OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Odlišná kvôli orientácii



Odlišná kvôli orientáciiĎalšia myšlienka z mojej hlavy. Ako sa asi cítia? Môj pohľad na ich život...

„To, v čom sa každá bytosť líši, je život. A to, v čom sú všetci rovnakí, je smrť.“ Gabriel Chevallier

 

Predstavila som si Sisi. Mala tak jemné pery. Krásne oči a vlasy, s ktorými som sa ešte pred polrokom mohla hrať a vyčesávať ich bez toho, aby som nemala ten zvláštny pocit.

Dnes to tak už nie je. Dnes  sa s jej vlasmi hrať nemôžem, pretože ma nenávidí za to, aká som. Dokonca aj moja mama ma nemá rada. Hľadí na mňa ako na netvora, aj keď ja za to nemôžem.

Otvorila som oči a zahľadela sa na nahé dievčenské telá na obrazovke počítača. Jemne som strčila ukazovák do svojho klitorisu.

Ľudia by mali prestať odsudzovať ľudí len kvôli orientácii.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odlišná kvôli orientácii:

9. YokoScarlet přispěvatel
04.05.2013 [0:32]

YokoScarletVelmi citlivé a zároveň odvážné téma. Už nějakou dobu se věnuji tématu homofobie a to nejen z důvodu mé bisexuální orientace, o které ví většina mých přátel a tak nějak ji tuší i spolužáci. Přece jen, když se věčně tulíte ke kamarádce a zajíždíte jí rukama pod tričko, tak to je trochu divné (kupodivu, tato kamarádka o mé orientaci ví, má přítele, ale moje doteky jí nevadí).
Jinak velmi pěkně napsané. Emoticon

8.
Smazat | Upravit | 03.05.2013 [23:19]

Když miluju, je mi jedno, jestli holku nebo kluka. Prostě miluju. A tak by to mělo fungovat všude. A lidi by měli konečně pochopit, že ne všichni jsme stejní a ne všichni máme rádi stejné věci. Odsuzovat někoho za to, že je s tím koho bezpodmínečně miluje je hloupost, stejně tak je hloupost snažit se nás přesvědčit, že bychom to mohli změnit, kdybychom chtěli. Být tím kým jsme, to není otázka volby, to je otázka privilegia. Ale nenávist otázkou volby je. A v tom je ten problém.

7. Trisha přispěvatel
03.05.2013 [19:32]

TrishaJa nerada odsudzujem. A ľudí, ktorý sa štítia alebo pohŕdajú ostatnými len preto, že sú na iné pohlavie je choré. Všetci sme predsa ľudia. Vlastne je úplne jedno, či sme na svoje, iné alebo oboje pohlavia. Dôležité je s kým sme šťastný.

6.
Smazat | Upravit | 03.05.2013 [18:03]

Nechápu a nemám ráda lidi, kteří koukají na své vrstevníky pohrdavě, když vědí, že jsou homosexuálové.
Vždyť na tom není nic špatného. Jednoduše je přitahuje stejné pohlaví. A co má být?
Nejraději bych takový posměvačný lidi „vraždila“
Emoticon
A taky si myslím, že každý z nás má určitě aspoň 5% homosexuality v sobě. Emoticon
Možná, že kdyby nám všem okolí nevtloukalo do hlavy, že homosexualita je něco špatného a nemělo by to nasvětě být, tak by rozhodně bylo na světě víc homosexuálních párů.

5. SaDiablo přispěvatel
03.05.2013 [15:50]

SaDiabloV životě se mi stalo jenom jednou, abych si stoprocentně rozuměla s člověkem, se kterým jsem se setkala poprvé, abychom měli stejný zájmy a dokonce milovali úplně stejný filmy, herce, knihy a hudbu. Ten kluk je homosexuál, stejně jako moje nejlepší přítelkyně černoška, proto mi přijde nemyslitelný, že bych měla někoho odsuzovat, protože je žid nebo trpí anorexií. Homofobie je pro mě stejná jako rasová a jakákoli jiná diskriminace, bohužel to tady vždycky bude.

4. DarknessB přispěvatel
03.05.2013 [15:48]

DarknessBJe to těžké, někteří to prostě nepochopí. Protože mě tady nikdo nezná a neví, kdo jsem ve skutečnosti, klidně napíšu, že jsem jak na holky, tak na kluky. Ale nikdo to o mě neví, netroufnu si to říct nahlas. Buď by se mi vysmáli, že jsem chudinka, že to předstírám, protože je to in, nebo se na mě budou dívat skrz prsty, že je to pravda, nepředstírám to a nestydím se za to. Ví to jen má nej kámoška (která je asi jedna z mála, která se se mnou baví). Tohle je prostě nekonečné téma a bohužel, dle mého názoru, ani nikdy nezmizí...

3. martinexa přispěvatel
03.05.2013 [15:36]

martinexaA já se klidně přiznám, že jsem na obojí. Lidi by se měli naučit více tolerovat odlišnosti.

2. Zuza
03.05.2013 [15:08]

pre mňa citlivé téma, ľudia takéto veci ešte nechápu alebo skôr nechcú chápať, ja sama napríklad nie som iba čisto na chalanov Emoticon

1. martinexa přispěvatel
03.05.2013 [11:55]

martinexaCo k tomu říct, pro mě citlivé téma.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!