OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Akože spravodlivosť



Akože spravodlivosťNezatvárajme oči pred dianím okolo...

Žena zmätenie civie na súdny príkaz. „Čože?“ Privinie si modrookého chlapčeka.  

„Ak nám ho nedáte, porušíte zákon!“ zasyčí pracovníčka a najbližší muž naťahuje ruky. Objíme syna a cúvne.

„Nemáte dôvod! Nie!“ skríkne a naťahuje sa s mužom.

Vytrhne jej dieťa a ono zvrieskne. Muž ide von. Beží  za ním, plač... jeho aj jej bolesť trhá obe srdcia.

„Vráťte mi moje dieťa!“ snaží sa ho vytrhnúť počas cesty k auta. Zúfalo sa k nemu prebíja. Všetci rýchlo nastúpia, zatvoria dvere, o sekundu už frčia preč.

„Moje dieťa!“ zakvíli.

O pár dní  dôjde papier... dieťa malo modrinu na pleci... podozrenie z násilia...

 


 

TOTO sa deje aj teraz. V Nemecku tzv. Juvenilná justícia takto ukradla 70 000 detí. V Nórsku sa rodičia boja odísť od svojich detí...

Začína to nevinne, najprv sa narušia práva rodiny, keď ich budú vychovávať homosexuáli, to je ešte možno celkom v poriadku, ale potom slovo diskriminácia využijú  narkomani, pedofili a neviem kto, len preto, aby na deti dostali dávky. TOTO je budúcnosť. Chceme ju? Ja nie, preto sa na VŠETKO pozerajme z KAŽDÉHO uhla. Nedovoľme zničiť naše rodiny pre vykonštruované procesy, pretože štát má málo detí v opatere. POVEDZME, čo nechceme, aj čo chceme. Nebuďme leniví ani voliť, pretože ide o naše sesternice, synovcov, naše budúce deti. 

Viac na: https://www.youtube.com/results?search_query=juvenilna+just%C3%ADcia

P.S. Na túto tému sa vyjadrila aj Perla na svojom blogu: http://vampirebitchstories.blog.cz/1501/out-of-hell



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Akože spravodlivosť:

9. mima33 admin
23.01.2015 [11:03]

mima33PrincessCaroline, toto video to celkom pekne vystihlo:
gloria.tv/media/iUjZqY9ohAz
- to sa totiž deje v krajinách, kde celá tá šialenosť prešla.

8. Trisha přispěvatel
22.01.2015 [20:52]

TrishaV krajinách, kde to existuje to začalo práve takýmto referendom a potom sa to nabaľovalo, takže toto drabble je iba malé pobádanie k zamysleniu sa nad dopadom toho, čo je dnes, na budúcnosť. Dúfam, že som odpovedala dostatočne. Emoticon

7. PrincessCaroline přispěvatel
22.01.2015 [15:50]

PrincessCarolineAko súvisí referendum s braním detí z rodín?

6. Trisha přispěvatel
21.01.2015 [21:47]

TrishaV prvom rade ďakujem za komentár. A po druhé, ja proti nim tiež nič nemám, lebo je každého osobná vec koho miluje,alebo kto sa mu páči. Čo sa týka ich manželstiev je mi popravde ukradnuté, ale vonkoncom sa mi nepáči, že by mali dostať deti... Neviem... podľa mňa by to bolo porušenie rovnováhy psychiky dieťaťa, ale to už idem trocha pomimo...
Ešte raz ďakujem, za koment a snáď niekoho týmto trocha postrčím, aby šiel voliť, pretože takúto budúcnosť pre svoje dieťa nechcem (ak raz bude).

5. mima33 admin
21.01.2015 [12:37]

mima33Dlho som nad tým referendom premýšľala a aj nad tvojím drabblom. To, že sa tieto veci dejú v zahraničí je známe aj u nás, i keď väčšina nás to veľmi nevníma, lebo - povedzme si úprimne - nás sa to až tak netýkalo, aj keď každému normálne uvažujúcemu človeku sa z toho musí urobiť akurát tak zle.
No aby som sa dostala k podstate, nikdy som nemala nič proti homosexuálom, dokonca mám pár kamarátov, ktorí sú inak orientovaní a nemám z nich pocit, že by boli iní, zlí alebo ako podaktorí vravia chorí. No pokiaľ ide o adopcie detí, to už je trošku o inom. Veď predsa nie je normálne (ani trochu), aby sa matky museli báť, že prídu o svoje ratolesti len preto, lebo dieťa padne z hojdačky, rozbije si hlavu a nejaká trafená úradníčka si povie, že to je vlastne týranie a dieťa vezme. Toto sa mi vonkoncom nepáči a keď som čítala články o tom, čo sa deje napríklad v Nemecku, zostalo mi z toho zle.
No viac sa bojím toho, že na Slovensku je priveľa ľudí, ktorí to referendum odignorujú a som fakt zvedavá, čo sa tu potom bude diať. No ale jedno viem určite - do takého sveta by som nikdy dieťa nepriviedla (aj keď je mi z toho fakt smutno). Zostáva nám len dúfať, že bude dostatok hlasov, ktoré podporia pravé hodnoty rodiny. Štát nemá právo rozhodovať o tom, kde a kto bude dieťa vychovávať a ak táto chorá vec prejde, tak presne tam dospejeme.

4. Trisha přispěvatel
18.01.2015 [19:04]

TrishaVeď práve. Preto pôjdem voliť. A ďakujem za komentár. Som rada, že som to vykreslila v celku emotívne.

3. Perla přispěvatel
18.01.2015 [0:16]

PerlaUž len keď som na boku zbadala názov, neviem prečo, zamyslela som sa. Nebudeš to ty? A puf... mala som pravdu. :)

Myslím, že tu ani nešlo tak o drabble ako o vyjadrenie postoja, aj keď samotné dielo bolo viac ako dosť emotívne, pretože niečo také... naozaj by sa to nemalo prehliadať, avšak ako v každom štáte, kde nevládne spravodlivosť, nedá sa toho veľa robiť. Ostáva mi len teda dúfať, že sa referenda zúčastní viac ako polovica občanov a minimálne polovica z hlasujúcich bude uvedomená.
No ak nie, netuším, kam to povedie... Emoticon

2. Trisha přispěvatel
16.01.2015 [21:23]

TrishaĎakujem, som radam, že o tom vieš. Ja som bola absolútne zhrozená a nakoľko deti chcem, chcem aj bojovať, aby im niečo také nikdy nehrozilo. Takéto informácie treba šíriť. Nie sú pekné, ale pravdivé a ak by to mala byť naša budúcnosť, tak nech všetci vedia aká bude, aby sme to mohli všetci zmeniť.

1. sisa118 přispěvatel
16.01.2015 [18:54]

sisa118Môžem iba súhlasiť! Deje sa to a deje sa toho oveľa viac! Kradnú ich a popredný európsky predstavitelia sa tomu otáčajú chrbtom. Len pred pár mesiacmi som sa istého slovensky hovoriaceho muža, ktorý pracuje priamo v Európskej únii na sekcii ochrana práv dieťaťa, pýtala, čo si myslí o tom, že Slovákom (alebo celkovo Slovanom) na západe berú deti.
Čo mi na to povedal?
Že to nie je pravda a že to len novinári nafukujú.
Nie je to už fakt na hlavu postavené?!! Podľa mňa je!
Ale späť k tvojmu dielu. Nič len pravda! To, čo sa deje, je fakt nešťastné a ja si ani len nechcem predstavovať, čo tí rodičia zažívajú...
Ešte šťastie, že ja po deťoch netúžim...
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!