den Emoticon krasne napisane Emoticon

1. Mariele přispěvatel
17.11.2014 [18:47]

MarieleAhoj. Čítala som toto tvoje dielko už o 15:00, a odvtedy naň myslím... keďže si rozhodne zaslúži komentár, pokúsim sa niečo napísať. :) Máš veľmi pekný štýl písania, podobný, ako ja. :D Ľahko sa to čítalo, za písmenká si šikovne skryla emócie, ktoré mi nie sú cudzie. Ver mi, poznám ten pocit, keď ťa nechápu dvaja ľudia na svete, ktorí by ťa mali plne podporovať. Takáto zrada strašne bolí, zraňuje. Nedokážu pochopiť, že už nie si tým malým blonďavým dievčatkom... Neboj sa, toto obdobie ich rýchlo prejde a ostatní ľudia tiež prídu k rozumu. ;)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!